Законопроект «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)»

13 Березня 2015 10:00 Поділитися

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

ПОДАННЯ

Відповідно до статті 93 Конституції України в порядку законодавчої ініціативи подаємо на розгляд Верховної Ради України проект Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)».

Проект Закону під час його розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради України доповідатиме народний депутат України Богомолець О.В.

Народні депутати України О.В. Богомолець
О.А. Корчинська
О.С. Мусій
Р.С. Семенуха
І.В. Сисоєнко

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект закону вносить зміни до Бюджетного кодексу України з метою створення умов для реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві, покращення якості надання медичних послуг, а також підвищення рівня соціального захисту медичних працівників цих регіонів.

2. Цілі та завдання проекту

Метою прийняття Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)» є упорядкування фінансових відносин у галузі охорони здоров’я та продовження реформування у даній галузі, що було розпочато відповідно до Закону України «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» (Відомості Верховної Ради України 2012, № 12-13, ст.81; із змінами, внесеними Законами України від 5 липня 2012 року № 5081-VI та від 10 квітня 2014 року № 1197-VII).

3. Загальна характеристика і основні положення проекту Закону

У проекті Закону пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення фінансування охорони здоров’я на період реалізації Закону України «Про порядок продовження реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» .

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання.

На даний час суспільні відносини, що належать до предмету правового регулювання проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)» , частково врегульовані нормами, що містяться у таких актах законодавства України: Конституції України; Бюджетному кодексі України; Основах законодавства України про охорону здоров’я та інших нормативно – правових актах України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування проекту Закону

Реалізація проекту Закону не потребує додаткових фінансових та матеріальних витрат.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проекту Закону.

Реалізація законопроекту дасть можливість на належному рівні провести фінансування реформи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві, як у пілотних регіонах, так у майбутньому поширити позитивний досвід удосконалення медичної галузі на територію всієї України та підвищити рівень якості надання послуг у системі охорони здоров’я.

Народні депутати України О.В. Богомолець
О.А. Корчинська
О.С. Мусій
Р.С. Семенуха
І.В. Сисоєнко

Проект

від 13.02.2015 р. реєстраційний № 2134

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)

Верховна Рада України постановляє:

І. Розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., N 50 – 51, ст. 572) доповнити пунктами 28 та 29 такого змісту:

«28. На період реалізації Закону України «Про порядок продовження реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» :

1) Кабінет Міністрів України має право змінювати розмежування видатків на охорону здоров’я між місцевими бюджетами пілотних регіонів, встановлене статтями 89 та 90 цього Кодексу, та визначати особливості фінансового забезпечення закладів охорони здоров’я, що є учасниками пілотного проекту;

2) визначити видатки загального фонду місцевих бюджетів пілотних регіонів на охорону здоров’я захищеними;

3) до видатків, що здійснюються з обласних бюджетів, бюджету міста Києва та враховуються при визначенні обсягу медичної субвенції, належать видатки на вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (заклади охорони здоров’я пілотних регіонів, які забезпечують надання відповідно вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) та екстреної медичної допомоги).

29. До видатків, що здійснюються з районних бюджетів, бюджетів міст обласного значення, бюджету міста Києва та враховуються при визначенні обсягу медичної субвенції, належать видатки на первинну медичну допомогу (центри первинної медичної (медико-санітарної) допомоги)» .

ІІ. Прикінцеві та перехідні положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом підготувати пропозиції щодо внесення змін, що випливають із цього Закону до статті 25 Закону України « Про Державний бюджет України на 2015 рік» та внести їх на розгляд Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України В. Гройсман

Порівняльна таблиця

до проекту Закону України « Про внесення змін до Розділу VI« Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві)

Чинна редакція Редакція із змінами, що пропонуються
Розділ VI « Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України
Відсутній. 28. На період реалізації Закону України « Про порядок продовження реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» :1) Кабінет Міністрів України має право змінювати розмежування видатків на охорону здоров’я між місцевими бюджетами пілотних регіонів, встановлене статтями 89 та 90 цього Кодексу, та визначати особливості фінансового забезпечення закладів охорони здоров’я, що є учасниками пілотного проекту;

2) визначити видатки загального фонду місцевих бюджетів пілотних регіонів на охорону здоров’я захищеними;

3) до видатків, що здійснюються з обласних бюджетів, бюджету міста Києва та враховуються при визначенні обсягу медичної субвенції, належать видатки на вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (заклади охорони здоров’я пілотних регіонів, які забезпечують надання відповідно вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) та екстреної медичної допомоги).

Відсутній. 29. До видатків, що здійснюються з районних бюджетів, бюджетів міст обласного значення, бюджету міста Києва та враховуються при визначенні обсягу медичної субвенції, належать видатки на первинну медичну допомогу (центри первинної медичної (медико-санітарної) допомоги)» .
Народні депутати України О.В. Богомолець
О.А. Корчинська
О.С. Мусій
Р.С. Семенуха
І.В. Сисоєнко

ВИСНОВОК

щодо результатів здійснення антикорупційної експертизи проекту нормативно-правового акта

Проект Закону про внесення змін до розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо фінансування реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві).

Реєстр. № 2134 від 13 лютого 2015 року.

Суб’єкт права законодавчої ініціативи: народні депутати України Богомолець О.В., Корчинська О.А. та інші.

Головний комітет з підготовки і попереднього розгляду – Комітет з питань бюджету.

У проекті акта не виявлено корупціогенних факторів – проект акта відповідає вимогам антикорупційного законодавства (рішення Комітету від 09.04.2015 р., протокол №20).

Голова Комітету Є. Соболєв
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті