Уряд розмежував повноваження міністра охорони здоров’я та секретаря МОЗ

05 Січня 2018 3:28 Поділитися

Постановою КМУ від 27.12.2017 р. № 1074 вносяться зміни до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 р. № 267. Документ набуде чинності з дня його офіційного опублікування.

Серед іншого змінами замість точного переліку покладених на МОЗ завдань у сфері охорони здоров’я, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів і медичних виробів зазначається, що МОЗ у цій сфері здійснюватиме технічне регулювання.

Також визначається, що державний секретар МОЗ є вищою посадовою особою з числа державних службовців МОЗ і підзвітний та підконтрольний міністру охорони здоров’я. Його призначають на посаду строком на 5 років з правом повторного призначення.

Додатково на міністра покладаються повноваження з:

  • надання керівникам центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується міністром, доручення щодо скасування актів територіальних органів повністю чи в окремій частині, а в разі відмови — скасовує акти територіальних органів центральних органів повністю чи в окремій частині;
  • погодження пропозицій керівників центральних органів щодо утворення, реорганізації, ліквідації їх територіальних органів як юридичних осіб публічного права та внесення на розгляд Уряду відповідних подань;
  • погодження утворення, реорганізації, ліквідації територіальних органів центральних органів як структурних підрозділів апарату таких органів;
  • залучення державних службовців, а за згодою керівників — державних службовців та працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій до розгляду питань, що належать до компетенції МОЗ;
  • утворення комісій, робочих та експертних груп.

Однак з переліку повноважень міністра виключено повноваження щодо ініціювання проведення службового розслідування стосовно керівників центральних органів, їх заступників, інших державних службовців і працівників апарату центральних органів та територіальних органів зазначених центральних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до їх сфери управління.

Крім того, певні повноваження міністра передано секретарю, зокрема щодо:

  • призначення та звільнення з посади працівників патронатної служби міністра за його поданням, а також у зв’язку із звільненням міністра, а також керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ, і притягнення цих керівників до дисциплінарної відповідальності;
  • погодження у передбачених законом випадках призначення на посаду та звільнення з посади керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської міської держадміністрацій;
  • призначення та звільнення з посад державних службовців апарату МОЗ, присвоєння їм рангів державних службовців, прийняття рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
  • представлення МОЗ як юридичної особи в цивільно-правових відносинах;
  • внесення подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців та інших працівників апарату МОЗ до відзначення державними нагородами України.

Також секретар готуватиме та подаватиме міністру для затвердження плани роботи МОЗ, звітуватиме про їх виконання; забезпечуватиме реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті МОЗ та ін.

Постановою № 1074 передбачається, що в разі відсутності секретаря чи неможливості здійснення ним своїх повноважень з інших причин його обов’язки виконуватиме один з керівників самостійних структурних підрозділів апарату МОЗ відповідно до наказу секретаря.

Нагадаємо, що за результатами конкурсу на зайняття посади секретаря переможцем визначено Артема Янчука, який на момент проходження конкурсу обіймав посаду заступника директора Інституту законодавства Верховної Ради України.

Зауважимо, що після завершення конкурсу Радіо «Свобода» у своїй програмі «Схеми» випустило матеріал під заголовком «У конкурсі на високі держпосади почали перемагати члени комісії, яка їх проводить», у якому висвітлювалося питання участі А. Янчука в конкурсі на цю посаду, незважаючи на те, що він був членом конкурсної комісії.

Після цього профільне міністерство звернулося за роз’ясненнями щодо висвітленого питання до Національного агентства з питань запобігання корупції й Національного агентства з питань державної служби. Окрім того, було направлено звернення на ім’я Прем’єр-міністра України з проханням розпочати широкий діалог щодо удосконалення процедури відбору осіб на державну службу будь-яких категорій із залученням представників експертного середовища та громадських організацій, а також до голови Представництва ЄС в Україні з проханням активно долучитися до цього процесу. Однак з того часу повідомлень про результати цих звернень чи роз’яснень не оприлюднювалося.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті