Заборона використання телефонів у рекламі дієтичних добавок: МОЗ України розробило законопроект

20 Червня 2014 10:50 Поділитися

Заборона використання телефонів у рекламі дієтичних добавок: МОЗ України розробило законопроектЗ метою врегулювання ситуації, що склалася, у зв’язку із зловживаннями особами, що реалізують населенню дієтичні добавки як лікарські засоби, профільне міністерство розробило законопроект щодо внесення змін до Закону України «Про рекламу».

У пояснювальній записці до законопроекту зазначено, що особи, видаючи себе за представників закладів охорони здоров’я, науковців, посадових осіб, за телефонами, що зазначаються в рекламі дієтичних добавок («кол-центри»), реалізують дієтичні добавки як лікарські засоби, пропонують компенсації за неефективне лікування дієтичними добавками та, користуючись довірою людей, заволодівають їх коштами (вимагають повернути різницю в нарахованій компенсації тощо).

Звернення щодо можливих шахрайських дій зазначених осіб направлені до Міністерства внутрішніх справ України. Незважаючи на проведену роботу, МОЗ України отримує від Міністерства внутрішніх справ України відповіді щодо прийняття рішень про припинення перевірок за даними справами через відсутність фактів, які б вказували на наявність кримінального правопорушення.

У зв’язку із цим та продовженням надходження звернень від ошуканих громадян МОЗ України пропонує внести зміни до ст. 21 Закону України «Про рекламу», доповнивши її новим абзацом, згідно з яким у рекламі дієтичних добавок заборонятиметься зазначення контактних номерів телефонів. У друкованих виданнях та при трансляціях інформаційних та інформаційно-аналітичних програм, передач на медичну тематику заборонятиметься наведення контактних номерів телефонів, за винятком реклами закладів охорони здоров’я, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Автори законопроекту сподіваються, що його прийняття дозволить унеможливити ситуацію з реалізацією дієтичних добавок як лікарських засобів в телефонному режимі.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті