Компанія «Actavis plc» стає «Allergan plc»

17 Червня 2015 5:32 Поділитися

Компания «Actavis plc» стає «Allergan plc»15 червня 2015 р. компанія «Actavis plc» повідомила про адаптування назви «Allergan plc» у якості нового глобального імені компанії і подальшого представлення на фондовій біржі у Нью-Йорку як «AGN». Зміна назви є наслідком завершення придбання компанії «Allergan» у березні 2015 р. та згоди акціонерів на таку зміну, яку вони дали 5 червня поточного року.

«Сьогодні особливий день для компанії «Allergan» і 30 тис. співробітників у різних країнах світу, які своєю працею сприяли досягненню цього виключного моменту, — відзначив Брент Сондерс, головний виконавчий директор і президент «Allergan». — Шляхом адаптації назви «Allergan» ми підтверджуємо, що наша корпоративна ідентичність відображає трансформацію компанії у межах фармацевтичної галузі, а також характеризує динамічність лідера фарми, що зростає. Сьогодні під єдиною назвою і корпоративною ідентичністю ми розпочинаємо новий шлях у майбутнє, заохочуємо співробітників у всіх куточках світу бути рішучими й сміливими у своїх думках і діях, бути проактивними у задоволенні потреб лікарів, пацієнтів і споживачів. «Allergan» — це «дім» світових брендів, широкий портфель кандидатів у нові продукти, у тому числі брендів, генериків, біоеквівалентів, безрецептурних продуктів. Повністю інтегрований бізнес «Allergan» дозволяє швидко відповідати на потреби споживачів і пацієнтів та змінювати життя тих, хто від нас залежить».

«Allergan» ініціював кампанію з ребрендингу, відповідно до якої єдиний бренд об’єднає всі виробничі потужності, підрозділи, представництва та інші залежні організаційні структури під новою назвою. Компанія вже запустила новий веб-сайт. Беручи до уваги дослідження думки споживачів, генеричний бізнес компанії у США і Канаді продовжить використовувати широко відому назву «Actavis». У свою чергу, в Україні компанію представляє ТОВ «АКТАВІС УКРАЇНА».

Також «Allergan» розробив і представив новий відмінний дизайн корпоративної ідентичності і логотип компанії. Оновлений логотип символізує силу й унікальні можливості компанії, її енергію і прагнення бути рішучою у своїх думках і діях, спрямованість руху до змін і нового зростання, розвиток сфер впливу та ідей, а також значний спадок відомих і сильних брендів і генериків.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*