Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України

19 Березня 2012 11:11 Поділитися

22 березня 2012 р. у приміщенні Інформаційного агентства «Уніан» відбудеться прес-конференція з питань корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у фармацевтичній галузі України.

Представники центру «Розвиток КСВ», компанії «МОРІОН» і МБФ «Здоров’ я українськог­о народу» розпочали спільну реалізацію ініціативи з покращення корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних та медичних компаній України.

Під час прес-конференції будуть презентовані результати оцінки сайтів 20 найбільших фармацевтичних компаній нашої країни, визначено індекс прозорості фармвиробників, названа кампанія — лідер КСВ фармсегмента за даними проведеного моніторингу.

Оцінка сайтів — це перший крок ініціативи. Наступним кроком стане проведення семінару «КСВ фармацевтичних компаній», що відбудеться 19 квітня 2012р. у Києві.

Міжнародні фармацевтичні компанії, представництва яких працюють в Україні, є визнаними лідерами в сфері КСВ. Зокрема, швейцарська компанія «Novartis» названа найбільш відповідальною компанією 2011 р. у фармацевтичному секторі за версією видання «Fortune».

Данська компанія «Novo Nordisk» є лідером з підготовки КСВ-звітів. «Bayer», «Sanofi» та «GlaxoSmithKline» були включені до Індексу сталого розвитку Доу Джонса за 2011 р. Чи буде український досвід цих кампаній таким же ж успішним?

Контакти для акредитації на прес-конференцію: тел.: +38 (097) 028-42-77, e-mail: [email protected] — Юлія Бердник.

Довідка

Центр «Розвиток КСВ» — провідна експертна організація з КСВ в Україні, член правління Глобального договору ООН (2010–2012), організаційний стейкхолдер GRI, національний партнер CSR Europe (Брюссель) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (WBCSD, Женева).

Організація об’єднує 25 компаній Україн­и. Центр надає консультації з питань розробки стратегій, програм та комунікацій з КСВ, проведення моніторингу та оцінки ефективності проектів, підготовки і верифікації нефінансової звітності (www.csr-ukraine.org).

Компанія «МОРІОН» — провідне українськ­е підприємство, яке спеціалізуєтьс­я на:

  • систематизації інформації щодо лікарських засобів та сервісу щодо питань аналітики, управління та маркетингу на фармацевтичному ринку, а саме: інформаційне інтернет-видання — АПТЕКА online. www.apteka.ua;
  • спеціалізовані видання: «Щотижневик АПТЕКА», довідник «КОМПЕНДІУМ — лікарські препарати»;
  • програмні продукти для автоматизації аптек: інформаційна система «Лікарські засоби», облікова система «Аптека», система замовлення «Фармзаказ АПТЕКА»;
  • інформаційно-аналітичні продукти: система дослідження фармринку «PharmXplorer», BI-рішення на платформі QlikView, синдикативна база даних фахівців та закладів охорони здоров’я «Ахiomaтм»;
  • Програмне забезпечення для управління маркетингом «Pharma HRM»; Маркетингові дослідження серед лікарів, фармацевтів, споживачів.

МБФ «Здоров’я українського народу» — реалізує лідерські й інноваційні програми сприяння збереженню фізичного, психологічного і соціального здоров’я українського народу. Фонд є членом Американської торговельної палати, Громадської ради при МОЗ України, Українського форуму благодійників, Асоціації благодійників України та підписантом Української мережі Глобального договору ООН (www.healthup.org.ua).

 

Корпоративна соціальна відповідальність та індекс прозорості фармацевтичних кампаній України

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті