Тотальна карантинна діджиталізація промоції ліків — 5 основних правил

27 Березня 2020 3:48 Поділитися
В умовах карантину та заборони проведення масових заходів актуалізувалася сфера онлайн-заходів, спрямованих на промоцію лікарських засобів. На законодавчому рівні Україна не була готова до такого різкого переходу в онлайн-простір, проте ми окреслимо 5 основних правил, про які необхідно пам’ятати при використанні дистанційних способів промоції лікарських засобів.

Правило 1

Щодо реклами лікарських засобів у режимі онлайн діють ті самі вимоги та обмеження, що й в офлайн.

При промоції безрецептурних лікарських засобів слід дотримуватися вимог ст. 21 Закону України «Про рекламу». Розміщення інформації щодо рецептурного лікарського засобу дозволено такими способами:

  • у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів;
  • на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.

Правило 2

Вебінари та навчальні платформи для промоції безрецептурних лікарських засобів (з будь-якої тематики для будь-якої аудиторії) можуть, зокрема, розглядатися як семінари, конференції, симпозіуми з медичної тематики.

Правило 3

При промоції безрецептурних лікарських засобів необхідно дотримуватися загальних вимог та обмежень щодо реклами лікарських засобів.

Обов’язково необхідно розміщувати дисклеймери:

  • «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я» (15%);
  • «Перед застосуванням необхідно проконсультуватися у лікаря»;
  • «Реклама лікарського засобу»;
  • «Перед застосуванням необхідно ознайомитися з інструкцією для медичного застосування».

Правило 4

Вебінари та навчальні платформи для промоції рецептурних лікарських засобів повинні позиціонуватися як семінари, конференції, симпозіу­ми з медичної тематики (для спеціалістів у сфері охорони здоров’я).

Правило 5

При промоції рецептурних лікарських засобів за допомогою онлайн-заходів з медичної тематики необхідно:

  • зазначити дисклеймер: «Вебінар/навчальна програма _______ є семінаром з медичної тематики, що проводиться онлайн та призначений виключно для спеціалістів у сфері охорони здоров’я»;
  • дотримуватися медичної тематики;
  • забезпечити верифікацію користувачів з метою допущення до участі в заході виключно спеціалістів у сфері охорони здоров’я:

– (і) шляхом реєстрації;
– вікно «Я — лікар»;
– реєстраційна форма (прізвище, ім’я та по батькові, місце роботи, посада, контактні дані);
– QUIZ (експрес-тест) — невеликий перелік питань (3–5) на медичну тематику, правильні відповіді на які протягом обмеженого часу (до 5 хв) можуть надати лише особи з медичною освітою (лікарі);
– шляхом надання унікальних посилань на вебінар/навчальну платформу.

ЮК «Правовий Альянс»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті