Компанія «Аптека 9-1-1» здобула спеціальну партнерську нагороду від Employer Branding Community у межах премії HR-бренд Україна — ключового національного конкурсу, що відзначає найрезультативніші проєкти у сфері роботи з людським капіталом та іміджем роботодавця.
Премія HR-бренд Україна — одна з найпрестижніших щорічних відзнак у сфері управління людським капіталом, HR-маркетингу та формування іміджу роботодавця.
«Аптека 9-1-1» вже другий рік поспіль серед переможців.
Цьогоріч компанія отримала спеціальну нагороду від Employer Branding Community у номінації «HR-маркетинг у дії».
У 2025 р. серед номінантів було 72 проєкти.
В «Аптека 9-1-1» зазначили, що програма «Win&Win-мотивація в дії» — це комплексна система мотивації, що об’єднує кілька ключових корпоративних ініціатив:
- агенти змін — співробітники, які пропонують зміни та покращують процеси в компанії;
- креатори 9-1-1 — команда, що генерує та втілює креативні ідеї на розвиток позитивного іміджу бренду;
- найкращі з найкращих — визнання тих, хто демонструє найвищі результати та цінності компанії.
«Ця нагорода — визнання нашої системної роботи, командної енергії та віри в те, що люди — завжди ключ до успіху. Наша сила — це наша незламна команда. Наша місія — забезпечувати українців якісними ліками та професійним сервісом. Пишаємося кожним, хто долучається до створення культури Win&Win щодня», — зазначає очільниця корпоративних комунікацій компанії «Аптека 9-1-1» Валентина Йовенко.
за матеріалами, наданими компанією «Аптека 9-1-1»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим