Стратегічні плани компанії «Pfizer»

22 Жовтня 2009 1:12 Поділитися

Компанія «Pfizer» має на меті до 2015 р. стати лідером на ринку США із випуску препаратів з ін’єкційною формою введення. Вже наступного року планується випустити більш ніж 40 найменувань лікарських засобів в ін’єкційній формі для застосування в терапії інфекційних, онкологічних, серцево-судинних захворювань, при дисфункції центральної нервової системи, запальних процесах. Цей напрямок розвитку є складовою стратегії «Pfizer» по зміцненню своїх позицій у фармацевтичному бізнесі.

На сьогодні «Pfizer» вже має 25 найменувань лікарських засобів в ін’єкційній формі. Компанія розширює асортимент своїх ін’єкційних препаратів за допомогою підписання угод з іншими фармацевтичними компаніями. Так, в поточному році «Pfizer» уклала договори з «Claris Lifesciences Ltd» та «Aurobindo Pharma».

Таким чином, «Pfizer», зважаючи на поставлені цілі та вже наявні результати своєї роботи, спроможна стати найближчим часом одним із найвпливовіших та найпотужніших виробників ін’єкційних препаратів, зокрема в США. До того ж варто звернути увагу на те, що саме ін’єкційна форма введення лікарських засобів є пріоритетною, адже не секрет, що у світі існує тенденція масово скорочувати витрати, пов’язані з тривалістю перебування пацієнтів в стаціонарах, і тому саме ін’єкційні препарати є більш корисними та економічно вигідними в клініці внутрішніх хвороб.

За матеріалами www.scripnews.com

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті