31 жовтня 2012 р. «Watson Pharmaceuticals, Inc.» оголосила про закінчення придбання «Actavis Group» за 4,25 млрд євро. Ця комбінація створює третю за розміром світову генеричну фармацевтичну компанію з очікуваним сукупним доходом у 2012 р. на рівні 8 млрд дол. США.
«Watson Pharmaceuticals» фінансувала цю транзакцію шляхом поєднання кредитів на суму 1,8 млрд дол. США на умовах позик і випуску пріоритетних незабезпечених облігацій на суму 3,9 млрд дол. Також зазначається, що грошові потоки об’єднаного бізнесу, як очікується, дозволять швидко погасити борги.
Об’єднана компанія матиме провідний у своїй галузі глобальний портфель продуктів з понад 750 молекулами, представленими у понад 1700 різних комбінаціях і формах випуску.
«Watson Pharmaceuticals» також повідомила, що компанія матиме нову глобальну назву — «Actavis», яка набуде чинності у 2013 р. Компанія зазначає, що ініціюватиме багаторічну кампанію з ребрендингу виробничих потужностей і представництв, а також, що вона буде представлена у 2013 р. новим ім’ям на Нью-Йоркській фондовій біржі.
Пол Бізаро (Paul Bisaro), президент і головний виконавчий директор «Watson Pharmaceuticals» зазначив: «Після оголошення про придбання «Actavis» у квітні 2012 р. ми негайно розпочали широке дослідження й розгляд наших глобальних позицій, брендів і назв. Як першопочатківець в генеричній галузі США у 1984 р. корпоративна назва «Watson Pharmaceuticals» ніколи не реєструвалася глобально. Коли у 2009 р. нами було ініційовано стратегію глобальної експансії, стало зрозуміло, що під брендом «Watson Pharmaceuticals» ми не зможемо забезпечити єдину уніфіковану присутність на ринках.
З розширенням на 60 ринків по всьому світу ми визнали, що матимемо багато переваг від об’єднання нашої компанії під однією назвою для всіх зацікавлених сторін — клієнтів, споживачів, установ, акціонерів і потенційних акціонерів. Ми ініціювали широкий розгляд назв, що були у нашому портфелі, а також оцінювали потенціал понад 2 тис. нових. Після просування у цьому напрямку стало зрозуміло, що одним з багатьох активів придбання «Actavis» була єдина назва, торговий знак і захист по всьому світу. Вона асоціюється з такими поняттями, як дія, бачення, сила — це позачасові атрибути і «Watson Pharmaceuticals», і «Actavis». Глобальна адаптація назви «Actavis» для нашої діяльності у сферах генериків, брендів і біоаналогів — логічне і рентабельне рішення».
Також «Watson Pharmaceuticals» реалізувала відмінний дизайн назви «Actavis», що відображає історію обох компаній. Новий логотип розроблено «Lippincott». Він відображає діяльність компанії, яка швидко розвивається, а також її динамічну культуру. При уважному розгляді логотипу проглядається буква W, утворена з затінених букв A, що є тонким історичним посиланням на спадок «Watson Pharmaceuticals» і придбання «Actavis».
Обраний колір відрізняє компанію від конкурентів у фармацевтичній галузі, а також відображає її зростання, свідчить про екологічну відповідальність. Результатом стала нова, сильна і доступна для реалізація ідея, що визначає появу компанії як світового фармацевтичного лідера і візуально фокусує увагу на її розвитку й успіху в майбутньому.
«Watson Pharmaceuticals» має намір офіційно розпочати зміну назви у 2013 р. До цього часу компанія буде представлена на Нью-Йоркській фондовій біржі її теперішнім брендом — WPI.
У ході планування інтеграції «Watson Pharmaceuticals» визначила глобальну структуру керівників компанії, в тому числі підрозділу генериків у США та інших країнах світу.
Діяльність напрямку глобальних генериків очолить Сіггі Олафссон (Siggi Olafsson). Сформувавши команди керівників, в які увійшли менеджери обох компаній, «Watson Pharmaceuticals» розпочинає діяльність як єдина компанія. Керівні структури сформовані таким чином, щоб сприяти негайному створенню цінностей для клієнтів і акціонерів».
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим