«Asfarma»: сучасні лікарські засоби та дієтичні добавки від провідних фармацевтичних виробників Туреччини та країн Європи

Загальноприйнято, що криза — не найкращий час для старту нового проєкту, що краще перечекати, що не потрібно ризикувати. Та М. Джем Демірджі, директор Представництва «Asfarma», вважає, що на кризу потрібно дивитися перш за все як на можливість, і тому запуск нового проєкту в цей непростий період додає йому додаткову мотивацію. Ось чому компанія «Asfarma» наразі впевнено виходить на фармацевтичний ринок України.

Що входить до сфери діяльності «Asfarma»?

«Asfarma» — міжнародна фармацевтична компанія, яка займається маркетингом та продажем лікарських засобів і дієтичних добавок, медичної техніки та стоматологічних матеріалів, які відповідають світовим стандартам якості.

Маркетингові та комерційні заходи здійснюються в Узбекистані, Казахстані, Азербайджані, Грузії, Молдові, Росії, Киргизстані, Україні, Албанії та Косово з більш ніж 120 брендами. Штаб-квартира компанії знаходиться в Стамбулі, Туреччина.

Найближчим часом Asfarma планує розширити свою присутність на ринку в Африці й на Близькому Сході.

Продукція «Asfarma» представлена ​​в таких терапевтичних напрямках, як гінекологія, кардіо­логія, ендокринологія, урологія, неврологія, педіатрія, дерматологія, гастроентерологія, респіраторна система, алергологія, ревматологія та інші.

Тож основна місія компанії «Asfarma», яка визначає спектр її діяльності, — сприяти покращенню якості життя суспільства, пропонуючи медичним працівникам і фармацевтам сучасні лікарські засоби та дієтичні добавки, необхідні для профілактики й лікування різних захворювань.

Партнерські відносини та якість: ключові пріоритети компанії

«Asfarma» успішно працює в різних країнах завдяки своїй сильній і налагодженій системі. Наразі в «Asfarma» працюють більше ніж 450 співробітників з 11 країн. Команда «Asfarma» складається з високоосвічених, досвідчених, мотивованих співробітників, які добре обізнані щодо динаміки фармацевтичного ринку.

Щоб впевнено рухатися до успіху, поряд із цілями глобального розвитку, компанія «Asfarma» встановлює нові партнерські відносини і розширює свій портфель, реєструючи нові продукти день у день.

«Asfarma» зміцнює свої глобальні позиції, концентруючись на якісній продукції, яка виробляється відповідно до стандартів належної виробничої практики (Good Manufacturing Practice — GMP).

Безумовно, приводом для гордості є те, що партнери з різних куточків світу довіряють «Asfarma», зважаючи на великий досвід її роботи у сфері маркетингу і продажу, регуляторних питань та логістики.

Якщо говорити про перспективи, то «Asfarma» — це компанія, що прагне до якості та сталого розвитку. Глобальне бачення «Asfarma» полягає у зростанні та розвитку на нинішніх ринках та виходу на нові цільові ринки.

М. Джем Демірджі, спираючись на свій багаторічний досвід роботи на фармацевтичному ринку України, відмітив, що українські провізори, фармацевти, лікарі й пацієнти перш за все в ліках цінують якість.

Саме тому мета компанії «Asfarma» — забезпечувати українське суспільство якісними та доступними ліками.

Які продукти найближчим часом запропонує «Asfarma» в Україні?

На сьогодні продуктовий портфель компанії складається із 5 дієтичних добавок: АСГЛЮКАН ПЛЮС, БЛЕК-ГАРД, ЛОКОГЕН, ПЕМОВО та ПАСІВАЛЕМ 5-HTP.

АСГЛЮКАН ПЛЮС — дієтична добавка мінерально-вітамінного комплексу з бета-глюканом та цинком зі смаком справжнього апельсина.

Сироп містить бета-глюкан, цинк, мультивітаміни, селен, марганець, апельсинову олію.

Комплекс АСГЛЮКАН ПЛЮС був спеціально розроблений для підвищення фізичної і розумової працездатності, концентрації уваги і зниження стомлюваності. Має загальнозміцнювальні властивості.

  • Дітям віком 4–14 років рекомендується вживати 5 мл 1 раз на добу до їди.
  • Дорослим та дітям віком старше 14 років — 10 мл 1 раз на добу до їди.
  • Форма випуску — 150 мл сиропу у флаконі з мірним ковпачком.

БЛЕК-ГАРД — дієтична добавка ферментованого (чорного) часнику, антиоксидантні властивості якого в 5–6 разів сильніші, ніж у звичайного. Після вживання не залишає запаху.

БЛЕК-ГАРД може бути рекомендована в якості джерела біологічно активних речовин, які мають виражені антиоксидантні властивості, з метою загального зміцнення організму, підтримки нормального функціонування імунної та серцево-судинної систем, нормалізації рівня глюкози й холестерину в крові.

  • Дорослим і дітям віком старше 6 років вживати 1 таблетку на добу до їди.
  • Форма випуску — 30 таблеток (3 блістери по 10 таблеток) в упаковці.

ЛОКОГЕН — дієтична добавка, яка є джерелом біологічно-активних речовин, що сприя­ють утворенню колагенових фібрил у суглобах, тим самим забезпечуючи здоров’я й еластичність хряща.

Формула ЛОКОГЕН розроблена спеціально для зміцнення опорно-рухового апарату, запобігання його пошкодженню і руйнуванню та підтримки нормального функціонального стану суглобів у здорових людей.

  • 1 таблетка містить метилсульфанілметану 500 мг, босвелії серата (Boswellia Serrata) екстракту 100 мг, колагену II типу неденатурованого 40 мг.
  • Дорослим рекомендована 1 таблетка на добу за 2 год до або після прийому їжі.
  • Форма випуску — 30 таблеток (3 блістери по 10 таблеток) в упаковці.

ПЕМОВО — дієтична добавка з інгредієнтом нового покоління — РЕМ (Pure Eggshell Membrane), який є природним джерелом основ­них компонентів суглобового хряща, зв’язок та менісків: колагену, гіалуронової кислоти, глюкозаміну, хондроїтину та інших глюкозаміногліканів.

ПЕМОВО може бути рекомендована в якості джерела біологічно активних речовин для підтримки й захисту нормального функціонування суглобів, опорно-рухового апарату (суглобів, зв’язок, менісків) і стану шкіри (запобігання в’ялості, виникненню розтяжок).

  • Дорослим і дітям віком старше 6 років вживати 1 таблетку на добу.
  • Форма випуску — 30 таблеток (3 блістери по 10 таблеток) в упаковці.

ПАСІВАЛЕМ 5-HTP — комбінована дієтична добавка, яка є додатковим джерелом біологічно-активних речовин, що сприяють нормальній роботі нервової, серцево-судинної і травної систем.

ПАСІВАЛЕМ 5-HTP може бути рекомендована в якості джерела біологічно активних речовин рослинного походження (біофлавоноїдів, глікозидів, ефірних масел), магнію та амінокислоти 5-НТР для підтримки нормального функціонального стану нервової системи при втомі, для збереження психологічної рівноваги при станах нервового збудження (підвищена емоційна активність, збудливість, дратівливість, відчуття тривоги, викликане стресом) та ініціації фізіологічного сну, засинання, поліпшення тривалості та якості сну.

  • 1 таблетка містить екстракт пасифлори 300 мг; магнію оксид (відповідає 100 мг магнію) 167 мг; екстракт валеріани 120 мг; 5-НТР 100 мг; екстракт меліси 80 мг.
  • Дорослим вживати 1 таблетку на добу після їди.
  • Форма випуску — 30 таблеток (3 блістери по 10 таблеток) в упаковці.

Перспективи ринку дієтичних добавок

Важливо відмітити, що споживання вітамінів, мінералів і дієтичних добавок продовжує зростати в усьому світі. Так, за прогнозами аналітичної компанії «Zion Market Research», до 2022 р. ринок харчових добавок становитиме близько 220 млрд дол. США. Темпи приросту доходів від їх продажу варію­ють в межах 6–12%.

В Україні у 2020 р. сегмент дієтичних добавок демонструє більший приріст, ніж сегмент лікарських засобів (рисунок). Зважаючи на таку тенденцію, дуже важливо, щоб дієтичні добавки відповідали необхідним стандартам якості.

РИСУНОК
Темпи зростання/зниження аптечного продажу рецептурних та безрецептурних лікарських засобів, а також дієтичних добавок за І півріччя 2016–2020 рр. в доларовому вираженні за даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research»

Які плани має «Asfarma» на майбутнє?

У жовтні 2020 р. очікується вихід ще 2 дієтичних добавок: ПЕМОВО ПЛЮС і АСГЛЮКАН. А в середині 2021 р. продуктовий портфель компанії поповниться цілим рядом рецептурних лікарських засобів.

М. Джем Демірджі впевнений, що успіх «Asfarma» в першу чергу залежить від сильної і мотивованої команди, яка разом іде до однієї мети, від співробітників компанії, які є для неї найбільшою цінністю, та від професіоналізму та якості відносин з партнерами.

Директор Представництва «Asfarma» зазначив, що фармацевтичний ринок України, на відміну від Туреччини, є більш «аптечним» — в Україні значно розвинені аптечні мережі. Тож для успішного розвитку компанії дуже велике значення мають партнерські відносини з аптеками.

Ось чому побудова професійних та взаємовигідних відносин з партнерами є головним пріоритетом компанії «Asfarma».

Компанія «Asfarma» сподівається на успішну співпрацю. Адже разом ми сильніші! 

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті