«Дарниця» перемогла у 2 номінаціях конкурсу «Вибір року»

12 Грудня 2017 11:25 Поділитися

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» є одним з найбільш відомих і авторитетних рейтингів в Україні. Цьогоріч у 17-й раз були названі найпопулярніші торгові марки нашої країни. За визнання боролися більш ніж 2000 номінантів у різних категоріях.

Відзнака «Вибір року» — атрибут успішного бренду, який безпомилково впізнають мільйони*. Це символ довіри споживачів, яким «Фармацевтична фірма «Дарниця» пишається та який цінує.

Українці вдруге поспіль визнали «Фармацевтичну фірму «Дарниця» кращою вітчизняною фармацевтичною компанією року. Цьогорічний успіх подвійний: лікарський засіб Цитрамон-Дарниця, який випускає компанія, здобув титул «Вибір року» в номінації «Препарат року від головного болю».

Світлана Діденко, генеральний директор «Фармацевтичної фірми «Дарниця»: «Філософія бізнесу «Фармацевтичної фірми «Дарниця» — це якість, і тут немає місця жодним компромісам. Своє завдання ми вбачаємо у збереженні і примноженні головного капіталу — довіри споживачів, які підтвердили: «Фармацевтична фірма «Дарниця» — краща вітчизняна фармацевтична компанія, а лікарський засіб Цитрамон-Дарниця — кращий препарат від головного болю».

Особливістю конкурсу «Вибір року» є дослідження думки безпосередніх споживачів товарів та послуг. Лідер у кожній номінації визначається за результатами комплексного дослідження ринку. Опитування респондентів та обробку даних проводить компанія Kantar TNS Ukraine. Результати дослід­ження щорічно проходять аудит компанії Deloitte Ukraine.

У дослідженні думки споживачів (40% від загального балу) беруть участь жителі України. Респонденти дають відповідь на питання: «Який товар/послугу/ТМ/компанію/виробника з категорії ви вважаєте кращим?». 30% голосів забезпечують експерти, 15% — представники рекламних агенцій. Ще 10% — думка журі і 5% від загального балу забезпечує оргкомітет конкурсу.

Так, за даними всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих вподобань, репрезентативного для дорослого населення віком 18+, «Фармацевтична фірма «Дарниця» перемогла в номінації «Вітчизняна фармацевтична компанія року», отримавши підтримку понад третини споживачів та обійшовши найближчого конкурента на 23,8%. У номінації «Препарат року від головного болю» 26,4% споживачів віддали першість препарату Цитрамон-Дарниця з-поміж лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва.

Про компанію

ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» — один з найбільших національних виробників лікарських засобів, що спеціалізується на виробництві твердих лікарських форм, розчинів для ін’єкцій в ампулах, крапель, м’яких лікарських форм, стерильних порошків для приготування розчинів для ін’єкцій та інфузійних розчинів. Портфель компанії включає близько 250 найменувань готових лікарських засобів.

За матеріалами прес-релізу компанії
ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»

*За даними всеукраїнських досліджень медаль «Вибір року» знає 64% населення. Рівень довіри до конкурсу становить 37% (дослідження Kantar TNS Ukraine, 2016 р.).

 

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті