Проект постанови ВРУ «Про Звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар»

23 Березня 2012 3:35 Поділитися

Пояснювальна записка
до проекту Постанови
Верховної Ради України
«Про Звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола
ЗАТ «Індар»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Відповідно до Постанови Верховної Ради України № 3909-17 від 7 жовтня 2011 року утворено Тимчасову слідчу комісію Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар».

Верховною Радою України на Тимчасову слідчу комісію було покладено завдання розслідувати обставини порушення чинного законодавства при здійсненні відчуження державного пакета акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7%, що призвели до втрати стратегічно важливого для України підприємства; а також розслідувати причини зволікання у вирішені питання щодо повернення у власність держави державного пакету акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7%.

2. Мета і завдання прийняття акта

Постанова передбачає заслуховування звіту Тимчасової слідчої комісії з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар.

Проект Постанови передбачає заслуховування звіту, його затвердження, направлення звіту Президенту України, Кабінету Міністрів України, Міністерству внутрішніх справ України, Генеральній прокуратурі України, Службі безпеки України, Міністерству охорони здоров’я України для його вивчення та відповідного реагування.

Оскільки ситуація довкола ЗАТ «Індар» не вичерпана, з метою попередження виникнення подібних ситуацій щодо неправомірного відчуження корпоративних прав держави, Верховній Раді України пропонується продовжити роботу Тимчасової слідчої комісії на строк, передбачений Регламентом Верховної Ради України.

Голова Тимчасової слідчої комісії,
Народний депутат України
Члени Тимчасової слідчої комісії
Плохой І.І.

Проект

від 22.03.2012 р. № 10251

вноситься народними депутатами України,

членами Тимчасової слідчої комісії

Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар»

Плохим І.І.

ПОСТАНОВА
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про Звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола
ЗАТ «Індар»

Заслухавши та обговоривши звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар», утвореної Постановою Верховної Ради Україна від 7 жовтня 2011 року № 3909-17 «Про утворення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар», Верховна Рада України постановляє:

1. Звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар» взяти до відома.

2. Тимчасовій слідчій комісії направити Звіт до Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства внутрішніх справ України, Генеральної прокуратури України, Службі безпеки України, Міністерству охорони здоров’я України для його вивчення та відповідного реагування.

3. Міністерству охорони здоров’я України забезпечити максимально прозорий та відкритий процес підготовки та прийняття нової редакції статуту ДАК «Укрмедпром» з метою запобігання повторному протиправному відчуженню корпоративних прав держави, забезпечити збереження виробництва інсулінів на ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (ЗАТ «Індар»).

4. Генеральній прокуратурі України та Міністерству внутрішніх справ України проконтролювати розслідування кримінальних справ, порушених по факту незаконного відчуження 70,7% акцій ЗАТ «Індар» та по факту заволодіння майном ЗАТ «Індар»; забезпечити передачу до суду зазначених кримінальних справ з метою їх публічного розгляду, залучення громадськості та уникнення можливого тиску зі сторони зацікавлених осіб на органи, які здійснюють досудове слідство по зазначеним кримінальним справам.

5. Тимчасовій слідчій комісії продовжити роботу відповідно до вимог Регламенту Верховної Ради України та завдань, передбачених Постановою Верховної Ради Україна від 7 жовтня 2011 року № 3909-17 «Про утворення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар».

6. Опублікувати Звіт Тимчасової слідчої комісії у газеті «Голос України».

7. Ця Постанова набирає чинності з дня її прийняття.

Голова Верховної Ради України ЛИТВИН В.М.

Додаток

Звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації,
яка склалася довкола ЗАТ «Індар»

Відповідно до Постанови Верховної Ради України № 3909-17 від 7 жовтня 2011 року утворено Тимчасову слідчу комісію Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар».

Верховною Радою України на слідчу комісію було покладено завдання розслідувати обставини порушення чинного законодавства при здійсненні відчуження державного пакета акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7%, що призвело до втрати стратегічно важливого для України підприємства, а також розслідувати причини зволікання у вирішені питання щодо повернення у власність держави державного пакету акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7%.

ЗАТ «Індар» (сьогодні — приватне акціонерне товариство по виробництву інсулінів «Індар»).

Закрите акціонерне товариство по виробництву інсулінів «Індар» було створене у 1997 році. Одним із засновників підприємства був Фонд державного майна України із внеском 70,7% статутного фонду.

Починаючи з 1999 року ЗАТ «Індар» налагодило випуск вітчизняних інсулінів високої якості та почало забезпечувати хворих необхідними препаратами.

Відповідно до Указу Президента України від 21 травня 1999 року № 545/99 «Про Комплексну програму «Цукровий діабет» створення та розвиток вітчизняного виробництва інсулінів визнано пріоритетним напрямом державної політики в сфері захисту хворих на цукровий діабет.

В Україні станом на 2011 рік кількість пацієнтів з діагнозом цукровий діабет становила понад 1 мільйон 200 тисяч, з них — 184 тисячі хворих, які щоденно використовують препарати інсулінів.

ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» виробляє всі види препаратів інсуліну відповідно до вимог світових стандартів GMP, за повним технологічним циклом, включаючи синтез кристалів інсулінів.

Сьогодні у світі ринок інсулінів монополізований трьома компаніями. Так, компанія «Елі Ліллі» (США) та «Ново-Нордіск» (Данія) контролюють понад 92% світового ринку, компанія «Санофі-Авентіс» (Франція) — 6-7%. На медичному ринку України виробники інсуліну представлені: ВАТ «Фармак» (м. Київ, Україна), «Ново-Нордіск» (Данія), «Елі-Ліллі» (США), «Санофі-Авентіс» (Франція), «Біотон» (Польща), «Фарма-Лайф» (м. Львів, Україна).

Частка інсуліну виробництва ЗАТ «Індар», яку він забезпечує на українському ринку: 2008 р. — 38,5%, 2009 р. — 31%, 2010 р. — 27,5%, 2011 р. — 21%.

За розрахунками на 2012 рік щорічні обсяги загальних потреб в інсуліні для українських пацієнтів становлять 457 575 130 грн.

5 червня 2000 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 897 «Про подальше реформування медичної та мікробіологічної промисловості», згідно з якою з метою здійснення структурної перебудови медичної та мікробіологічної промисловості, створення конкурентного середовища та гарантованого забезпечення населення необхідними ліками постановлено прийняти пропозицію Міністерства охорони здоров’я, погоджену з Фондом державного майна, Міністерством економіки, Міністерством фінансів та Антимонопольним комітетом, щодо утворення Державної акціонерної компанії «Укрмедпром»; установити, що засновником Компанії є держава в особі Міністерства охорони здоров’я; установити, що статутний фонд Компанії створюється шляхом передачі майна державних підприємств, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я і на базі яких утворюються дочірні підприємства Компанії, та пакетів акцій акціонерних товариств, що перебувають у державній власності. У Додатку 1 до Постанови чітко вказано, що акції, які передаються до статутного фонду ДАК «Укрмедпром», перебувають у державній власності. Отже, ці акції передаються в управління ДАК «Укрмедпром» без зміни форми власності.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2000 року № 897 було створено Державну акціонерну компанію «Укрмедпром»; Міністерством охорони здоров’я та Фондом державного майна України затверджено та погоджено статут компанії; Ленінградською районною державною адміністрацією 4 серпня 2000 року статут зареєстровано.

У статуті ДАК «Укрмедпром» зазначено, що засновником компанії є держава в особі Міністерства охорони здоров’я України. Компанія є відкритим акціонерним товариством.

Згідно з Додатком № 2 до постанови Кабінету Міністрів України № 897, до статутного капіталу ДАК «Укрмедпром» державою в особі Фонду державного майна України було внесено 70,7% акцій ЗАТ «Індар», що підтверджується актом № 366 прийому-передачі 11 437 581 шт. акцій ЗАТ «Індар» до статутного капіталу ДАК «Укрмедпром» та розпорядженням про виконання облікової операції, згідно з яким було списано з рахунку у цінних паперах Фонду державного майна України 70,7% акцій ЗАТ з виробництва інсулінів «Індар» на рахунок у цінних паперах ДАК «Укрмедпром».

Згідно з ч.2 ст.11 Закону України «Про управління об’єктами державної власності» корпоративні права держави, передані в управління уповноваженій особі, не можуть бути відчужені уповноваженою особою з державної власності без дозволу Кабінету Міністрів України, на них не може бути звернено стягнення за зобов’язаннями уповноваженої особи, щодо них уповноваженою особою не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути відчуження з державної власності цих корпоративних прав. Відчуження корпоративних прав держави здійснюється відповідно до законодавства з питань приватизації.

Отже, акції ЗАТ «Індар» при передачі до статутного фонду ДАК «Укрмедпром» залишилися у державній власності, яка передбачає спеціальний режим управління та відчуження цих акцій.Відповідно до п.6.1. Статуту статутний фонд Компанії формується за рахунок вартості майна державних підприємств, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я, пакетів акціонерних товариств, що перебувають у державній власності.

Як можна побачити, і на нормативному рівні, і на рівні Статуту ДАК «Укрмедпром» чітко закріплено, що 70,7% ЗАТ «Індар» є державною власністю.

28 листопада 2006 року згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України № 230-0 найменування ДАК «Укрмедпром» змінено на ДАК «Держмедпром», цим же наказом затверджено статут ДАК «Держмедпром» в новій редакції.

12 грудня 2006 року Святошинською районною державною адміністрацією м. Києва був зареєстрований статут ДАК «Держмедпром» в новій редакції, затверджений Міністерством охорони здоров’я України.

Відповідно до статуту в редакції від 12 грудня 2006 року засновником Компанії є держава в особі Міністерства охорони здоров’я України (п. 4.1.); статутний фонд Компанії формується за рахунок вартості майна державних підприємств, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров’я, пакетів акцій акціонерних товариств, що перебувають у державній власності (п.6.1).

10 січня 2008 року ДАК «Держмедпром», в особі голови правління компанії Бірюкова О.В., видала довіреність на користь Собори Б.В. Цією довіреністю Соборі Б.В. надано право укладати від імені ДАК «Держмедпром» договори щодо розпорядження будь-яким майном ДАК «Держмедпром», в тому числі у вигляді акцій.

У березні 2008 року ДАК «Держмедпром» в особі представника Собори Б.В., що діяв на підставі довіреності, виданої головою правління ДАК «Держмедпром», Бірюковим О.В., здійснила відчуження в межах виконавчого провадження 70,7% акцій ЗАТ з виробництва інсулінів «Індар» на користь компанії «Геріст Інвест Лімітед» («Gerist Invest Limited»).

Компанія «Геріст Інвест Лімітед» на підставі договору дарування цінних паперів від 14 березня 2008 року подарувала на користь компанії «Сторк Холдінгс Лімітед» («Storke Holdings Limited») 70,7% акцій ЗАТ з виробництва інсулінів «Індар».

14 березня 2008 року між Компанією «Сторк Холдінгс Лімітед» («Storke Holdings Limited») та Закритим акціонерним товариством «Комерційний банк «Російський міжнародний банк» було укладено Договір № 003123-Д про відкриття рахунку у цінних паперах, пунктом 1.1 якого сторони узгодили, що депонент доручає, а зберігач зобов’язується надавати депоненту послуги щодо відкриття та ведення рахунку у цінних паперах, зберігання належних депоненту цінних паперів, обслуговування операцій за цим рахунком, отримання доходів за цінними паперами на викладених нижче умовах відповідно до Положення про депозитарну діяльність, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 17 жовтня 2006 року № 999, внутрішнього положення зберігача, чинного законодавства України на підставі розпоряджень депонента.

17 березня 2008 року Компанія «Сторк Холдінгс Лімітед» передала акції емітента ЗАТ «Індар» в кількості 11 437 581 шт. в заставу Закритому акціонерному товариству «Російський міжнародний банк» згідно Договору застави від 17 березня 2008 року, якою забезпечила виконання всіх вимог банку до ПК «Челмер Еллаенс Лімітед» по договору № 11-ВК/08 від 29 січня 2008 року та всім додатковим угодам до Договору № 11-ВК/08 від 29 січня 2008 року.

4 листопада 2008 року наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про внесення змін до наказу МОЗ від 18 вересня 2008 року № 202-0» № 250-0 було змінено назву ДАК «Держмедпром» на ДАК «Укрмедпром».

З опрацьованих документів чітко вбачається, що екс-керівництво ДАК «Укрмедпром» перевищило свої повноваження при здійсненні розпорядження майном підприємства. Відповідно до договору купівлі-продажу державного пакета акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7% від 3 березня 2011 року № 801-9-1;Б94 між ДАК «Держмедпром», в особі ТОВ «Бонанза», та ТОВ «Українська фінансова компанія «Респект», зазначений пакет акцій лише тільки номінальною вартістю у 57 млн. 187 тис. 905 грн. було реалізовано за 6 млн. 400 тис. грн. Варто зазначити, що правочин щодо відчуження акцій було укладено одноособово генеральним директором підприємства. Відповідно до ч.5 п.9.14. Статуту Спостережна рада, здійснюючи контроль за діяльністю Генерального директора Компанії, погоджує рішення Генерального директора стосовно розпорядження майном Компанії вартість якого складає від 25 до 50% вартості активів Компанії однією операцією. Отже, генеральний директор ДАК «Укрмедпром» для ухилення від необхідності погодження своїх дій щодо реалізації акцій ЗАТ «Індар» здійснив їх відчуження за 6 млн. 400 тис. грн., що не перевищує 25 відсотків вартості активів підприємства, оскільки лише тільки статутний фонд становив 131 млн. 922 тис. 826 грн. Проте є всі підстави стверджувати, що вартість реалізованих акцій була суттєво занижена, оскільки відповідно до висновку судово-економічної експертизи № 7281/493 від 21 січня 2010 року ринкова вартість 70,7% простих іменних акцій ЗАТ «Індар» станом на 31 грудня 2007 року (за 2 місяці до укладання договору купівлі-продажу) складала 72 млн. 426 тис. 702 грн.

Згідно з п.п.88, 93 Постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 року № 1891 «Про затвердження методики оцінки майна»у редакції, яка діяла на момент відчуження акцій (далі — Методика) частки (паї, акції), що належать державі або господарським товариствам з державною часткою (часткою комунального майна) у разі їх відчуження способами, визначеними законодавством, оцінюються шляхом проведення незалежної оцінки згідно з національним стандартом. Навіть у разі надання згоди державою на реалізацію зазначеного пакету акцій, вони обов’язково підлягали б незалежній експертній оцінці. Така оцінка здійснена не була, а договорі купівлі продажу акцій ЗАТ «Індар» фігурує термін «договірна вартість».

Таким чином, держава понесла подвійних збитків: по-перше, її протиправно позбавили її корпоративних прав, а по-друге, акції держави були незаконно реалізовані за вкрай заниженою ціною.

З 2008 року трудовий колектив заводу «Індар» неодноразово направляв звернення до правоохоронних органів, центральних органів державної виконавчої влади, дипломатичних представництв з вимогою звернути увагу на ситуацію, яка склалася довкола підприємства. Належної реакції на такі звернення не було — правовий статус майна «Індар» перебував у невизначеному стані. Сотні фахівців, які працювали на підприємстві, не могли знати напевне, що могло відбутися з ними кожного наступного дня.

Починаючи з 2008 року, розгляд справи, пов’язаної з відчуженням акцій ПрАТ «Індар», відбувався у харківських судах. Одразу після відчуження акцій ЗАТ «Індар» ДАК «Укрмедпром» звернулась до Господарського суду Харківської області, вимагаючи визнати правочин щодо відчуження корпоративних прав держави недійсним. У задоволенні позовних вимог було відмовлено. Навіть після того, як справа потрапила до Верховного суду України і у травні 2009 року Верховний суд України рішення першої інстанції скасував і передав справу на новий розгляд. Навіть після після цього Господарський суд Харківської області знову підтвердив законність «оборудки» з державними акціями.

Така ситуація з судовими рішеннями призвела до того, що у ніч з 7 на 8 липня 2011 року відбулося силове захоплення ПрАТ «По виробництву інсулінів Індар», внаслідок чого на підприємство прийшло керівництво від офшорної Компанії «Сторк Холдінгх Лімітед».

Одночасно з цим відбувався судовий розгляд справи по відчуженню акцій у Господарському суді м. Києва, куди ще 14 жовтня 2008 року звернувся заступник Генерального прокурора України з позовом про визнання права власності на 11 437 581 акцій ЗАТ «Індар», що становить 70,7% статутного капіталу ЗАТ «Індар», за державою в особі Державної акціонерної компанії «Держмедпром», витребування в компанії «Сторк Холдінгс Лімітед» зазначених акцій, вимогою повернути їх Державній акціонерній компанії «Держмедпром», зобов’язати ВАТ «Перший інвестиційний Банк» списати 11 437 581 акцій ЗАТ «Індар» з рахунку в цінних паперах компанії «Сторк Холдінгс Лімітед» та зарахувати їх на рахунок Державної акціонерної компанії «Держмедпром», після чого видати ДАК «Держмедпром» виписку з рахунку у цінних паперів.

19 вересня 2011 року Господарський суд м.Києва позовні вимоги задовольнив, визнавши право власності на 11 437 581 акцію ПрАТ «По виробництву «Індар» за державою в особі ДАК «Укрмедпром».

Керівництво ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар», яке прийшло на завод у ніч на 8 липня 2011 року, звернулося з апеляційною скаргою на зазначене рішення Господарського суду м.Києва до Київського апеляційного господарського суду. Але 31 січня 2012 року апеляційна інстанція залишила в силі рішення від 19 вересня 2011 року, що остаточно підтвердило за державою право власності на 70,7% акцій ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар».

Таким чином, після тривалої боротьби держави за належну їй власність було поставлено крапку. Можна зазначити, що такий надзвичайно позитивний для держави результат вдалося досягнути завдяки увазі, яку цьому питанню приділяє Президент України Віктор Янукович сьогодні, а також увазі, яку він приділяв цій проблемі за часи перебування на посаді Прем’єр-міністра України, коли робив все можливе, щоб стратегічне підприємство служило на користь українських громадян, а не закордонних офшорів.

Одразу після прийняття постанови апеляційною інстанцію було запущено процедуру перерахунку акцій ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» з рахунку «Сторк Холдінгс Лімітед» на рахунок ДАК «Укрмедпром» — основного акціонера «Індар».

У процесі роботи слідчої комісії було установлено, що активи ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (нерухомість, обладнання, патенти) з 2008 року виводилися керівництвом підприємства на приватні структури (ТОВ «Трудовий колектив «Індар», ТОВ «Трудовий колектив заводу «Індар», ТОВ «Торговий дім «Індар», ТОВ «Індар») з метою, нібито, захисту підприємства. Зокрема, на ТОВ «Трудовий колектив заводу «Індар» було переведено 7 патентів з виробництва інсулінів, що, у свою чергу, говорить про те, що технологія виробництва інсулінів в Україні зосереджена у приватних руках.

Сьогодні, коли акції «Індар» повернено державі (а самому підприємству вже нічого не загрожує), екс-керівництво «Індар» не повертає активи назад на підприємство, хоча про це було заявлено. Зокрема, на засіданні слідчої комісії 7 лютого 2012 року представник екс-керівництва ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» заявив про повну готовність перевести назад на підприємство виведені активи.

Таким чином, відчуження державного пакету акцій (корпоративних прав держави) у розмірі 70,7% (11 437 581 шт.) простих іменних акцій ЗАТ «Індар» керівництвом ДАК «Держмедпром» (сьогодні — ДАК «Укрмедпром») відбулося з грубим порушенням чинного на момент відчуження акцій законодавства України та супроводжувалося нанесенням збитків держави в особливо великих розмірах з перевищенням службових повноважень.

На особливу увагу заслуговує Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2007 року «Про внесення зміни у Додаток 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. № 226», яким ще у 2007 році була вилучена позиція щодо продажу державного пакету 70,7% акцій ЗАТ «Індар» з переліку господарських товариств і холдингових компаній, державні пакети акцій яких підлягали підготовці до продажу. Отже, ще у 2007 році держава підтвердила свій намір залишити 70,7% акцій ЗАТ «Індар» у державній власності.

Можна зробити висновок, що внаслідок дій екс-керівництва ДАК «Укрмедпром» державі нанесені збитки в особливо великих розмірах, оскільки це керівництво, діючи свідомо, позбавило державу протиправним шляхом її корпоративних прав.

Відповідно до визначених Постановою Верховної Ради України від 7 жовтня 2011 року № 3909-17 «Про утворення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування обставин, що призвели до ситуації, яка склалася довкола ЗАТ «Індар» завдань, можна зробити висновок, що слідча комісія майже повністю виконала свої функції:

1) У частині розслідування обставин чинного законодавства при здійсненні відчуження державного пакета акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7%, що призвели до втрати стратегічно важливого для України підприємства встановлено порушення Закону України «Про управління об’єктами державної форми власності», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2007 року № 690-р «Про внесення зміни у Додаток 1 до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. № 226».

2) У частині розслідування причин зволікання у вирішені питання щодо повернення у власність держави державного пакету акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7% встановлено, що станом на момент створення слідчої комісії було винесено рішення щодо повернення акцій підприємства державі, але оскільки на зазначене рішення було подано апеляційну скаргу, рішення не могло вступити у законну силу до винесення рішення апеляційною інстанцією.

Сьогодні слідча комісія повинна зробити все можливе, щоб попередити виникнення ситуації, коли державний пакет передається на користь приватних осіб, змінюючи режим власності з ігноруванням вимог чинного законодавства та нанесенні державі збитків в особливо великих розмірах.

Робота слідчої комісії повинна бути продовжена, щоб її члени могли взяти участь у процесі розробки нової редакції статуту ДАК «Укрмедпром», через прогалини у якому і були допущені зловживання та протиправне відчуження акцій. Більше того, слідча комісія повинна розробити цілий перелік пропозицій щодо змін у діюче законодавство, щоб захистити державне майно від протиправного відчуження.

Нормативно-правові акти, покладені в основу Звіту:

1. Конституція України.

2. Регламент Верховної Ради України.

3. Закон України «Про управління об’єктами державної власності».

4. Господарський кодекс України.

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 р. № 897 «Про подальше реформування медичної та мікробіологічної промисловості».

6. Постанова Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 р. № 1891 «Про затвердження методики оцінки майна».

7. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.09.2007 р. № 690-р «Про внесення зміни у Додаток 1 до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. № 226».

Інші документи, покладені в основу Звіту:

1. Статут Державної акціонерної компанії «Укрмедпром» (ДАК «Держмедпром») від 28.11.2006 р. (станом на 03.03.2008 р. — момент відчуження акцій).

2. Копія договору доручення від 29.02.2008 р. № Б93 між ДАК «Держмедпром» та ТОВ «Бонанза», Копія договору купівлі-продажу державного пакета акцій ЗАТ «Індар» у розмірі 70,7 відсотка від 03.03.2011 р. № 801-9-1; Б94 між ДАК «Держмедпром», в особі ТОВ «Бонанза», та ТОВ «Українська фінансова компанія «Респект».

3. Копія договору дарування від 14.03.2008 р., укладеного між «Gerist Invest Limited» та «Storke Holdings Limited».

4. Рішення Господарського суду м. Києва від 19.09.2011 р. по справі № 50/380.

5. Постанова Київського апеляційного господарського суду від 31.01.2012 р. по справі № 50/380.

6. Висновок судово-економічної експертизи № 7281/493 у кримінальній справі № 416 від 21.01.2010 р. щодо ринкової вартості акцій ЗАТ «Індар» станом на 31.12.2007 р.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті