Johnson & Johnson презентувала назву нової компанії, яку планується відокремити від основного бізнесу гіганта, що працюватиме у сфері споживчих товарів для здоров’я

29 Вересня 2022 12:29 Поділитися

28 вересня 2022 р. компанія Johnson & Johnson зробила ще один крок у створенні двох незалежних компаній, оголосивши Kenvue як назву для запланованої компанії New Consumer Health Company. Новий корпоративний бренд оживає завдяки переконливій меті та візуальному бренду, що є поза часом. Kenvue (вимовляється як ken·view) створено на основі двох потужних ідей: «ken» — означає знання, англійське слово, що використовується переважно в Шотландії, і «vue», що робить посилання на бачення. Завдяки ґрунтовним знанням щодо споживчих потреб і глибокому розумінню споживачів очікується, що Kenvue запропонує значущі індивідуальні рішення для здоров’я.
«Оприлюднення бренду Kenvue є визначальним моментом для наших зацікавлених сторін і важливою частиною запланованого відокремлення частини бізнесу в окрему компанію, — пояснив Тібо Монгон (Thibaut Mongon), головний виконавчий директор Kenvue, запланованої нової компанії New Consumer Health Company. — Ми щодня вдихаємо життя в деякі з найбільш знакових і улюблених брендів у світі, тож ми використали той самий досвід, любов та енергію для розробки нашого нового корпоративного стилю».
Мета Kenvue — «Усвідомити надзвичайну силу повсякденного догляду» — керуватиме діями та довгостроковими прагненнями компанії, від стратегії до філософії талантів тощо.
«Ми віримо, що щоденні ритуали догляду за собою накопичуються з часом і чинять глибокий кумулятивний вплив на ваше самопочуття. Це надзвичайна сила щоденного догляду. І наша робота полягає в тому, щоб передати цю потужність споживачам у всьому світі», — додав Т. Монгон. Разом із назвою та метою візуальна ідентичність Kenvue уособлює позачасовість компанії, водночас залишаючи можливість для її знакових брендів також мати дім.
Центром нового логотипу є символ «K», що втілює сильні сторони компанії, — геометрія прямокутника, що символізує наукову точність, і круглі краї, які асоціюються з теплотою турботи. Назва компанії зображена на характерному логотипі насиченого зеленого кольору. Цей сильний виразний колір гармонійно поєднується з багатобарвною палітрою портфоліо відомих брендів компанії.
Хоакін Дуато (Joaquin Duato), головний виконавчий директор Johnson & Johnson, додав: «Ця презентація є ще однією віхою для бізнесу споживчих товарів для здоров’я. Kenvue готова процвітати як окрема компанія з потужним портфоліо брендів, які споживачі люблять і яким довіряють. Я впевнений у цій команді та радий побачити, що чекає нас у майбутньому».
Kenvue стане самостійною потужною глобальною компанією у сфері споживчих товарів у сфері охорони здоров’я у 2023 р. відповідно до юридичних вимог. Kenvue продовжуватиме впливати на життя понад одного мільярда споживачів у всьому світі щодня через своє культове портфоліо улюблених брендів, таких як AVEENO®, BAND-AID® Brand Adhesive Bandages, LISTERINE®, NEUTROGENA®, TYLENOL®, JOHNSON’S® і DR. CI:LABO®, і продовжить зберігати свою давню спадщину інновацій.
Використання нового логотипу компанії та фірмового стилю фірми почнеться після завершення запланованого відокремлення.

За матеріалами www.bloomberg.com

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті