Традиція бути найкращими: Актовегін, Кардіомагніл та Кальцій-Д3 Нікомед — «Препарати року 2016» за версією конкурсу «Панацея»

105747Напередодні головного свята вітчизняної фармації — Дня фармацевтичного працівника — 8 вересня 2016 р. Національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка гостинно відкрив свої двері для сотень шановних гостей, які зібралися тут відзначити кращих — переможців Щорічного конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея». Цього року бронзову статуетку богині Панацеї в номінації «Препарат року» отримали одразу три бренди компанії «Такеда Україна»: Актовегін та Кардіомагніл серед лікарських засобів, що відпускаються за рецептом, а також Кальцій-Д3 Нікомед у безрецептурній групі.

Визначити кращих у кожній категорії допомогли репутаційні та маркетингові дослідження, за результатами яких було сформовано рейтингові списки номінантів. Формування рейтингу лікарських засобів відбувалося за міжнародною АТС-класифікацією. Переможців визначали за наступними показниками:

  • частка продукту у своєму сегменті;
  • динаміка зростання обсягів роздрібних продажів;
  • цінова політика в конкурентному сегменті.

Приємно відзначити, що лікарські засоби АКТОВЕГІН, КАРДІОМАГНІЛ та КАЛЬЦІЙ-Д3 НІКОМЕД отримують цю почесну нагороду далеко не вперше. І це цілком закономірно. Так, за довгі роки успішного застосування для лікування пацієнтів із захворюваннями головного мозку судин­­ного та метаболічного ґенезу, з порушеннями периферичного кровообігу, а також діабетичної периферичної полінейропатії АКТО­­ВЕГІН здобув довіру пацієнтів та повагу професіоналів охорони здоров’я. За нагородою — дипломом переможця та пам’ятною статуеткою — на сцену Національного академічного драматичного театру ім. Івана Франка піднялася старший продакт-менеджер неврологічного напрямку компанії «Такеда Україна» Людмила Дудник.

З огляду на широку поширеність серцево-судинних захворювань в Україні і підвищений ризик їх загострення в умовах стресу, не викликає подиву й перемога КАРДІОМАГНІЛУ, який вже багато років присутній на вітчизняному фармацевтичному ринку і по праву є гордістю компанії «Такеда Україна», оскільки саме завдяки таким лікарським засобам сьогодні є реальна можливість протистояти виникненню ускладнень у пацієнтів з кардіоваскуляними захворюваннями. Наталя Кутіщева, старший продакт-менеджер кардіологічного напрямку компанії «Такеда Україна», вже не вперше отримала цю авторитетну нагороду.

5475889
         Інформація про лікарські засоби призначена           для фахівців охорони здоров’я

У свою чергу, переможець категорії безрецептурних препаратів КАЛЬ­­ЦІЙ-Д3 НІКОМЕД застосовується для профілактики й лікування дефіциту кальцію та/або вітаміну D3, а також у складі комплексної терапії остеопорозу. Почесну нагороду отримала Юлія Щеглова, продакт-менеджер безрецептурного напрямку компанії «Такеда Україна».

«Ми щиро пишаємося тим, що кропітка робота нашої команди не залишається без уваги та регулярно визнається незалежними експертами. Відзнаки, які отримали лікарські засоби АКТО­­ВЕГІН, КАРДІОМАГНІЛ та КАЛЬЦІЙ-Д3 НІКОМЕД на конкурсі «Панацея», є додатковим підтвердженням їх ефективності, та найважливіше — довіри пацієнтів та лікарів», — прокоментувала Тетяна Бернацька, директор з маркетингу компанії «Такеда Україна».

Окрім цього, менеджер по роботі з ключовими клієнтами в аптечних мережах компанії «Такеда Україна» Тарас Царик зайняв 3-тє почесне місце в рейтингу «КАМ року». Основними критеріями опитування, до якого увійшли фахівці 90 аптечних мереж та 10 аптек, стали: ефективність ведення переговорів та комфортність роботи з КАМом.

«Пацієнт — у центрі уваги всього, що ми робимо, — зазначив Т. Царик — Працюючи з топ-менеджерами аптечних мереж, я намагаюся вибудовувати ефективні партнерські стосунки, щоб кожен пацієнт мав доступ до інноваційних лікарських засобів нашої компанії. Дуже радий, що моя робота оцінена такою значущою нагородою».

Компанія «Такеда Україна» традиційно фокусує свої зусилля на лікуванні онкологічних, кардіологічних, гастроентерологічних захворювань, патології центральної нервової системи, обміну речовин тощо. При цьому її згуртована команда докладає максимум зусиль для того, щоб сучасні інноваційні препарати компанії залишалися доступними для українців, а їх вартість була прийнятною для різних верств населення. Останнє є особливо важливим для ліків, які вимагають тривалого прийому, наприклад, таких як КАРДІОМАГНІЛ.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
UA/TAK/0916/0035

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи