Франшиза «Аптека «D.S.» — це вигідно!

За підсумками 2019 р. у мережі аптек «D.S.» працює вже 49 аптек-франчайзі: 5 — у Львові та області, 5 — у Київській, 22 — у Хмельницькій, 14 — у Миколаївській та 3 — в Дніпропетровській областях. Сьогодні це одна з найбільших за кількістю франчайзингових аптек в Україні.

 

«Кожен бізнес, як і кожна людина, має своє покликання. Ми окреслили його як прагнення допомагати людям, змінювати себе та світ на краще. Це спонукає нас бути інноваційною, людиноцентричною, соціально відповідальною компанією, — відкриває філософію бренду «D.S.» генеральний директор, співвласник мережі Олег Никулишин. — Розуміння свого покликання ми перенесли на алгоритм ведення бізнесу за перевіреною роками моделлю».

Сьогодні «D.S.» — це впізнавана мережа сучасних аптек з відповідальним обслуговуванням, доступними цінами, гарантією якості, широким асортиментом, новітніми онлайн-сервісами для клієнтів. Наш бренд, приваблива програма лояльності, гнучка асортиментна та цінова політика, сучасні ІТ-рішення, цінності — усе це можемо передавати потенційним франчайзі в користування як інтелектуальну власність. Франшиза «Аптека «D.S.» — це модель стратегічної співпраці, партнерства за принципом корисності один для одного. З власниками аптек і аптечних мереж, які виявили бажання працювати під нашим брендом, ми взаємодіємо саме на партнерських засадах.

«Підприємцям, які мають бажання створити новий чи вдосконалити існуючий аптечний бізнес, ми пропонуємо купити франшизу «Аптека «D.S.», — розповідає Олена Комарянська, директор з франчайзингу мережі аптек «D.S.». — Що це дає франчайзі? Працюючи під уже добре відомою споживачам торговою маркою «D.S.», що належить Групі компаній «Маркет Універсал», аптечній мережі з бездоганною діловою репутацією та довірою відвідувачів, здобутою за 25 років діяльності, франчайзинговий партнер аптека-початківець «за замовчуванням» отримує добру впізнаваність свого закладу, позитивний імідж, стійку конкурентну позицію, тобто менше ризиків на старті».

Підприємства, які вже певний час провадять діяльність на фармацевтичному ринку, як франчайзингові партнери «D.S.» отримують додаткову можливість зберегти і значно покращити його керованість та фінансові результати (до +150% виторгу завдяки оптимізації товарних залишків і цінової політики та до +50% і більше чеків завдяки вигідній програмі лояльності для постійних клієнтів та сучасним онлайн-сервісам).

Вигідна і гнучка фінансова модель співпраці за франшизою «Аптека «D.S.» передбачає швидку окупність інвестицій і впевненість у рентабельності бізнесу.

«У березні мине 3 роки, як почала роботу під новою вивіскою «D.S.» аптека в Хмельницькому. Головне, що я отримала, — коментує директор ПП «Верманна-Фарм» (м. Хмельницький) Марина Брагіна, — це стабільність бізнесу, таку необхідну у теперішні непевні часи. Відчуваю, що зміцніла конкурентоспроможність, хоча у безпосередній близькості нещодавно розпочали роботу нові конкуренти. Вважаю, що мої початкові інвестиції на купівлю франшизи та повний ребрендинг виправдали себе. Помітно й позитивний вплив бренду «D.S.» у нашому місті, адже у Хмельницькому, окрім мого закладу, працює 13 аптек мережі. Договір франчайзингу з «D.S.» дуже вигідний. Я ґрунтовно вивчала це питання, розглядала кілька пропозицій від інших компаній, перш ніж укласти таку угоду. На сьогодні я не знаю іншої аптечної мережі, яка могла б дійсно надати те, що декларує своїм партнерам-франчайзі».

«Ми розпочали з ребрендингу 7 наших аптек у м. Красилів та м. Шепетівка під марку «D.S.», — ділиться досвідом співпраці адміністратор ТОВ «Поділля-фарм» Альона Зима. — Подобається все: і елегантний фірмовий стиль, і новий сучасний вигляд наших закладів, які раніше були візуально розрізнені, а зараз сприймаються як єдина мережа, і по-новому налагоджені внутрішні комунікації між структурними підрозділами. Завдяки асортиментним матрицям суттєво переглянули та оновили номенклатуру товарних залишків, розширили лінійку косметичних брендів, а цінові матриці одразу допомогли підвищити конкурентоспроможність і дохід. Відчуваємо ефект від впровадження щомісячних акцій і програми лояльності — вигідні для клієнтів, вони сприяють повторним візитам саме до нас».

Миколаївщина стала десятою за ліком областю, де представлена наша мережа. Вже понад рік у 7 населених пунктах Миколаївської обл. працюють 12 франчайзингових аптек «D.S.» (зокрема 3 аптечні заклади в м. Миколаїв). У цьому регіоні нашими постійними клієнтами вже стали більше 20 тис. осіб. У травні 2019 р. відбувся перехід під торгову марку «D.S.» ще трьох аптек нашого франчайзингового партнера у м. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.): «Загалом завдяки спів­праці з мережею «D.S.» відбулося багато позитивних змін у нашій роботі, — розповів директор ТОВ «Лепта-Фарм» Олександр Іванов. – Передусім до вподоби оптимізація кадрів. Раніше в мене був штат операторів, відділи маркетингу й розвитку. Тепер усім займається франчайзер, надаючи свій персонал. Нам допомагають у роботі люди з досвідом, професіонали своєї справи. Звісно, часом виникають і труднощі – через дещо різні підходи до роботи. Утім, ще не було таких проблем, яких не вдавалося розв’язати. Порозумінню сприяє діалог: нас чують і багато в чому підлаштовуються під наші потреби й побажання. У дечому йдемо на поступки ми. Партнерством загалом задоволені. Єдиною значною проблемою залишається непросте і дуже насичене конкурентне середовище на Дніпропетровщині».

За словами О. Комарянської, мережа «D.S.» не просто продає франшизу, а надає методичну допомогу при відкритті і, що найважливіше для наших партнерів, — реальну підтримку впродовж усієї діяльності франчайзингової аптеки. Вона полягає у щоденній участі фахівців керуючої компанії за усіма основними напрямками: категорійних менеджерів, фахівців та операторів відділів закупівлі, маркетингу, IT, персоналу. Окрім цього, за кожною аптекою-франчайзі закріплений куратор — менеджер відділу франчайзингу, який регулярно моніторує основні показники операційної діяльності аптеки, виявляє позитивні чи негативні тенденції, у разі потреби — допомагає персоналу у вирішенні поточних виробничих питань, дає підказки щодо запобіжних та коригувальних дій.

«Відтак, наша постійна підтримка компанії-франчайзі в процесі роботи готовими управлінськими рішеннями у сфері товарообігу, ціноутворення, реклами, мотивації і навчання персоналу спрямовує зусилля її власника не на черговий «винахід велосипеда», а на вміле користування ним.

Придбавши франшизу «Аптека «D.S.», наш партнер водночас отримує і методичну допомогу, і ґрунтовне технічне оновлення — сучасний програмний продукт на платформі 1С:8, повністю адаптований до специфіки аптечної діяльності», — підсумувала О. Комарянська, директор з франчайзингу мережі аптек «D.S.».

Детальніше про умови співпраці з «Мережею аптек «D.S.» можна ознайомитися на сайті apteka-ds.com.ua.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Інші статті розділу


Останні новини та статті