КОМБІГРИП«Сінмедик лабораторіз» оголошує результати конкурсу

22 лютого 2002 р. в Києві у приміщенні медико-санітарної частини заводу «Маяк» відбулося засідання «Клубу краси та здоров’я», створеного за участю представництва індійської фармацевтичної компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні з метою проведення дружніх зустрічей з провізорами та фармацевтами країни. Головним переможцем конкурсу «КОМБІГРИП — надійний захисник від застуди та грипу» стала завідувачка аптеки «Віта-94» м. Луганська Ірина Архіпова.

УЧАСТЬ У КОНКУРСІ

p_330_9_040302_Symmedik2_1.jpg (15886 bytes)

Тетяна Булгакова та Людмила Лазарчук вирішують долю головного призу

«Клуб краси та здоров’я» започатковано 22 жовтня 2001 р. (див. «Щотижневик АПТЕКА», № 42 (313) від 29 жовтня 2001 р.). Членами клубу є завідувачі та працівники аптек із різних регіонів України. Членство у клубі не обмежене — до нього можуть увійти провізори та фармацевти, які надішлють свій «вхідний квиток» на адресу представництва компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні. А «вхідним квитком» до «Клубу краси та здоров’я» служили два документи — ксерокопія накладної, завірена печаткою, про придбання 5 упаковок препарату КОМБІГРИП № 80 та заповнена анкета члена Клубу.

На засіданні «Клубу краси та здоров’я» було підбито підсумки конкурсу «Красиве Різдво», оголошеного серед членів клубу наприкінці жовтня минулого року. Конкурс проходив у два тури. Перший тур тривав з 22 жовтня по 10 грудня, а другий — з 10 грудня по 10 лютого 2002 р. Взяти участь у конкурсі мали змогу всі фармацевти та провізори аптек — члени «Клубу краси та здоров’я», які надіслали до представництва компанії «Сінмедик Лабораторіз» зазначені вище копії накладних про придбання КОМБІГРИПУ № 80. Кожну накладну на 5 упаковок препарату з реквізитами учасника конкурсу було вкладено в окремий конверт і прийнято для участі в жеребкуванні. За підсумками кожного туру було визначено дві аптеки, співробітники яких отримали призи: завідувачі аптек — абонемент на відвідування салону краси протягом року за місцем проживання, а кожен провізор та фармацевт першого стола — набір косметики фірми «Oriflame». На засіданні «Клубу краси та здоров’я» 22 лютого було проведено розіграш головного призу — велотренажера «AKSPORT».

Представництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні нагадує, що це тільки перший конкурс серед членів «Клубу краси та здоров’я». У майбутньому планується проводити різноманітні конкурси, заходи, спортивні змагання тощо. Тому керівництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» запрошує провізорів та фармацевтів стати членом «Клубу краси та здоров’я», заповнивши зразок анкети, а також взяти участь у проведенні нових заходів фірми.

РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ «КРАСИВЕ РІЗДВО»

До представництва компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні було надіслано 661 накладну про придбання 5 упаковок КОМБІГРИПУ № 80 від 205 учасників із 13 регіонів нашої держави. Переможцями першого туру стали Тетяна Сабаш — завідувач аптеки «Віт-Фарм» (м. Київ) та Наталія Малиновська — завідувач аптеки № 1 (м. Хмельницький). Призерами другого туру стали Наталія Некрасова — завідувач аптеки «Ф.К. Імпекс» (м. Київ) та Наталія Койло — завідувач аптеки «Юнсон» (м. Полтава). Переможці першого та другого туру конкурсу отримали абонемент на відвідування салону краси протягом року за місцем проживання. Нарешті, 22 лютого 2002 р. на засіданні «Клубу краси та здоров’я» проведено жеребкування щодо визначення головного переможця конкурсу. Ним виявилася завідувачка аптеки «Віта-94» (м. Луганськ) Ірина Архіпова. На жаль, вона не була присутньою на засіданні Клубу, а тому керівник медичної служби компанії «Сінмедик Лабораторіз» Олександр Ярмиш під час засідання клубу зателефонував переможцю і повідомив про виграш — велотренажер. У бесіді з кореспондентом «Щотижневика АПТЕКА» пані Ірина сказала: «Я вперше в житті отримала такий цінний приз. Я сповнена почуттям радості і вдячності за те, що мою нелегку працю було так високо оцінено» і додала: «Мій успіх є результатом наполегливих зусиль, спрямованих на поліпшення підходів до реалізації препарату КОМБІГРИП. Зима в нас була справді ударною. Ми працювали наднормово, коли потрібно було, затримувалися на роботі. Мені дуже приємно співпрацювати з компанією «Сінмедик Лабораторіз». Користуючись нагодою, хочу висловити їм щиру вдячність». Треба сподіватися, що регулярні заняття на велотренажері дадуть змогу переможниці конкурсу підтримувати фізичну форму, зберігати при цьому свою природну красу.

p_330_9_040302_SYMMEDIK.jpg (10606 bytes)

Керівник медичної служби компанії «Сінмедик Лабораторіз» Олександр Ярмиш повідомляє Ірині Архіповій з Луганська про здобуття нею головного призу

Крім розіграшу головного призу, представництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні визначило переможців вікторини та кросворду, головні питання яких стосувалися фармакологічних властивостей КОМБІГРИПУ. І тут шляхом жеребкування було визначено переможців. У номінації «Кросворд» переможницею стала директор ТОВ «Інтелекс» (м. Київ) Людмила Лазарчук, а в номінації «Вікторина» — начальник торгового відділу компанії «Оптіма Фарм» Тетяна Булгакова (м. Київ). Їм було вручено цінні призи — настінний годинник та сумку з надписом «КОМБІГРИП».

Представництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» організувало ще й інший розіграш призів серед гостей, запропонувавши до проведення жеребкування головного призу зробити прогноз переможців конкурсу, тобто з якого міста буде володар головного призу. На жаль, нікому з учасників конкурсу не вдалося зробити правильний прогноз відносно місця проживання головного переможця конкурсу. Тому журі вирішило визнати дійсними прогнози трьох учасників конкурсу, які назвали міста, розташовані найближче до Луганська. Переможцями у номінації «Прогноз» стала Олена Ніконова («Оптіма», м. Київ), Ірина Кадирлєєва («Інтелекс», м. Київ) та Олена Романенко (ЗАТ «Маяк», м. Київ). Їм також вручено пам’ятні подарунки — сумки з надписом «КОМБІГРИП».

СПІВРОБІТНИЦТВО КОМПАНІЇ З ПРОВІЗОРАМИ ТА ФАРМАЦЕВТАМИ

Представництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» зацікавлене у співробітництві з провізорами та фармацевтами аптек. Загальновідомо, що зараз багато людей займаються самолікуванням, не звертаючись за медичною допомогою до лікаря, що загрожує їхньому здоров’ю. У зв’язку із цим значно зростає роль провізора та фармацевта, у функціональні обов’язки яких входить відповідати на запитання клієнтів щодо прийому лікарських засобів, насамперед безрецептурних.

На сьогодні в Україні зареєстровано тисячі найменувань лікарських засобів. Звісно, орієнтуватися в такому масиві їх нелегко. Аби полегшити роботу провізорів та фармацевтів і забезпечити споживачів ефективними та безпечними лікарськими засобами, представництво компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні вирішило організувати «Клуб краси та здоров’я». На засіданнях Клубу планується обговорювати буденні проблеми, з якими стикаються провізори та фармацевти, розглядати шляхи поліпшення постачання аптек препаратами компанії «Сінмедик Лабораторіз». Саме тому організатори Клубу вирішили назвати його клубом здоров’я. Але чому краси? Річ у тім, що компанія планує проведення акцій, спрямованих на просування своїх препаратів на український фармацевтичний ринок. Передбачається організація різноманітних конкурсів серед провізорів та фармацевтів. Зазвичай переможці конкурсів, що їх організовують різні компанії, отримують подарунки у вигляді прасок, міксерів, пилососів тощо. Як зазначила керівник відділу маркетингу представництва компанії «Сінмедик Лабораторіз» в Україні Світлана Січкар, цими речами провізори та фармацевти вже запаслися на декілька років наперед. Вона вважає, що жінки повинні інвестувати в свою красу з тим, щоб якомога довше бути молодими, привабливими та життєрадісними. Компанія «Сінмедик Лабораторіз» готова допомогти їм. Саме тому переможці конкурсів отримують від компанії цінні подарунки, а саме косметичні засоби, путівки до косметичного салону та обладнання для фітнесу. І це цілком природно, адже «Клуб краси та здоров’я» є за своєю суттю жіночим.

ДЕЩО ПРО КОМПАНІЮ «СІНМЕДИК ЛАБОРАТОРІЗ» ТА КОМБІГРИП

Компанія «Сінмедик Лабораторіз» відома тим, що здійснює випуск і маркетинг ефективних та безпечних лікарських засобів за прийнятними цінами. Враховуючи, що наприкінці осені, протягом зими та на початку весни існує підвищений ризик захворіти на грип або застуду, компанія провела спеціальну акцію щодо просування на український ринок безрецептурного лікарського засобу КОМБІГРИП з метою докладніше ознайомити провізорів та фармацевтів із цим препаратом. Одночасно в засобах масової інформації (телеканали «Новий» та «Інтер») проводилася реклама КОМБІГРИПУ як альтернативного безрецептурного препарату в лікуванні пацієнтів із симптомами застуди та грипу. Унаслідок цього обсяги продаж препарату в Україні істотно зросли, він став популярним безрецептурним лікарським засобом.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Фото Євгена Кривші

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті