Учасники Школи медичної журналістики розглянули тему вакцинопрофілактики та особливості її висвітлення

29 Березня 2013 6:48 Поділитися

21–22 березня 2013 р. у Києві було проведено другий модуль Школи медичної журналістики, присвячений темі «Вакцинація: тільки факти». Захід організовано за ініціативи Національної спілки журналістів України (НСЖУ) та за підтримки МОЗ. Партнерами проекту виступили: компанія «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна», Міжнародна громадська організація «Клуб лікарів і фармацевтів» та Консорціум «Менеджмент Консалтинг Груп». Головна мета Школи медичної журналістики — надання провідними фахівцями неупередженої інформації про інфекційні захворювання, вакцинопрофілактику, ситуацію в Україні та можливості впливу мас-медіа на рівень імунізації та стан здоров’я українців.

Раїса Богатирьова, міністр охорони здоров’я України, під час відкриття заходу наголосила, що від професійності висвітлення теми імунопрофілактики в ЗМІ залежить епідемічна безпека України, адже журналісти формують правильне ставлення громадян до цієї проблеми.

Марина Бучма, менеджер із зовнішніх зв’язків «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна», зауважила, що компанія завжди готова надавати представникам ЗМІ допомогу у висвітленні теми вакцинації.

За словами Сергія Томіленка, першого секретаря НСЖУ, підвищення професійного рівня працівників мас-медіа — один з пріоритетних напрямків діяльності спілки. Тому разом з іншими навчальними заходами було ініційовано проведення серії тренінгів на медичні теми. Тож коли було оголошено про проведення Школи медичної журналістики в партнерстві з МОЗ, НСЖУ отримала рекордну кількість заявок від охочих взяти в ній участь.

Відвідавши другий модуль школи на тему «Вакцинація: тільки факти», представники ЗМІ отримали фахову медичну інформацію від провідних лікарів країни, а також відвідали серію майстер-класів авторитетів медіа-галузі, які спеціалізуються на медичній журналістиці.

За матеріалами, наданими «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті