|
|
Думка про те, що шляхом оптимізації харчування можна проводити корекцію та усувати фактори ризику розвитку захворювань, а також сприяти одужанню, не нова. Пригадаємо, наприклад, вислів 2500-річної давності великого Гіппократа: «Їжа повинна стати твоїми ліками, інакше ліки стануть твоєю їжею». З розвитком нутриціології з’явилася можливість вивчати та оцінювати харчовий статус людини; доведено, що недостатній вміст мікронутрієнтів у продуктах порушує неспецифічну резистентність організму (Погожева А., 2002). Одним із шляхів вирішення проблеми правильного харчування є збагачення основних продуктів нутрієнтами за рахунок регулярного застосування БАД — додаткового джерела незамінних для організму речовин. Про особливості цих продуктів та документи, якими регулюється реалізація їх у нашій країні, наше видання вже інформувало своїх читачів («Щотижневик АПТЕКА», № 1 (422) від 12 січня 2004 р.).
Як зазначила маркетинг-менеджер представництва компанії Walmark в Україні З. Шабуня, ринок кожної держави має свої особливості. Появі продуктів цієї компанії на українському ринку передувала кропітка робота з вивчення українського ринку БАД, внаслідок чого було визначено продукти, що мають найбільші перспективи знайти свого споживача в Україні. Такими виявилися БАД серій макро- та мікроелементів, мультивітамінів з мінералами та мікроелементами, продуктів для дітей. Результати роботи свідчать, що вибір зроблено правильний. Зокрема, БАД серії ФЕМІНЕ призначені для жінок, дитячої серії можна приймати, починаючи з трьох років (випускаються у формі жувальних таблеток — маленьких «марсіан» чи ведмежат), спеціальні продукти, зокрема ЖЕНЬШЕНЬ СПЕКТРУМ, — продукт для осіб похилого віку.
З жовтня 2003 р. на ринку України з’явилося декілька новинок. Це, зокрема, КАЛЬЦІЙ — МАГНІЙ — ЦИНК, який практично відразу продемонстрував позитивну динаміку продажу; мультивітаміни серії СПЕКТРУМ представлені продуктом ЕНЕРЖИ СПЕКТРУМ, що містить кофермент Q, та СЕНІОР СПЕКТРУМ — для осіб похилого віку. У серії для жінок з’явилися ВІАДЕРМ — для здорового і красивого волосся, нігтів, шкіри та ЦЕЛЮЛІТ — спеціальна формула для жінок із целюлітом. У серії для дітей викликають захоплення малюків МАРСІАНЧИКИ — вітаміни та мінерали у формі жувальних таблеток зі смаком полуниці, лісової ягоди чи апельсина, а також ВЕДМЕДИКИ З ЕХІНАЦЕЄЮ — жувальні таблетки з ехінацеєю зі смаком чорної смородини. Кількість рослинних продуктів збільшилася за рахунок ПЕРШОЦВІТУ ВЕЧІРНЬОГО, ЛЕЦИТИНУ, СПІРУЛІНИ.
Отже, в українському асортименті компанії Walmark тепер 21 продукт. Усі вони випускаються у привабливій упаковці з маркуванням українською мовою, вирізняються зручністю застосування: 1 таблетка на добу, в кожній упаковці — кількість таблеток для використання протягом 1 міс.
О. Кухар зазначив, що культура застосування БАД в Україні зараз на стадії формування. Керівництво компанії вважає своїм завданням сформувати у споживача позитивне ставлення до БАД. Цьому сприяють висока якість, оригінальний склад, доступна ціна БАД. Значні інвестиції компанія спрямовує на розвиток виробничої бази. У 2003 р. на виробництві БАД у Чехії було суттєво поліпшено існуючий контроль якості, що дало змогу отримати сертифікат GMP. Того ж року було отримано сертифікат відповідності на серійне виробництво Українського державного науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертифікації. У планах компанії на 2004 р. — поширення діяльності в регіонах України, що стане можливим, зокрема, завдяки партнерським стосункам з провідними українськими дистриб’юторськими компаніями, які мають добре розвинену регіональну мережу. Серед них «Альба Україна», «Артур-К», «Оптіма-Фарм», «ВВС-ЛТД».
Нині вимогою часу є покращання комунікації зі споживачем. Цьому сприяє і сама форма діяльності компанії Walmark — продаж своїх продуктів тільки через аптечну мережу. Кваліфіковану та достовірну інформацію про БАД споживач може отримати від провізорів та фармацевтів. У структурі представництва компанії працює спеціальний відділ, який займається пошуком та аналізом інформації про БАД. Компанія Walmark також рекламує свою продукцію для кінцевого споживача на сторінках популярних журналів і на телебаченні. Компанія постійно проводить різні акції та конкурси. Так, минулого року серед споживачів БАД КАЛЬЦІЙ — МАГНІЙ — ЦИНК, було розіграно 100 фірмових сумок. У 2004 р. очікуються інші різноманітні конкурси та сюрпризи. У перспективних планах компанії — випуск нових продуктів, більш активна робота щодо їх просування, спрямована на забезпечення доступності для всіх жителів України. o
Дар’я Полякова, фото автора
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим