Соціальні мережі в охороні здоров’я: 4 способи завоювати довіру клієнтів

17 Березня 2021 10:10 Поділитися


Оскільки клієнти все частіше звертаються до соціальних мереж, медичні організації повинні наслідувати їх приклад. Так, у минулому медична інформація була «валютою» винятково професіоналів, а у середнього споживача в даному контексті можливості були обмеженими. Однак сьогодні доступ до інформації є майже безмежним, і більшість людей шукають відповіді на свої питання в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.

Молодь прискорює цю тенденцію: 90% міленіалів кажуть, що вони використовують інтернет в якості основного або єдиного джерела інформації про здоров’я, а майже половина дорослого населення США покладається на соціальні мережі під час прийняття рішень у сфері охорони здоров’я.

Щоб залишатися актуальними і охоплювати цю аудиторію, медичним організаціям необхідно взаємодіяти зі своїми споживачів там, де вони є: в соціальних мережах. Адже при правильній стратегії соціальні мережі можуть бути потужним інструментом для зміцнення довіри, охоплення більшої кількості пацієнтів і поширення цінної медичної інформації.

У даній публікації пропонуємо розглянути деякі способи використання соціальних мереж в охороні здоров’я і те, як цей канал комунікації може поліпшити якість медичного обслуговування.

  1. Проводьте моніторинг соціальних медіа, щоб дізнаватися про потреби пацієнтів і реагувати на них

Моніторинг соціальних мереж допомагає оцінити репутацію вашої організації, побачити, що говорять потенційні і фактичні клієнти, а також відреагувати на їхні потреби.

За своєю суттю охорона здоров’я — це індустрія обслуговування клієнтів. А для успішного обслуговування необхідне глибоке знання цільової аудиторії.

Моніторинг соціальних медіа — це процес збору даних із соціальних мереж, який допомагає краще зрозуміти, хто говорить про вас і що вони відчувають. Важливо, що такий вид аналізу дозволяє отримати досить чесні відгуки аудиторії.

Крім визначення рівня задоволеності пацієнтів, моніторинг соціальних мереж може допомогти в чому завгодно: від прогнозування спалахів захворювань і сезону грипу до розуміння того, який медичний контент найбільше цінується аудиторією. Сьогодні доступні різні програмні продукти для автоматичного збору цих даних одночасно з безлічі соціальних каналів.

Звичайно, збір даних та їх ефективне використання — це не одне й те ж саме. Наявність правильних інструментів, що дозволяють трансформувати розуміння в дії, має важливе значення для моніторингу соціальних мереж. Знання про те, як використовувати отримані дані, може мати величезний вплив практично на кожне бізнес-рішення, яке приймає організація.

  1. Підвищуйте авторитет завдяки мультимедійному контенту

Інтернет надає потужні канали для зміцнення авторитету і поширення цінних знань.

Сьогодні соціальні мережі стають ключовим методом поширення актуальної медичної інформації серед максимально широкої аудиторії, особливо під час кризи і повальної дезінформації.

Охорона здоров’я незмінно відстає від інших галузей у сфері контент-маркетингу, і не дарма. Адже ця галузь повинна мати більш жорстке регулювання. Однак важливо враховувати, що соціальні мережі дають можливість відповісти на загальні питання пацієнтів і надавати населенню точну інформацію в просторі, заповненому хибним і часто небезпечним контентом.

Сьогодні більше 95% американців регулярно користуються мобільними телефонами, які також дозволяють пацієнтам більше дізнаватися про своє здоров’я.

Наприклад, спеціальні додатки надають програми харчування, підтримку психічного здоров’я і медичні консультації багатьма мовами; 19% власників смартфонів вже мають на своєму телефоні хоча б один додаток для здоров’я.

Хоча впровадження таких додатків має велике значення, більшість людей, як і раніше, не отримують інформацію на медичних вебсайтах або платформах.

Тож медичним організаціям необхідно розміщувати корисну і достовірну інформацію безпосередньо на каналах, які часто відвідують пацієнти. Текст, хоча і є корисним інструментом комунікації, втрачає цінність в порівнянні з мультимедійним контентом, який може залучити більш широку аудиторію. Варто звернути більше уваги на створення інфографіки, відео, інтерактивних вікторин, ілюстрацій і практичних порад.

  1. Розкажіть підписникам про свою організацію

Соціальні мережі — це одне з перших місць, де організацію побачать нові потенційні клієнти. Серед людей, які шукають медичний заклад у соціальних мережах на мобільних пристроях, 44% записуються на прийом.

Крім того, майже три чверті міленіалів воліють вивчати медичні пропозиції та призначати зустрічі повністю онлайн, а 41% людей кажуть, що соціальні мережі впливають на їх вибір конкретного лікаря, лікарні або медичного закладу.

Очевидно, що присутність організації в соціальних мережах впливає на впізнаваність бренду і, у свою чергу, на доступ до  потенційної клієнтської бази. Як згадувалося раніше, медичні організації мають бути там, де знаходяться їхні клієнти, а це означає, що вони повинні мати добре продуману і помітну присутність у соціальних мережах.

Як і контент-маркетинг, онлайн-брендинг для медичних організацій вимагає продуманої стратегії, знання цільової аудиторії і вміння працювати через декілька каналів для створення цифрового авторитету.

  1. Беріть участь у дискусіях з питань політики і практики в галузі охорони здоров’я

Однією з переваг використання соціальних мереж в охороні здоров’я є те, що вони пропонують неперевершені можливості для співпраці між лікарями і пацієнтами у вирішенні проблем, з якими стикається сучасна медицина.

Більшість практикуючих лікарів наразі використовують соціальні мережі у своєму професійному житті. Сучасні програми допомагають лікарям вести медичні записи, проводити дослідження, приймати клінічні рішення і спілкуватися один з одним. Однак це тільки половина загальної картини.

Важливо, що соціальні мережі також дозволяють налагодити зв’язок між різними зацікавленими сторонами, включаючи дослідників і регулюючі органи, що відкриває шлях для прийняття рішень на основі консенсусу.

Це повертає нас до необхідності використання соціальних мереж для проведення моніторингу: дуже важливо бути добре поінформованим, перш ніж приймати рішення про фінансування, інвестування або планування.

За матеріалами healthcareweekly.com

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті