«Фармак» провів міжнародний хакатон для студентів фармацевтичних спеціальностей

Минулого тижня фармацевтична компанія «Фармак» провела міжнародний онлайн-хакатон Farmak Science Start 2.0 для студентів та випускників магістратури за спеціальностями «Хімія», «Фармація», «Біотехнології та біоінженерія». До заходу долучилися учасники з України, Німеччини й Польщі.

«Фармак» — перша українська компанія, що проводить хакатони для фармацевтичних спеціальностей. Цього року вона отримала більш ніж 300 заявок на участь, серед яких було відібрано 32 студенти та сформовано 4 команди. Відбір учасників хакатону відбувався шляхом онлайн-тестування з профільних фахових питань.

Команди працювали під наставництвом науковців та експертів компанії «Фармак» протягом двох діб. Перед студентами стояло завдання створити лінійку препаратів на основі нової оригінальної молекули, а також продумати її позиціонування на ринку лікарських засобів.

Професійне журі, у складі якого були науковці, оцінювало кожну командну роботу за такими критеріями, як наукова значущість, інноваційність, практична цінність, змістовність доповіді, виконання презентації, вміння працювати з науковою літературою та інтернет-ресурсами, повнота розкриття теми, вміння обґрунтувати відповіді на запитання, командні та індивідуальні навички учасників.

З-поміж усіх команд було обрано команду-переможницю, яка отримала цінні подарунки від компанії «Фармак».

«Участь у хакатоні — це унікальна можливість для студентів перейняти досвід науковців нашої компанії, отримати актуальні наукові інсайти, попрацювати в колі однодумців над реальним кейсом фармацевтичної розробки та перевірити свої знан­ня на практиці. Адже «Фармак» як найбільший роботодавець у фармацевтичній галузі прагне давати студентам практичну базу знань, що сформує у них розуміння, які навички на даному етапі потрібно розвивати, аби досягати професійних успіхів у майбутньому», — зазначила Вікторія Кондрашихіна, директор з персоналу АТ «Фармак».

Довідка про компанію

«Фармак» — лідер фармацевтичного ринку України.* У продуктовому портфелі компанії близько 200 брендів. Серед основних напрямів — ендокринологічні, гастроентерологічні, кардіологічні, неврологічні, протизастудні та інші препарати.

Компанія щороку реінвестує в розвиток до 90% прибутку. Загалом з 1995 р. інвестовано в модернізацію виробництва понад 310 млн дол. США. Щорічні інвестиції в наукові дослідження та розробки становлять приблизно 15 млн дол. Виробничі потужності, лабораторно-технічний комплекс підприємства мають міжнародну сертифікацію та відповідають високим вимогам європейських стандартів GMP.

У 2020 р. «Фармак» збільшив експортні постачання на 40%. Сьогодні продукція компанії представлена більш ніж у 30 країнах ЄС, Центральної та Південної Америки, СНД, Близького Сходу, Азії та ін.

«Фармак» входить до списку 25 найінноваційніших компаній, його визнано найбільшим платником податків серед фармвиробників України та найкращим роботодавцем**.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
*За обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research.
**За даними рейтингів видання «Власть денег» (2020 р.), «РЕЙТИНГ. Бізнес в офіційних цифрах» (2021 р.), «ТОП-100. Рейтинги крупнейших» (2020 р.).
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті