Увага! Важлива інформація щодо підготовки VII Національного з’їзду фармацевтів

Організаційний комітет VII Національного з’їзду фармацевтів України повідомляє спонсорів, які мають бажання взяти участь у підготовці та проведенні з’їзду, про умови участі. Ваша допомога є вкрай необхідною для організації цього важливого для української фармації заходу, ми вдячні за вашу небайдужість до майбутнього галузі.

Генеральний спонсор

Найкрупніше відоме та авто­ритетне у фармацевтичній галузі країни підприємство або компанія фармацевтичного профілю, яке вносить суттєвий вклад у розвиток системи охорони здоров’я України.

Головний спонсор

Крупна та відома у фармацевтич­ній галузі компанія — виробник лікарських засобів або представництво зарубіжної компанії.

Бренд-спонсор

Компанія, яка є виробником або ексклюзивним представником оригіналь­них (брендових) лікарських засобів.

VIP-спонсор

Компанія (представник), яка має найбільший портфель лікарських засобів на фармацевтичному ринку України.

Спонсорський пакет:

1. Розміщення інформації на всіх видах друкованої продукції, постерах, бейджах та інших аксесуарах

2. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

3. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

4. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

5. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

6. Розміщення в інформаційному блоці у періодичній пресі (на етапі підготовки до з’їзду)

7. Подяка (письмова) від МОЗ України

8. Доповідь голови представництва компанії або підприємства на пленарному засіданні

9. Участь у фільмі «Фармація ХХІ століття» (трансляція по ТБ, перед відкриттям з’їзду, фільм на диску всім гостям і делегатам)

10. Залучення до розробки програми VII Національного з’їзду фармацевтів України

11. Організація сателітного симпозіуму (без участі інших компаній)

12. Презентація компанії або нового продукту компанії

13. Доповіді опіньйон-лідерів або представників виробника про продукти компанії на науковій конференції

14. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

15. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

16. Безкоштовні тези у збірці матеріалів до з’їзду

17. Участь у виставці постерів (холи зали з’їзду)

18. Представлення у святковій програмі (ведучими заходів)

19. Участь у VIP-банкеті

20. Розміщення фотокліпу (експозиції) спонсора в музеї НФаУ

21. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

22. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

23. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

24. Представлення продуктів компанії у заходах НФаУ протягом 2011 р.

25. Право створення міні-музею в одній із лабораторій університету (іменна аудиторія)

26. Фото голови компанії з керівниками галузі та країни (які беруть участь у роботі з’їзду)

27. Окремий банер у холі зали з’їзду (ХАТОБ ім. М.В. Лисенка)

28. Персональна сторінка у довіднику (каталозі) «Золоті сторінки фармації» (2 кольорові сторінки)

29. Вручення персонального подарунку від спонсора «Кращому фахівцю фармацевтичної галузі України»

30. «Бегущая строка» на парній сторінці у нижній частині сторінки довідника (каталога) «Золоті сторінки фармації»

Спонсорський пакет:

1. Розміщення інформації на всіх видах друкованої продукції, постерах, бейджах та інших аксесуарах

2. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

3. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

4. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

5. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

6. Розміщення в інформаційному блоці у періодичній пресі (на етапі підготовки до з’їзду)

7. Подяка (письмова) від МОЗ України

8. Участь у фільмі «Фармація ХХІ століття» (трансляція по ТБ, перед відкриттям з’їзду, фільм на диску всім гостям і делегатам)

9. Презентація компанії або нового продукту компанії

10. Доповіді опіньйон-лідерів або представників виробника про продукти компанії на науковій конференції

11. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

12. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

13. Безкоштовні тези у збірці матеріалів до з’їзду

14. Участь у виставці постерів (холи зали з’їзду)

15. Представлення у святковій програмі (ведучими заходів)

16. Участь у VIP-банкеті

17. Право проголошення тосту на VIP-банкеті

18. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

19. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

20. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

21. Персональна сторінка у довіднику (каталозі) «Золоті сторінки фармації» (1 сторінка)

22. Вручення персонального подарунку від спонсора «Кращому фахівцю фармацевтичної галузі України»

23. «Бегущая строка» на непарній сторінці у нижній частині сторінки довідника (каталога) «Золоті сторінки фармації»

Спонсорський пакет:

1. Розміщення інформації на всіх видах друкованої продукції, постерах, бейджах та інших аксесуарах

2. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

3. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

4. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

5. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

6. Розміщення в інформаційному блоці у періодичній пресі (на етапі підготовки до з’їзду)

7. Подяка (письмова) від МОЗ України

8. Участь у фільмі «Фармація ХХІ століття» (трансляція по ТБ, перед відкриттям з’їзду, фільм на диску всім гостям і делегатам)

9. Презентація компанії або нового продукту компанії

10. Доповіді опіньйон-лідерів або представників виробника про продукти компанії на науковій конференції

11. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

12. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

13. Безкоштовні тези у збірці матеріалів до з’їзду

14. Участь у виставці постерів (холи зали з’їзду)

15. Представлення у святковій програмі (ведучими заходів)

16. Участь у VIP-банкеті

17. Право проголошення тосту на VIP-банкеті

18. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

19. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

20. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

21. Персональна сторінка у довіднику (каталозі) «Золоті сторінки фармації» (1 сторінка)

22. Вручення персонального подарунку від спонсора «Кращому фахівцю фармацевтичної галузі України»

Стратег-спонсор — компанія, діяльність якої є стратегічним напрямом розвитку вітчизняної фармації.

Креатив-спонсор — компанія, яка має творчий підхід до представ­лення своєї продукції або власної компанії.

Бізнес-спонсор — компанія, яка набула найбільш динамічного розвитку за останні п’ять років на фармацевтичному ринку України.

Шоу-спонсор — компанія, яка бере на себе обов’язки щодо фінансування концертної програми та інших культурних заходів для делегатів та гостей з’їзду.

Стабіл-спонсор — спонсор, який є одним із головних спонсорів попередніх з’їздів фармацевтичних працівників.

Гранд-спонсор — компанія, яка бере на себе обов’язки фінансування масштабних заходів з’їзду: видання фармацевтичної енциклопедії, харчування, транспортного забезпечення, оренди зали з’їзду.

Суперспонсор — компанія, яка запропонувала нестандартний захід, що запам’ятався своїм яскравим представленням фармацевтичної продукції делегатам та гостям з’їзду.

Мультиспонсор — компанія, або підприємство, яке бере на себе обов’язки з фінансування кіно-, відео-, фото- та мультимедійної продукції з’їзду.

Приват-спонсор — фізична або юридична особа, яка пропонує фінансування власного проекту, корисного для усіх учасників з’їзду, наприклад значки для кожного делегату та учасника з’їзду.

Лідер-спонсор — компанія, яка представляє продукт — лідер продажу за останній рік.

Еліт-спонсор — спонсор, який бере на себе оформлення приміщень квітами, букетів для зірок естради, нагороджених на з’їзді представників фармацевтичної галузі

Люкс-спонсор — спонсор, який бере на себе фінансування проживання у готелях та автоперевезення делегатів, учасників та гостей з’їзду.

Фаворит-спонсор — спонсор, який фінансує представлення інформації про з’їзд на радіо та телебаченні.

Смачний спонсор — компанія, яка покращує настрій делегатів та гостей з’їзду смачними кава-брейками.

Улюблений спонсор — спонсор, який фінансує сувенірну продукцію та зручні кейси для учасників з’їзду.

Флеш-спонсор — спонсор, який забезпечує організацію та проведення святкового феєрверку та піротехнічних ефектів під час проведення концертної програми.

Релакс-спонсор — спонсор, який забезпечує культурну програму для делегатів, учасників та гостей з’їзду (екскурсії по видатних місцях Харкова, музеям та скульптурному комплексу НФаУ).

Корпоратив-спонсор — компанія, яка бере на себе обов’язки фінансування забезпечення корпоративним одягом волонтерів, які задіяні в усіх організаційних заходах з’їзду.

Спонсорський пакет:

1. Розміщення інформації на всіх видах друкованої продукції, постерах, бейджах та інших аксесуарах

2. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

3. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

4. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

5. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

6. Подяка (письмова) від МОЗ України

7. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

8. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

9. Участь у виставці постерів (холи зали з’їзду)

10. Представлення у святковій програмі (ведучими заходів)

11. Участь у VIP-банкеті

12. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

13. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

14. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

15. Персональна інформація у довіднику (каталозі) «Золоті сторінки фармації» (1/2 сторінки)

16. Право проголошення тосту на VIP-банкеті

17. Нанесення логотипу спонсора на окремих видах продукції до з’їзду

18. Презентація компанії або продукту на конференції у рамках з’їзду

Спонсорський пакет:

1. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

2. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

3. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

4. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

5. Розміщення в інформаційному блоці у періодичній пресі (на етапі підготовки до з’їзду)

6. Подяка (письмова) від МОЗ України

7. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

8. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

9. Участь у виставці постерів (холи зали з’їзду)

10. Представлення у святковій програмі (ведучими заходів)

11. Участь у VIP-банкеті

12. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

13. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

14. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

15. Нанесення логотипу компанії на продукцію (на вибір: ручки, блокноти, бейджи, наклейки на транспорті з’їзду)

Спонсорський пакет:

1. Представлення на пленарному засіданні та секціях наукової конференції

2. Пам’ятний сувенір від оргкомітету VII Національного з’їзду фармацевтів України

3. Персональна опіка керівника і безкоштовний VIP-пакет

4. Інформація в буклеті «Спонсори VII Національного з’їзду фармацевтів України»

5. Розміщення в інформаційному блоці у періодичній пресі (на етапі підготовки до з’їзду)

6. Подяка (письмова) від МОЗ України

7. Доповіді опіньйон-лідерів або представників виробника про продукти компанії на науковій конференції

8. Розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів компанії в кейсах учасників VII Національного з’їзду фармацевтів України

9. Організація індивідуальних заходів компанії (аперитив, морозиво, тістечка, фруктові композиції тощо з логотипом компанії)

10. Участь у VIP-банкеті

11. Направлення листів подяки до зарубіжних офісів або офісів підприємства від оргкомітету з’їзду

12. Розміщення статті про спонсора та його продукцію в спеціалізованих журналах

13. Участь учених НФаУ в наукових проектах компанії

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті