Запровадження електронного реєстру пацієнтів

19 Липня 2012 11:23 Поділитися

Відповідно до постанови КМУ від 06.06.2012 р. № 546 «Про затвердження Положення про електронний реєстр пацієнтів» наказом МОЗ від 16.07.2012 р. № 532 затверджено Тимчасовий порядок ведення електронного реєстру пацієнтів Вінницької, Дніпропетровської, Донецької областей та м. Києва.

Документом передбачено створення до 1 вересня 2012 р. навчальних центрів для впровадження електронного реєстру пацієнтів на базі інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики, а до 1 жовтня 2012 р. — внесення пропозиції щодо удосконалення Тимчасового порядку ведення електронного реєстру пацієнтів Вінницької, Дніпропетровської, Донецької областей та м. Києва до Державного закладу «Центр медичної статистики МОЗ України». Визначено 2 прикладні програмні продукти для експлуатації.

Підставою для внесення фізичної особи (пацієнта) до реєстру є факт звернення до лікувального закладу та наявність її письмової згоди на обробку даних. Джерелами формування реєстру визначено документи, що ідентифікують особу, — паспорт (за відсутності паспорта ідентифікація особи можлива за іншими документами — свідоцтвом про народження, видом на проживання, посвідченням біженця) та інформація про фізичну особу (пацієнта), що міститься в медичній обліковій документації.

Реєстр за своєю структурою має 3 рівні — центральний (МОЗ України), обласний (міський у Києві) та рівень лікувально-профілактичних закладів. Користувачами реєстру можуть бути виключно працівники закладів охорони здоров’я, яким згідно із законодавством та посадовими обов’язками надано право на роботу з медичною документацією.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті