“Лієрак”: французька престижна косметика в аптеці

Нещодавно на  українському ринку з’явилася нова марка косметики, представлена лише в аптечних закладах — косметика «ЛІЄРАК» (LIERAC). Хоча продукція цієї марки вже відома і користується успіхом у Росії, ми захотіли дізнатися про неї більше і вирушили до офісу компанії «Центус», ексклюзивного дистриб’ютора продукції «ЛІЄРАК» в Україні, де зустрілися з керівництвом компанії: президентом паном Аленом Рогедасом (А.Р.), який вже 10 років представляє марку «ЛІЄРАК» в Росії, генеральним директором компанії Ксав’є Пурто-Казале (К.П.-К.), а також комерційним директором Маргаритою Поддубновою (М.П.).

— Пане Рогедас, чи могли б ви коротко розповісти про історію марки «ЛІЄРАК» і місце, яке вона займає на ринку у світі?

А.Р.: Лабораторії «ЛІЄРАК» засновано в 1975 р. лікарем-дерматологом Каріелем (назва «ЛІЄРАК» — анаграма прізвища Каріель). У 1979 р. лабораторії перейшли у власність групи ALES, яка спеціалізувалася на фітотерапевтичних засобах. Лабораторії «ЛІЄРАК» поставили перед собою мету створити нову концепцію косметичної продукції. Косметика «ЛІЄРАК» продається в 52 країнах світу. Єдиний завод з виробництва продукції «ЛІЄРАК» знаходиться неподалік від Парижа. З 1991 р. найпрестижніші спеціалізовані видання щороку присуджують лабораторіям «ЛІЄРАК» спеціальні косметичні «оскари» і нагороди за нову продукцію та впроваджені розробки.

– Що спонукало вас пов’язати свою професійну діяльність з маркою лабораторій «ЛІЄРАК»?

ЛІЄРАК

А.Р.: За фахом я провізор і вже понад 10 років представляю в Росії косметику марки «ЛІЄРАК». Специфіка косметичних засобів цієї марки вимагає, щоб її поширенням займалися люди, які мають медичну або фармацевтичну освіту. Це високотехнологічна продукція з дуже складним механізмом дії. Вона реалізується винятково в аптечних установах, і рекомендації щодо її застосування повинні бути професійними.

К.П-К.: У мене медична освіта, тому я можу говорити з професіоналами «однією мовою», допомагати аптечним працівникам краще розібратися, який механізм дії того чи іншого косметичного засобу, і які фактори варто враховувати, рекомендуючи відвідувачкам аптеки одну з косметичних ліній марки лабораторій «ЛІЄРАК». Відомо, що результат застосування косметичних продуктів багато в чому залежить не тільки від якості продуктів, а й від їх правильного підбору. Косметика «ЛІЄРАК» відмінно зарекомендувала себе на всіх ринках, де вона представлена. Це продукція, презентувати яку не тільки приємно, але й почесно. Сподіваюся, українські жінки по достоїнству оцінять усі переваги наших продуктів, які допомагають у будь-якому віці виглядати привабливо.

— В чому полягає оригінальність продукції «ЛІЄРАК» порівняно з існуючими косметичними марками?

А.Р.: Лабораторії «ЛІЄРАК» спеціалізуються на дослідженнях проблем старіння шкіри і, використовуючи теорію клітинної взаємодії, досягли значних результатів, активно сприяючи розвитку знань у цій сфері. Щоб краще зрозуміти причини старіння шкіри і знайти оригінальні рішення цієї проблеми, лабораторії «ЛІЄРАК» тісно співпрацюють з медичними та науково-дослідницькими центрами. Хоча продукція «ЛІЄРАК» розрахована на жінок різних вікових категорій, частина її призначена для жінок віком від 35 років і старших. Основні розробки лабораторій «ЛІЄРАК» — засоби для корекції зморшок (лінії «ДЕРИДІУМ», «КОЕРАНС»), для догляду за ніжною шкірою навколо очей (лінія «ДІОПТІ»), для зволоження шкіри (лінія «СЕКІССІМО»), боротьби з розтяжками (лінія «ФІТОЛАСТИЛ»), старінням шкіри в період менопаузи (лінія «АРКЕСКІН»), целюлітом («ФІТОФІЛІН», «БОДІ ЛІФТ 10»), а також з пігментними плямами.

– Не могли б ви навести більш конкретні приклади?

М.П.: Для корекції розтяжок лабораторіями «ЛІЄРАК» була створена лінія «ФІТОЛАСТИЛ», перша інноваційна розробка лабораторій «ЛІЄРАК», яка й досі залишається одним з лідерів на ринку. Розтяжки — справжнє лихо для жінок, особливо під час вагітності. Комплекс екстрактів хвоща, плюща та манжетки сприяє відновленню діяльності фібробластів і усуненню в разі вчасного застосування продукту майже 86% розтяжок. Лінія «ФІТОЛАСТИЛ» отримала високу оцінку в Росії, насамперед серед лікарів-гінекологів, які рекомендують цю косметику жінкам.

К.П.-К.: Ще одним прикладом високої технологічності й оригінальності може служити лінія «АРКЕСКІН». Як відомо, гормони значно впливають на стан шкіри протягом усього життя жінки. Тому дослідниками було визначено роль, властивості гормонів та синтезовано їх для використання в медичних цілях: для лікування вугрів, з метою контрацепції, для зниження ризику захворювання на рак, усунення болю при ревматизмі, зменшення специфічних проявів у період менопаузи, боротьби зі старінням… Менопауза пов’язана з припиненням секреції статевих гормонів естрогену і прогестерону, що зумовлює фізіологічні зміни: зменшення товщини епідермісу і дерми, зневоднення епідермісу, появу пігментних плям. Це явище називається гормональним старінням шкіри. Медицина пропонує різні способи його лікування:

— замісна гормональна терапія, яку застосовують більшість жінок у Європі;

— DHEA (дегідроепіандростерон), який не використовується в косметичних засобах через відсутність відомостей про побічні дії цього препарату на шкіру.

ЛІЄРАК

Зліва направо: Ален Рогедас, президент компанії «Центус», Маргарита Поддубнова, комерційний директор, Ксав’є Пурто-Казале, генеральний директор компанії «Центус»

Підхід «ЛІЄРАК» до проблеми гормонального старіння шкіри абсолютно оригінальний. В 1996 р. лабораторіями було запропоновано особливе рішення після відкриття ексклюзивної активної речовини — цитоперламутру. Його отримують з гігантської перлової раковини Pinctada Maxima, місцем розповсюдження якої є Китайське море і північне узбережжя Австралії. Стимулювальні властивості цієї речовини подібні до властивостей естрогенів. Перламутр — це органічна речовина з кристалічною структурою, яка займає унікальне місце на межі світу тварин і мінералів. В результаті досліджень виявили схожість дії естрагену і цитоперламутру на стимулювання діяльності фібробластів і кератиноцитів.

Косметичний ефект цитоперламутру можна порівняти з дією на шкіру естрогенів: відновлюється товщина епідермісу і дерми, регулюється меланогенез, підвищується рівень зволоженості. Лінія «АРКЕСКІН» включає емульсію для нормальної і комбінованої шкіри, а також крем для сухої і дуже сухої шкіри, відзначений у 1997 р. нагородою — спеціальним косметичним «оскаром» за кращий крем для обличчя.

– На яку вікову категорію жінок в  цілому розрахована продукція цієї торгової марки?

А.Р.: Спектр нашої продукції досить широкий і включає кілька ліній, кожна з яких призначена для вирішення певних проблем зі шкірою. На допомогу провізору розроблена спеціальна таблиця, яка дозволяє краще орієнтуватися в косметичній продукції лабораторій «ЛІЄРАК» і підібрати всю гаму засобів з догляду за шкірою жінкам віком від 20 років. Головне — визначити, яка саме проблема виникла у жінки і які результати вона чекає від застосування косметичного засобу.

– І які ж проблеми допомагає вирішувати косметика лабораторій «ЛІЄРАК»?

А.Р.: Як уже згадувалося, створено кілька косметичних ліній. Наприклад, лінія «ДІОПТІ» створена спеціально для догляду за шкірою навколо очей. Вона втілює весь науковий і технологічний потенціал, накопичений лабораторіями «ЛІЄРАК». Шкіра навколо очей особливо вразлива, саме в цій частині обличчя проявляються перші ознаки старіння та втоми: зморшки, темні кола, почервоніння, набряки. Використання косметичних засобів лінії «ДІОПТІ», яка включає лосьйон, емульсію, бальзам, креми і гелі, створені за оригінальними формулами на основі рослинних компонентів, допомагає вирішити ці проблеми.

Лінія «СЕКІССІМО» на основі гіалуронової кислоти створена для забезпечення інтенсивного зволоження, профілактики старіння і для захисту шкіри від несприятливого впливу шкідливих факторів зовнішнього середовища. У 1991 р. ця лінія одержала спеціальний косметичний «оскар» у номінації «За нову лінію для зволоження шкіри».

Активні речовини екстракту липи завдяки їх протизапальній та протинабряковій дії стали основою для створення лінії «АПЕЗАНС» для інтенсивного відновлення і захисту чутливої шкіри. Для догляду за комбінованою і жирною шкірою розроблено лінію «РЕГУЛЯНС», у якій активні речовини рослинних екстрактів забезпечують оздоровчу дію, а також усувають жирний блиск, надаючи шкірі приємної матовості.

Оригінальний комплекс рослинних екстрактів плюща, хвоща і манжетки, на основі якого створена лінія «ДЕРИДІУМ», стимулює діяльність фібробластів, підвищує рівень колагену й еластину дерми, попереджає появу і сприяє корекції зморшок. Арсенал продуктів для боротьби з основним ворогом краси і молодості — зморшками — поповнився засобами нового покоління лінії «РЕЛАНС». Говорячи про засоби, покликані стати союзниками жінок у боротьбі зі старінням шкіри, не можна не згадати і про лінію «КОЕРАНС».

— Здається, лабораторії «ЛІЄРАК» широко використовують рослинні речовини. Які саме?

М.П.: Цілком правильно. Вже відомий комплекс плющ, хвощ та манжетка входить до складу десятка препаратів. До речі, плющ французькою називається lierre (4 перших літери в назві LIERAC). Лабораторії «ЛІЄРАК» часто використовують скарби рослинного світу: протизапальні й заспокійливі властивості ромашки, календули, що пом’якшує і сприяє заживленню, арніки — проти синців, рускусу — для зміцнення судин, гамамелісу, що звужує судини і має в’яжучу дію, липи — захищає від вільних радикалів і має антигістамінну дію, чистяку та ін.

— На вашу думку, яке місце займатиме продукція «ЛІЄРАК» на українському ринку?

А.Р.: В своєму роді унікальне й оригінальне: елітні фітокосметичні засоби будуть продаватися лише в аптечних установах. Ми пропонуємо гаму продукції для обличчя і тіла, яка поєднує в собі, з одного боку, специфічність і серйозність, притаманну фармацевтичній продукції, і, з іншого боку, привабливість і зручність, властиву для парфумерно-косметичних засобів.

— Як ви плануєте організувати реалізацію продукії «ЛІЄРАК» в Україні?

К.П.-К.: Реалізація продукції «ЛІЄРАК» буде відбуватись виключно через аптечну мережу. Чому? Фармацевт, людина зі спеціальною освітою, здатен краще зрозуміти механізм дії високотехнологічної продукції і надати кваліфіковану консультацію клієнту. Нам необхідно співпрацювати з фармацевтами, яким ми можемо довірити висококласну продукцію.

Косметичні засоби марки «ЛІЄРАК» будуть представлені не в усіх аптеках. Ми намагаємось налагодити співпрацю із закладами, які зацікавлені і готові займатися продажем продукції, що приверне увагу нових клієнтів, які раніше купували такі засоби у парфумерних магазинах. Шукаємо заклади, в яких вже широко представлена парафармацевтична продукція, щоб задовольнити потреби покупців, орієнтованих на високотехнологічну, більш «гламурну» продукцію, а також щоб утримати клієнтуру цього сегмента ринку. Якщо спиратися на дані про російський ринок, то слід відзначити, що клієнти «ЛІЄРАК» дуже віддані марці продукції.

А.Р.: В Росії наші косметичні засоби представлені у понад 600 закладах. А в Україні ми прагнемо гармонійно влитися в середовище, де продукція «ЛІЄРАК» зможе знайти своє місце серед інших марок парафармацевтичних засобів. Ми не прагнемо охопити велику кількість торгових закладів, це не є для нас пріоритетом.

— Які методи ви розраховуєте використовувати, щоб завоювати український ринок?

М.П.: Основну ставку ми робимо на навчання, що покращує якість консультування і дозволить фармацевтам поділитися знаннями з клієнтами. Не будемо забувати, що працівник аптеки — це людина, яка звикла працювати з медичними препаратами. «ЦЕНТУС» зобов’язується організувати інструктаж у приміщенні свого офісу та в аптечних установах Києва та інших міст, і робитиме це в міру необхідності. На першому етапі аптеки можуть користуватися послугами консультантів (на сьогодні — лише в Києві), щоб оперативно реагувати на потреби клієнтів.

Ми надаємо особливого значення доступності: «Центус» хоче бути партнером, який уважно ставиться до своїх клієнтів. Ми розраховуємо підтримувати тісні контакти з аптеками, щоб їх працівники могли висловлювати свої побажання і зауваження та отримувати з нашого боку необхідні послуги.

Ми також будемо використовувати традиційні засоби інформування споживачів: рекламу, буклети, плакати, розповсюдження зразків продукції та ін.

К.П.-К.: Хочемо ще раз висловити свою щиру симпатію читачам і сподіваємось, що вони достойно оцінять продукцію марки «ЛІЄРАК», в якої є душа і прагнення до досконалості і краси.

На ваші запитання з приводу продукції нашої компанії люб’язно дасть відповідь Маргарита Поддубнова за тел.: (044) 234-94-44.o

Вікторія Матвєєва, фото Євгена Чорного

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті