Державна податкова служба України звертає увагу!

Поділитися

Державна податкова служба України звертає увагу, що з дати набуття чинності розділом ІІІ Податкового кодексу України платники податку на прибуток підприємств складають наростаючим підсумком та подають декларацію з податку на прибуток за такі звітні податкові періоди: ІІ квартал, ІІ і ІІІ квартали та ІІ–IV квартали 2011 р.

Із новою формою податкової декларації з податку на прибуток підприємства, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України (ДПА) від 28.02.2011 р. № 114, можна ознайомитися на офіційному сайті ДПА.

Тому, починаючи зі звітності за ІІ квартал 2011 р., платники податків повинні звітувати за новою формою, тобто податкова декларація з податку на прибуток підприємства подається не за півріччя, а за ІІ календарний квартал 2011 р.

За матеріалами www.sta.gov.ua

Редакторська група

Автор

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!
Увага! Сайт є спеціалізованим інтернет-виданням, для медичних установ та лікарів, а також для медичних та фармацевтичних працівників. Інформація про лікарські засоби та матеріали щодо їх застосування, розміщені на Сайті, призначені виключно для ознайомлення. Вони не є керівництвом для самостійної діагностики чи лікування та можуть застосовуватися лише за призначенням лікаря і під його наглядом.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Додати свій

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті