Реклама препарату Лісобакт вводила споживачів в оману

28 Березня 2011 12:00 Поділитися

Реагуючи на вимогу Антимонопольного комітету України (АМКУ) компанія «Босналек Д.Д. Сарає­во» (Боснія і Герцеґовина) припинила поширення неправдивої реклами лікарського засобу Лісобакт. Про це компанія офіційно повідомила АМКУ.

Встановлено, що компанія розповсюд­жувала друковану рекламу, яка містила неповні та неточні дані, а також могла створити у споживачів неправильне уявлення про безпеку застосування цього протизастудного препарату. Зокрема, в рекламі використовувалося твердження: «Безпечне лікування дітей та дорослих».

Натомість, як вказано в інструкції для застосування, препарат протипоказаний дітям віком до 3 років та в окремих випадках може викликати побічні ефекти (алергічні реакції). За висновками АМКУ, рекламні дії компанії «Босналек Д.Д. Сараєво» містили ознаки порушення конкурентного законодавства та могли ввести споживачів в оману.

Компанія погодилася з цими виснов­ками, припинивши розповсюдження неправдивих відомостей у рекламі лікарського засобу Лісобакт. Разом з цим, компанія зобов’язалася вилучити залишки рекламних матеріалів з неправдивою інформацією до кінця березня 2011 р.

За матеріалами www.amc.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

arnika 30.03.2011 9:34
Коли, нарешті, почнуть політичних діячив притягати до відповідальності за введення в оману виборців передвиборчою рекламою?

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті