«Юрія-Фарм» — єдині духом: атмосфера єднання та емоційна залученість персоналу — ключ до українських інновацій

Фармацевтична корпорація Юрія-Фарм

Фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» — це українська компанія, яка, не покладаючи рук, невтомно працює на благо пацієнтів. Працівники корпорації щиро вболівають за спільну мету — високе призначення, що його для себе визначила корпорація: «Життя — це головна земна цінність. Ми покликані зберігати та покращувати його». Наполеглива праця, сповнена творчого натхнення, потребує багато енергії, перш за все емоційної. У чому черпають сили співробітники корпорації «Юрія-Фарм» та в чому секрет неповторної дружньої атмосфери в колективі компанії? З цими питаннями ми звернулися до Ігоря Найди, HR-директора корпорації «Юрія-Фарм».

Благодійна допомога в зоні АТО: не бути байдужими

Корпорація «Юрія-Фарм» в такий скрутний для України час не може залишатися осторонь та всіляко підтримує захисників нашої Батьківщини, що обстоюють нашу з вами Незалежність. Корпорація намагається допомагати всіма доступними їй та її працівникам способами: забезпечує ліками госпіталі, лікарні та бригади мобільної швидкої допомоги, закуповує надсучасні комп’ютери для вояків і навіть вагомо долучається до придбання важкої техніки.

Так, «Юрія-Фарм» підтримує своїх співробітників, які перебувають у зоні АТО, та інших воїнів, що героїчно боронять Україну. Тому коли розпочалися бойові дії компанія намагалася підтримати кожного зі сходу. Усім співробітникам та їхнім сім’ям було запропоновано оздоровитися та перепочити від нервового напруження у санаторіях Західної України, мешканцям небезпечних регіо­нів надали змогу переїхати на мирну територію для постійного проживання, забезпечили їх роботою та житлом.

Наступним кроком компанії стало прийняття рішення про надання гуманітарної допомоги на регулярній основі. У перші місяці до лікувальних закладів та безпосередньо на потреби постраждалих в зоні АТО передано продукції на понад 24 млн грн., а це близько 300 тис. флаконів життєво необхідних інфузійних розчинів та сучасних антибіотиків, і ще більше 200 тис. виробів медичного призначення.

Наразі 1 млн одиниць власної продукції корпорація «Юрія-Фарм» передала в якості благодійної допомоги у зону АТО. Власними силами або за допомогою волонтерів корпорація забезпечує необхідними лікарськими засобами медичні заклади на мирній території та бригади екстреної допомоги в зоні АТО. Компанія активно спів­працює з перевіреними благодійними фондами та волонтерами, представниками органів місцевого самоврядування та військовими.

За ініціативою одного із працівників корпорації «Юрія-Фарм» — Володимира Лисенка, директора департаменту забезпечення якості, було створено Єдиний корпоративний фонд допомоги АТО. Таким чином, співробітники «Юрія-Фарм» менше ніж за 1 міс зібрали понад 200 тис. грн.

Після ретельних пошуків та обговорень було прийнято рішення спрямувати допомогу 72-й окремій механізованій бригаді, регулярному підрозділу Збройних сил України, що під час АТО зазнала значних втрат. Тож зібрані кошти було спрямовано на придбання спеціалізованих захищених комп’ютерів та встановлення необхідного програмного забезпечення для ведення ефективного та точного вогню, не гаю­чи часу на аналіз цифрових карт місцевості. Крім того, за ініціативою Миколи Гуменюка, генерального директора «Юрія-Фарм», корпорація виступила спонсором у придбанні бронетранспортера для 79-ї Миколаївської аеромобільної бригади. Корпорація вклала 500 тис. грн. — це більше половини вартості автомобіля. Для надання невідкладної медичної допомоги машина обладнана спеціальним операційним столом.

Кошти, передбачені на святкування Нового року та інших корпоративних заходів, було направлено на потреби постраждалих військово­службовців та сімей загиблих, а також на потреби лікувальних закладів, що піклуються про поранених у зоні АТО.

Багато співробітників «Юрія-Фарм» знаходяться зараз в зоні АТО, захищаючи нашу Батьківщину від ворога, інші — ризикують своїм життям, доставляючи на передову ліки та необхідну амуніцію в якості волонтерів, треті — піклуються про доступність препаратів у госпіталях та на передовій. Майже кожен співробітник компанії так чи інакше допомагає нашим бійцям на сході країни, пораненим та переселенцям, переживаючи за долю країни.

Варто згадати програму «Люди допомагають людям» та благодійний фонд «Громадська ініціатива», в рамках якої компанія «Юрія-Фарм» долучилася до допомоги медикам, що працюють в зоні АТО. Фундатором проекту виступає Ольга Богомолець, народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я.

«Юрія-Фарм» — єдині духом: атмосфера єднання та емоційна залученість персоналу — ключ до українських інновацій

Робота у радість, або чому співробітники «Юрія-Фарм» постійно прагнуть удосконалення

Секрети успішності у кожного свої, але без працелюбності, бажання вчитися і будувати гарні стосунки з колегами навряд чи можна досягти кар’єрних вершин. Мотивація на саморозвиток — це, мабуть, головна риса, яка вирізняє співробітника корпорації «Юрія-Фарм», і саме це є ключем до успіху компанії у задоволені потреб пацієнтів у ефективній та безпечній терапії. Починаючи трудовий шлях, кожній людині важливо відчувати підтримку. Тож «Юрія-Фарм» активно допомагає студентам та молодим лікарям і фармацевтам. Відтак започатковано проведення олімпіади з інфузійної терапії, підтримуються проекти студентського самоврядування та організована система навчання персоналу. Олімпіаду з інфузійної терапії проводять серед студентів вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів. Переможці отримують грошові винагороди, а кращі студенти ВНЗ — шанс працювати у корпорації, оскільки дані про учасників олімпіад зберігатимуться, і при відкритті відповідної вакансії їх запрошуватимуть на співбесіду. Такі заходи планується проводити регулярно. Завдяки підтримці у молодих фахівців з’являється впевненість у завтрашньому дні та у майбутньому всієї держави — нашої України.

«Юрія-Фарм» не залишається осторонь проблем із матеріально-технічним оснащенням Донецького та Луганського медичних університетів, перенесених на бази, розташовані на території Донецької та Луганської областей, що підвладні Україні, підтримуючи їх розвиток. Для підвищення ефективності навчання студентів цих ВНЗ було виділено понад 100 тис. грн. на закупівлю роботів — тренажерів серцево-легеневої та мозкової реанімації», відзначає Олександра Баліцька, координатор напряму HR-бренду та корпоративної культури, що курує надання цієї допомоги.

Корпорація «Юрія-Фарм» приділяє багато уваги розвитку своїх співробітників та «вирощуванню» молодих кадрів. З цією метою створюється і розвивається багато навчальних програм та проектів. Так, у березні 2014 р. започатковано проект «Простір можливостей» — програму сприяння професійному та особистісному розвитку молодих науковців, студентів медичних та фармацевтичних спеціальностей. У рамках цього проекту діє Бізнес-школа менеджменту, яка має на меті розвиток лідерських якостей та управлінських навичок молоді. Проходити заняття можна онлайн, адже вони проводяться у формі вебінарів, також є аудиторні заняття, які на 80% складаються з практики.

Корпорацією створений навчальний портал «Ю-Ф Академія», який має на меті зробити процес навчання та саморозвитку швидким, зручним і доступним для співробітників «Юрія-Фарм». Він з’явився на світ тільки в середині листопада 2015 р., але наразі в ньому зареєстровано вже близько 200 співробітників корпорації.

Ще одним інструментом мотивації персоналу є регулярна атестація. Це спосіб отримати різнобічну оцінку рівня власної компетентності, дізнатися про свої сильні та слабкі сторони, отримати заслужену винагороду за здобутки на ниві професійного розвитку. Оцінювання в ході атестації відбувається на основі об’єктивних фактів — компетенціях, корпоративних та фахових, які чітко прописані та вимірюються цифрами. При цьому працівник має змогу отримати оцінку від колег, внутрішніх клієнтів, безпосереднього керівництва, спеціальної комісії та оцінити себе самостійно. Найкращі працівники отримують визнання, а їх досягнення позначаються на їх заробітній платі. Крім того, задоволення, яке відчувають і самі працівники, і їх керівники після успішного проходження атестації, позитивно впливає на їх самооцінку, мотивацію і стає потужним імпульсом до подальших звершень. Для нових співробітників передбачено спеціальний період адаптації, в ході якого відбувається навчання, людина має можливість не тільки набути нових навичок, а й перейнятися атмосферою та баченням місії корпорації, що дуже важливо для подальшої гармонійної роботи.

«Корпорація «Юрія-Фарм» піклується про благополуччя свої співробітників, важливу роль в цьому відіграє соціальний захист, — відзначає Алла Коротун, керівник відділу кадрового забезпечення корпорації «Юрія-Фарм» — Колективний договір між співробітниками та корпорацією передбачає надання додаткових відпусток наприклад на 1 вересня, при одруженні, народжені дитини та ін., передбачені спеціальний «жіночий день», матеріальна допомога на оздоровлення чи лікування. Сьогодні ми підвищуємо увагу щодо профілактики захворювань серед наших співробітників. Крім того, наші співробітники можуть отримати безвідсоткові позики. Ми активно допомагаємо нашим співробітникам, що переселилися із зони АТО, частково компенсуючи витрати на оренду житла.

Керівництво корпорації «Юрія-Фарм» багато уваги приділяє атмосфері всередині компанії, і ця робота дається взнаки. Вивчаються фактори, які характеризують задоволеність персоналу. Так, серед них є умови праці, стратегія, політика залученості та лідерства, комунікації та взаємовідносини, задоволеність змістом роботи та лояльність, оцінка діяльності та оплата праці (таблиця). З року в рік зацікавленість у цьому проекті серед працівників зростає, відповідно підвищується і репрезентативність опитування. Задоволеність співробітників корпорації в 2015 р. зросла за всіма показниками. За результатами опитування було сформовано узагальнені пропозиції та перелік потреб, що надійшли від працівників. Побажання співробітників обов’язково беруться до уваги, складається план дій з їх реалізації, а кожен керівник звітує щодо проведеної роботи.

Таблиця Опитування задоволеності персоналу «Юрія-Фарм»
Опитування задоволеності, рік 2013 2014 2015
Умови праці % високих оцінок (7–10) 75,9 75,7 81,3
Середній бал 7,1 7,8 8,1
Стратегія, політика залученості та лідерства % високих оцінок (7–10) 94,1 94,7 96,3
Середній бал 8,9 9,1 9,2
Комунікації та взаємовідносини % високих оцінок (7–10) 83 86 87
Середній бал 8,18 8,37 8,42
Задоволеність змістом роботи та лояльність % високих оцінок (7–10) 88 86 89
Середній бал 8,40 8,45 8,64
Оцінка діяльності та оплата праці % високих оцінок (7–10) 79 78 84
Середній бал 7,9 8,0 8,3

«Юрія-Фарм» — берегиня дитинства

Діти — це наше майбутнє, тому корпорація «Юрія-Фарм» та її співробітники завжди раді допомогти малечі, яка потрапила в скрутну ситуацію. Одним з багатьох таких прикладів є благодійна допомога реанімаційному блоку дитячої ней­рохірургії Інституту нейрохірургії ім. А.П. Ромоданова НАМН України — 20 флаконів препарату ЛІНЕЛІД були передані 4 малюкам і дали їм шанс і далі боротися за своє життя. Також співробітники «Юрія-Фарм» допомагають дитячим будинкам. Вони взяли шефство над дитячим будинком «Малятко» у Ворзелі. Крім того, на честь 24-ї річниці з дня заснування ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» спільними зусиллями співробітників та корпорації було підготовлено до навчального року Київську школу-інтернат № 17 для дітей з розумовими вадами розвитку. Співробітники присвятили свій вихідний день цій потрібній справі і власноруч зробили косметичний ремонт у спортивному та актовому залах, коридорах, медпункті, а також попіклувалися про озеленення території. Для малечі співробітників організовуються свята та творчі заходи. Так, традиційно проводяться урочистості до Дня Святого Миколая, а кожна дитина отримує солодкий подарунок. Корпорація допомагає у оздоровленні та лікуванні дітей співробітників. «Юрія-Фарм» бере на себе відповідальність за те суспільство, в якому вона знаходиться, вважаючи це своїм обов’язком та справою честі.

Здорове та веселе дозвілля

Здоровий спосіб життя — важлива складова світогляду корпорації «Юрія-Фарм». Тому невпинно розвиваються різноманітні спортивні починання — створено футзальну та велосипедну команди, співробітники залучаються до здорового дозвілля на природі, регулярно організуються екологічні суботники.

З метою популяризації активного відпочинку та спортивного дозвілля було створено команду любителів велосипедного спорту Yuria-Team, учасники якої посіли 1-ше місце у веломарафоні «Шляхами Розточчя — 2014» на ділянці в 50 км.

У футзальному чемпіонаті в рамках Київської корпоративної ліги, в якому взяли участь найсильніші фармкомпанії, «Юрія-Фарм» здобула 3-тє місце, виступивши вперше. За свої заслуги особисто кожен учасник команди «Юрія-Фарм» отримав медаль, а команду нагороджено кубком. Отже, колекція перемог корпорації поповнилася ще одним призом, а співробітники виявили командний дух і бойовий настрій.

Плекають командний дух і корпоративні свята та спільні культурні заходи. Так, день народження нашої неньки-України — День Незалежності, співробітники компанії вирішили відсвяткувати, вбравшись у вишиванки, і через такий корпоративний флеш-моб висловити свою позицію: «Ми — українці, і пишаємося цим!» Працівники компанії з радістю долучилися до цієї ініціативи, адже це найкращий спосіб продемонструвати єдність з національною культурою, підтримати країну емоційно!

«Юрія-Фарм» — єдині духом: атмосфера єднання та емоційна залученість персоналу — ключ до українських інновацій

Високий рівень новаторства та залученості персоналу дають могутній імпульс для створення нових лікарських засобів, виходу на нові ринки, аби якомога більше людей отримали доступ до сучасних ліків та медичних виробів виробництва «Юрія-Фарм». У свою чергу, запорукою високої залученості персоналу є глибоке розуміння високої місії компанії та бачення шляху, по якому ми всі разом йдемо для її досягнення.

Саме тому в колективі «Юрія-Фарм» такий широкий відгук знаходять ідеї, спрямовані на саморозвиток, допомогу близьким, благодійництво та участь у суспільному житті країни. Адже людина з активною життєвою позицією та високим рівнем самосвідомості не може стоя­ти осторонь.

Ігорь Найда— Принципи і цінності, які ми сповідуємо, є для нас визначальними і незмінними незалежно від обставин. Перш за все, це наше призначення через глибоке усвідомлення його колективом. Ми покликані рятувати життя людей, продовжувати його та робити якіснішим. Іншою важливою складовою життя корпорації є виконання нашої місії, яка чітко визначає, що ми працюємо для суспільства, наших партнерів та співробітників. Разом з тим, ми усвідомлюємо швидку мінливість обставин, яка обумовлює зміну балансу тієї чи іншої роботи. У звичайних обставинах люди приділяють увагу одним аспектам життєдіяльності, а в критичних, які ми переживаємо, — іншим. Так само і корпорація в цілому. Наразі ми значно більше уваги приділяємо допомозі ззовні: нами були виділені значні кошти на благодійну допомогу в зоні АТО. Але наша допомога — це не тільки медикаменти і гроші, це і час наших співробітників, які виключно за власною ініціативою долучаються до волонтерського руху, піклуються про поранених, а деякі навіть вирушають захищати нашу Батьківщину у зону АТО. Тобто, це внутрішній стан душі наших співробітників. І мені дуже приємно працювати разом із такими людьми. Адже мої колеги по роботі не просто якісно виконують свою роботу, вони живуть тим, що вони роблять для людей.

Роль служби управління персоналом якраз полягає у виконанні цілей корпорації, які випливають із місії та бачення, шляхом розвитку й реалізації потенціалу кожної людини. А для цього дуже важливо пізнати її мотивацію. У нашому випадку вона ґрунтується на двох засадах — прозорості та об’єктивізації. Бо внутрішнє прагнення людини до дії підвищується саме тоді, коли вона бачить, що слова в компанії максимально співпадають з реальними вчинками. У свою чергу, об’єктивізація забезпечується шляхом щорічної атестації, яка дозволяє людині побачити свої сильні сторони та зони резерву, визначити місце особистих цілей у структурі цілей корпорації. Тому наші співробітники вмотивовані на саморозвиток, і більша частина з них живуть саме місією компанії. Ми прагнемо, щоб кожен наш співробітник був самостійним, професійним та цілеспрямованим. Кожна молода людина в нашій компанії має можливості для професійного зростання, все залежить лише від неї, її прагнення реалізувати себе.

Налаштованість робити добро людям не тільки створюючи унікальні рішення для оздоровлення та лікування людей, а ще й благородними справами залежить від того, як людина себе почуває на роботі. Якщо їй комфортно в колективі, якщо добробут її сім’ї покращується, то у людини зростає внутрішній запал, позитивна енергетика на творення добра. З іншого боку, це допомагає їй у роботі. Таким чином, ми прагнемо і чим раз краще досягаємо єднання професійної та соціальної складових у житті корпорації.

Євгенія Лук’янчук,
фото надані компанією «Юрія-Фарм»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті