Фармацевтична компанія «Дарниця» відкриває «гарячу лінію» для консультацій стосовно лікарських засобів

07 Квітня 2022 9:46 Поділитися

З перших днів війни компанія «Дарниця» підтримує фармацевтичну оборону країни. Компанія оголошує про відкриття власного кол-центру, щоб допомагати українцям у питаннях, що стосуються лікарських засобів. Важливо, що на «гарячу лінію» можна звернутися з приводу ліків будь-якого виробника, не тільки «Дарниці», тому що під час війни немає місця конкуренції і сила тільки в єдності.

Телефон «гарячої лінії» компанії «Дарниця»: 0 800 40-78-77.
Режим роботи: понеділок — неділя з 8:00 до 20:00.

Які питання вирішує кол-центр:

  • консультація населення щодо пошуку ліків будь-якого виробника в усіх відкритих аптеках;
  • у разі відсутності потрібного лікарського засобу в аптечних мережах консультація щодо можливої заміни за активною діючою речовиною;
  • оформлення оптових замовлень на продукцію компанії «Дарниця» від юридичних осіб;
  • також компанія прагне забезпечити кожного свого споживача доступом до лікарських засобів власного виробництва. Тому збирає заявки про відсутність таких ліків на аптечних полицях, щоб виправляти ці нестачі максимально оперативно.

За час військової агресії «Дарниця» безкоштовно передала медичним закладам та волонтерським організаціям, які допомагають українським військовим та цивільним громадянам, більше ніж 900 тис. упаковок лікарських засобів загальною вартістю понад 43 млн грн. Також компанія власним коштом завезла до країни стратегічний гемостатик Celox, що є вкрай важливим для армії. 10 тис. упаковок цього кровоспинного препарату безкоштовно передаються до шпиталів, Сил територіальної оборони, Збройних сил України.

За матеріалами, наданими компанією «Дарниця»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті