Підстави для накладення адміністративного арешту на майно платників податків згідно з новим Податковим кодексом

Оновлено:
Поділитися

У зв’язку із набуттям з 1 січня 2011 р. чинності Податковим кодексом України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, а саме відповідно до ст. 94.2.4. цього документа, передбачено накладення адміністративного арешту на майно платника податку у випадку відсутності у нього:

  • свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання;
  • дозволу (ліцензії) на здійснення певного виду діяльності;
  • торгового патенту;
  • сертифіката відповідності реєстратора розрахункових операцій, що видається виробником касового апарата (копія якого, завірена печаткою, отримується у постачальника такого касового апарата).

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Редакторська група

Автор

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!
Увага! Сайт є спеціалізованим інтернет-виданням, для медичних установ та лікарів, а також для медичних та фармацевтичних працівників. Інформація про лікарські засоби та матеріали щодо їх застосування, розміщені на Сайті, призначені виключно для ознайомлення. Вони не є керівництвом для самостійної діагностики чи лікування та можуть застосовуватися лише за призначенням лікаря і під його наглядом.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Додати свій

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті