Закон України від 12.05.2015 р. № 386-VIII

01 Серпня 2015 3:38 Поділитися

ЗАКОН УКРАЇНИ

від 12.05.2015 р. № 386-VIII

Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 28, ст.248)

Верховна Рада України постановляє:

1. Внести до Закону України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62; 2014 р., № 30, ст. 1010) такі зміни:

1) у статті 5-1:

у частині другій слова «доби та/або» виключити;

у частині п’ятій слова «доби та/або» виключити, а слова «частинами першою та другою» замінити словами «частиною першою»;

у частині шостій слова «частиною другою» замінити словами «частиною першою»;

2) частини першу і другу статті 13 викласти в такій редакції:

«1. На телебаченні час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 відсотків протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення.

2. На радіо час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати 20 відсотків протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення».

2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Президент України П. Порошенко
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті