Підрозділ Bayer MaterialScience перейменовано у COVESTRO

02 Червня 2015 5:00 Поділитися

Підрозділ Bayer MaterialScience перейменовано у COVESTRO1 червня 2015 р. концерн «Байєр» оголосив про те, що з 1 вересня 2015 р. субконцерн MaterialScience, який входить до його структури, буде перейменовано у COVESTRO. Не пізніше середини 2016 р. передбачається вивести COVESTRO на фондовий ринок. Про плани перетворення Bayer MaterialScience у самостійну компанію повідомлялося у вересні 2014 р.

Ім’я COVESTRO — це комбінація англійських слів, які відображають фірмовий стиль нової компанії. Літери C і O взяті зі слова «collaboration» (співробітництво), VEST — частина слова «invest» (інвестувати) демонструє значні інвестиції у передові виробничі потужності. І нарешті, STRO — від слова «strong» (сильний), підкреслює сильні сторони компанії: команду, лідерські позиції на ринку і інноваційну культуру.

«Назва COVESTRO співзвучна зі сміливим, новим напрямком розвитку й передбачає блискучі перспективи інноваційної полімерної компанії», — зазначив Патрік Томас, голова правління Bayer MaterialScience і майбутній керівник COVESTRO. «Ми володіємо потужним експертним потенціалом представників керівної ланки, які успішно зарекомендували себе в якості грамотних організаторів, активно сприяючи підвищенню ефективності роботи підприємства. Не сумніваємося, що, покладаючись на відповідальних і лояльних співробітників, ми зуміємо побудувати успішне майбутнє», — додав П. Томас. Назва стала одним зі складових елементів фірмового стилю COVESTRO, що вирізняє принципово новий, яскравий і динамічний бренд.

«Ми зупинили вибір на COVESTRO, оскільки ця назва відображає нашу унікальну здатність швидше, ефективніше та гнучкіше використовувати наші конкурентні переваги», — пояснив П. Томас. — Нове ім’я — складова частина бренду і фірмового стилю, які були розроблені з урахуванням думки клієнтів, співробітників та найближчих партнерів, усі разом вони відображають наш інноваційний і кадровий потенціал, а також уміння мислити масштабно. Я абсолютно впевнений, що яскрава корпоративна символіка і позитивні стратегічні орієнтири будуть вселяти ентузіазм і стануть хорошим стимулом на початку нового шляху».

П. Томас зазначив, що виділення BMS в самостійну корпоративну структуру розширить можливості компанії в реалізації її стратегічних завдань. «Для цього є всі передумови — у тому числі, наші лідерські позиції на ринку, сприятлива динаміка галузі, база активів, яка відповідає сучасним вимогам і підкріплена передовими технологіями виробництва, корпоративний портфель, що включає прибуткові спеціалізовані напрямки, а також чудовий колектив висококваліфікованих і повних ентузіазму співробітників», — додав він.

За матеріалами наданими компанією «Байєр»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті