Юридична консультація
Щодо порядку скасування реєстрації електронного контрольно-касового апарата

Позвонив в редакцию «Еженедельника Аптека», вы можете спросить о том, что вас интересует. Ответы на наиболее актуальные вопросы будут напечатаны на страницах еженедельника. Вопросы можно также передать факсом или электронной почтой.

Тел./факс: (044) 569-44-60 (многоканальный)
E-mail: public@morion.kiev.ua

 

ЯКИЙ ПОРЯДОК СКАСУВАННЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КОНТРОЛЬНО-КАСОВОГО АПАРАТА, ТЕРМІН ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЯКОГО СКІНЧИВСЯ? ЯКІ ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ НОВОГО АПАРАТА, І ЯКІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЦЬОГО?

Порядок скасування реєстрації ЕККА (далі РРО — реєстратор розрахункових операцій) затверджений Порядком реєстрації, опломбування та застосування РРО за товари (послуги) відбувається відповідно до наказу Державної податкової адміністрації (ДПА) № 614 від 01.12.2000 р.(зі змінами, внесеними згідно з наказами ДПА № 116 від 20.03.2001 р., № 279 від 09.07.2001 р.).

Згідно з п.2.12 Порядку по закінченні терміну служби, зазначеного в технічній документації на РРО, скасування реєстрації РРО здійснюється примусово. Про необхідність скасування реєстрації РРО орган Державної податкової служби (далі — ДПС) за місцем реєстрації РРО повинен попередити суб’єкта підприємницької діяльності за місяць.

Згідно з п. 2.3 Порядку реєстрації нового РРО в органи ДПС за місцезнаходженням (місце проживання) суб’єкта підприємницької діяльності необхідно подати такі документи:

1) заяву суб’єкта підприємницької діяльності довільної форми із зазначенням сфери застосування та реквізитів РРО (модифікація, заводський номер, версія програмного забезпечення, виробник чи постачальник, дата виготовлення);

2) копії свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (якщо суб’єкт підприємницької діяльності має зареєстровані в даному органі ДПС РРО чи книги обліку разрахункових операцій (ОРО), копію свідоцтва подавати не треба);

3) документ, що підтверджує факт купівлі чи безоплатного отримання РРО у власність, інший документ, що підтверджує право власності або користування РРО;

4) дозвіл місцевого органу виконавчої влади щодо розміщення господарської одиниці (договору оренди, іншого документа на право власності або користування господарською одиницею); для реєстрації резервного РРО такі документи подаються на кожну господарську одиницю, де буде використовуватися РРО;

5) у разі реєстрації РРО, що був зареєстрований раніше іншим суб’єктом підприємницької діяльності, — довідки про скасування реєстрації.

Оригінали документів повертаються суб’єкту підприємницької діяльності, копії залишаються в органі ДПС.

Копії мають бути завірені підписом керівника і скріплені печаткою суб’єкта підприємницької діяльності — юридичної особи чи безпосередньо підписом керівника суб’єкта підприємницької діяльності — фізичної особи.

На підставі вивчення документів, поданих суб’єктом підприємницької діяльності, відповідальна посадова особа органу ДПС не пізніше ніж через два робочих дні з моменту подання суб’єктом підприємницької діяльності документів приймає рішення про можливість реєстрації РРО. У разі позитивного рішення видається довідка у двох примірниках про резервування фіскального номера РРО: один — суб’єкту підприємницької діяльності, інший — залишається в органі ДПС.

У разі відмови у реєстрації РРО ДПС повідомляє про цей факт суб’єктові підприємницької діяльності не пізніше ніж через два робочих дні з моменту подання необхідних документів.

Підстави для відмови в реєстрації (п. 2.14): відсутність модифікації РРО в Державному реєстрі РРО або її невідповідність сфері застосування, зазначеній у заяві суб’єкта підприємницької діяльності, закінчення терміну служби РРО або невиконання вимог щодо подання документів.

Світлана Полуніна, головний спеціаліст-юрист фармацевтичного управління Харківської обласної державної адміністрації

ЧИ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВИРОБНИК НАПРАВЛЯТИ ДО ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МОЗ УКРАЇНИ ПЕРШІ П’ЯТЬ СЕРІЙ ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОГО ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ У ЗВ’ЯЗКУ З ВИХОДОМ НАКАЗУ МОЗ від 01.10.2002 р. № 362 «ПРО ВИЗНАННЯ ТАКИМ, ЩО ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ, НАКАЗУ ДЕРЖКОММЕДБІОПРОМУ від 04.09.96 р. № 87»?

Відповідно до ст. 9 закону України «Про лікарські засоби» лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації.

Відповідно до ст. 10 вказаного Закону виробництво лікарських засобів здійснюється фізичними або юридичними особами на підставі спеціального дозволу (ліцензії). Виробництво лікарських засобів здійснюється за технологічним регламентом з додержанням вимог фармакопейних статей та інших державних стандартів, технічних умов з урахуванням міжнародних норм щодо виробництва лікарських засобів.

Згідно з пп. 3.2.12 п. 3 Порядку створення та постановки на виробництво лікарських засобів, затвердженого наказом Держкоммедбіопрому від 04.09.1996 р. № 87, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.09.1996 р. за № 552/1577, який втратив чинність на підставі наказу Міністерства охорони здоров’я України від 01.10.2002 р. № 362, Фармакологічний комітет МОЗ України (нині — ДП «Державний фармакологічний центр МОЗ України») здійснював реєстрацію лікарського засобу в тому числі на підставі позитивних висновків Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України (далі — Державна інспекція) щодо якості п’яти серій препарату.

Після того як вказаний Порядок втратив чинність, нормативних підстав для направлення до Державної інспекції перших п’яти серій лікарського засобу для попереднього державного контролю немає.

Максим Мягченко, адвокат

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*