Результати діяльності компанії “Авентіс” у ІІІ кварталі та за 9  місяців 2003  року

30 жовтня 2003 р. в Страсбурзі (Франція) корпорація «Авентіс» подала узагальнюючий звіт про результати своєї діяльності в ІІІ кварталі та за 9 міс поточного року. За 9 міс 2003 р. сума загального обсягу продажу компанії «Авентіс» склала 13,13 млрд євро. Результати, наведені в узагальнюючому звіті компанії, свідчать про зростання обсягу продажу та отриманого прибутку від фармацевтичного бізнесу, який є пріоритетним напрямком її діяльності та включає виробництво рецептурних препаратів і вакцин для застосування у людини, а також препаратів для застосування у ветеринарії. Порівняно з аналогічним періодом 2002 р. за 9 міс цього року обсяг продажу у фармацевтичному сегменті зріс на 6,2% і склав 12,4 млрд євро, а чистий прибуток збільшився на 15,4% і становив 1,728 млрд євро. У ІІІ кварталі обсяг продажу зріс на 8,3% і склав 4,269 млрд євро, чистий прибуток збільшився на 14,2% і досяг 640 млн євро. Показник прибутку на одну акцію за ІІІ квартал зріс на 15,5% і склав 0,82 євро, а за 9 міс — на 16,1% і склав 2,19 євро.

Надходження від світового обсягу продажу стратегічних брендів та вакцин для застосування у людини в ІІІ кварталі зросли на 18,4% і досягли 2,824 млрд євро, склавши разом 66,3% у структурі загального продажу фармацевтичної продукції компанії. Обсяг продажу стратегічних брендів збільшився відповідно на 16,7% і склав 2,272 млрд євро, а вакцин для застосування у людини — на 26% і склав 551 млн євро. Спостерігається також зростання обсягу продажу лікарських засобів на фармацевтичному ринку США, який у ІІІ кварталі збільшився на 12,2% і досяг 1,696 млрд євро, склавши 39,8% від загального обсягу продажу. Стратегічні бренди та вакцини компанії становили більшу частку (87%) в обсязі продажу фармацевтичної продукції компанії в США.

Досягнення високого обсягу продажу стало можливим завдяки 6 лікарським препаратам — стратегічним брендам компанії «Авентіс», про що свідчать темпи зростання обсягу їх продажу у ІІІ кварталі порівняно з аналогічним періодом 2002 р. Так, світові обсяги продажу антитромботичного препарату Клексан (еноксапарин натрій), який переважно призначали для профілактики тромбозу глибоких вен та лікування пацієнтів з гострими коронарними синдромами, зросли на 26,0%, у США — 27,3%. Світові обсяги продажу препарату Таксотер (доцетаксел), що застосовується для хіміотерапії місцево-прогресуючого та метастатичного раку молочної залози, а також недрібноклітинного раку легень та карциноми яєчників, досягли в ІІІ кварталі 355 млн євро, збільшившись на 20,9%, у США — на 23,4%. У ІІІ кварталі на 24,0% зросли світові обсяги продажу інгібітора АПФ Делікс/Трітаце (раміприл). На 76,3% зріс обсяг продажу Лантусу (інсулін гларгін) — препарату пролонгованої дії для застосування один раз на добу у хворих на цукровий діабет, який на початку 2003 р. з’явився на фармацевтичних ринках більше ніж 20 країн світу. У серпні 2003 р. частка призначень Лантусу в США склала 19,6% від усіх рецептів на інсулін. Світові обсяги продажу першого антибактеріального препарату класу кетолідів Кетеку (телітроміцину), який застосовують для лікування інфекцій дихальних шляхів, зріс на 39,4%. До кінця ІІ кварталу 2004 р. очікується ліцензування цього препарату Управлінням з контролю за харчовими продуктами і лікарськими препаратами США (FDA). Триває зростання обсягу продажу препарату Актонел (ризедронат) для профілактики та лікування остеопорозу, який застосовують лише один раз на тиждень. Маркетинг цього препарату на фармацевтичному ринку здійснюють спільними зусиллями компанії «Авентіс» та «Проктер енд Гембл», і загальний обсяг його продажу у ІІІ кварталі 2003 р. оцінюється в 197 млн євро. Лише один препарат зі стратегічних брендів компанії «Авентіс» мав негативні показники продажу у ІІІ кварталі поточного року — Телфаст (фексофенадин). Світові обсяги продажу цього антиалергічного лікарського засобу зменшилися на 6,2%, у США — на 7,8%. Це пов’язують насамперед з посиленням конкуренції з генеричними версіями препаратів лоратадину, які реалізуються на фармацевтичному ринку США як безрецептурні, зменшуючи таким чином обсяг продажу рецептурних неседативних антигістамінних препаратів.

Найближчим часом компанія «Авентіс» планує виведення на фармацевтичний ринок ще трьох нових лікарських засобів: Алвеско (циклесонід) — інгаляційний кортикостероїд для лікування бронхіальної астми; Генасенс (облімерсен натрію) — препарат для застосування в складі комбінованої терапії у пацієнтів з метастазуючою меланомою та онкогематологічними захворюваннями; Менактра — вакцина для профілактики менінгококового менінгіту.

За матеріалами,
наданими представництвом компанії «Авентіс» в Україні

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті