Аптеки Boots тестують нові заходи допомоги пацієнтам

20 Березня 2023 5:29 Поділитися

Компанія Boots оголосила 14 березня про плани запровадити послугу скринінгу на цукровий діабет у трьох містах. Пілотний проєкт, який стартує в травні, працюватиме в 7 аптеках Манчестера, Лондона та Бірмінгема з перспективою розширення у разі наявності попиту з боку пацієнтів. До кінця року планують залучити до 70 аптечних закладів. Компанія повідомила «Pharmacy Network News», що послуга коштуватиме 19,99 фунтів стерлінгів.

Скринінг на цукровий діабет

У рамках цієї послуги пацієнтам, які записалися на прийом онлайн, буде запропоновано 7 запитань щодо віку, статі, окружності талії, індексу маси тіла, етнічного походження, артеріального тиску та сімейного анамнезу. Оцінка відповідей за бальною системою дозволить визначити ступінь ризику розвитку цукрового діабету: низький, підвищений, помірний або високий. Систему скринінгу було розроблено в Університеті Лестера (University of Leicester) та його клінічних лікарнях у співпраці з асоціацією «Diabetes UK».

За необхідності фармацевт проводитиме діагностичні тести LumiraDx на HbA1c зі зразками крові з пальця. Якщо результат вкаже на можливість цукрового діабету ІІ типу, пацієнтам буде рекомендовано обговорити їхні результати з лікарем загальної практики.

Картки постійних клієнтів як сигнальна система

Нещодавно опубліковано також результати дослідження за участю Boots, у якому вивчали можливість використання аналізу покупок пацієнтів як джерела інформації для ранньої діагностики (Brewer H.R. et al., 2023).

Мета цього дослідження під назвою «Онкологічне дослідження карток лояльності» (Cancer Loyalty Card Study — CLOCS) полягала в тому, щоб дослідити споживчу поведінку щодо безрецептурних ліків, які застосовуються при болю та функціональних шлунково-кишкових розладах, у контексті діагностики раку яєчника у Сполученому Королівстві, використовуючи дані картки постійного клієнта.

Обсерваційне дослідження типу «випадок — контроль» полягало у порівнянні характеру придбання безрецептурних ліків до встановлення відповідного діагнозу жінками з раком яєчника (n=153) та без нього (n=120).

Результати свідчать, що придбання лікарських засобів, що застосовуються при болю та функціональних шлунково-кишкових розладах, збільшується за 8 міс до встановлення діагнозу (точне співвідношення шансів Фішера, відносний ризик 2,9, 95% довірчий інтервал 2,1-4,1). Збільшення купівлі ліків, показаних при проблемах травлення, було виявлено за 9 міс до встановлення діагнозу (скоригована умовна логістична регресія, відносний ризик 1,38, 95% довірчий інтервал 1,04-1,83). Автори дійшли висновку, що використання такого джерела даних про пацієнта, як характер придбання безрецептурних препаратів, може покращити лікування пацієнтів з раком яєчника і навіть виживаність серед них.

За матеріалами www.boots-uk.com; www.pharmacynetworknews.com;
www.pharmacymagazine.co.uk; www.diabetes.org.uk; publichealth.jmir.org

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті