В нашій країні існує сумна практика, коли один діючий нормативний акт дублює або протирічить іншому, що викликає правові колізії та адміністративно-регуляторні колапси у різних сферах народного господарства. Не є винятком і медична галузь. На один із таких прикладів законотворчості МОЗ України та Кабінету Міністрів України звернула увагу Тетяна Бахтеєва, голова Комітету з питань охорони здоров’я Верховної Ради України (далі — Комітет), у виступі на розширеній колегії МОЗ України 17 листопада 2011 р. На її думку, (далі — Законопроект) у тій редакції, в якій його було подано Кабінетом Міністрів України, значно ускладнює подальше проведення реформ і виконання завдань, поставлених Президентом України. Він містить низку положень, які не узгоджуються з уже прийнятими Верховною Радою України 7 липня 2011 р. законами України та . Законопроект не передбачає особливостей діяльності таких закладів охорони здоров’я, як аптечні заклади, заклади Державної санітарно-епідеміологічної служби України, служби крові, центрів СНІДу та багато інших. У ньому практично відсутні норми, що стосуються діяльності фармацевтичного сектору. У запропонованому законопроектом понятійному апараті відсутні визначення таких понять, як «аптечний склад» та «фармацевтичний працівник».
Два законопроекти, які стосуються проведення реформ у системі охорони здоров’я, необхідно повернути на доопрацювання
 16 Грудня 2011 5:00 
							
						Останні новини та статті
Україна та Азербайджан поглиблюють медичне та фармацевтичне партнерство
 03 Листопада 2025 р. 
								
								
							Створення ОДК в Україні: відбулася стартова зустріч у межах проєкту Twinning
 03 Листопада 2025 р. 
								
								
							Оприлюднено проєкт Секторального плану державного ринкового нагляду на 2026 р.
 03 Листопада 2025 р. 
								
								
							
						
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим