«Український аптечний ринок перебуває на етапі переформатування, відбуваються процеси злиття, поглинання та купівлі бізнесів — констатує генеральний директор, співвласник мережі аптек «D.S.» Олег Никулишин. — Ситуація повторює ту, яку раніше мали з дистриб’юторами — спершу їх було 20, потім 5–7 і, нарешті, 3, які володіють близько 80% ринку. Розвиток подій у роздрібі відбувається за тим же сценарієм: наразі маємо з десяток крупних національних роздрібних аптечних мереж, однак можемо припустити, що невдовзі тільки у кількох з них зосереджуватимуться всі основні ресурси.
Паралельно працюватимуть і невеликі регіональні гравці, але витримувати конкуренцію їм буде дедалі важче. Тільки потужні компанії можуть дати споживачеві те, на що він очікує, — привабливу ціннісну пропозицію: кращу ціну, якісні і безпечні ліки, сервісне обслуговування, компетентний персонал. І, звісно, нові технології — можливість онлайн-замовлення і резервування продукції, мобільні додатки, цікаві програми лояльності і результативна система персоніфікованих комунікацій з клієнтами. Наш бренд, приваблива програма лояльності, гнучка асортиментна і цінова політика, сучасні ІТ-рішення, філософія бізнесу, цінності — усе це можемо передавати потенційним франчайзі в користування як інтелектуальну власність. Франшиза «Аптека D.S.» — це модель стратегічної співпраці, партнерства за принципом корисності одне одному, а не поглинання. З власниками аптек і аптечних мереж, які виявили бажання працювати під нашим брендом, ми взаємодіємо саме на партнерських засадах».
Першою франчайзинговою аптекою у мережі «D.S.» є аптека у м. Винники (передмістя Львова): «Коли поруч відкрився конкуруючий аптечний заклад, я відчув, що не здатен вистояти в умовах жорсткої конкуренції: бракує навиків управління, асортимент надто малий, а ціни зависокі, — розповідає Андрій Заяць, директор ТОВ «7 Ясен». — Тому без зволікань прийняв рішення придбати франшизу «Аптека D.S.». Згідно з умовами договору з компанією-франчайзером мені допомогли підготувати персонал, укласти нові договори з постачальниками на більш вигідних умовах, надали рекомендації щодо цінової політики та управління товарними залишками, встановили нову комп’ютерну програму, організували рекламно-інформаційні заходи. Завдяки напрацюванням компанії-бренду, зокрема сучасним ІТ-сервісам і програмі лояльності, я суттєво збільшив кількість клієнтів та покращив свої фінансові результати вдвічі. Найближчим часом комерційний відділ компанії «D.S.» створить асортиментну матрицю спеціально для моєї аптеки, беручи до уваги постійних клієнтів та місце розташування, щоб забезпечити безперебійну наявність необхідних товарів».
За словами А. Зайця, уже в перші дні показники роботи перевищили його очікування. За перший місяць діяльності аптеки у співпраці з компанією «D.S.» виторг аптеки-франчайзі зріс на 43% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Поступово збільшується кількість постійних клієнтів, як завдяки програмі лояльності, так і розширенню асортименту аптеки, зменшенню дефектури, кращій керованості процесами. Успішні результати надихнули франчайзі на відкриття другої франчайзингової аптеки «D.S.» у Львові.
«Для власників, які відчувають потребу в ефективніших управлінських рішеннях, але хочуть зберегти свою власну торгову марку (назву аптеки), — зазначає О. Никулишин, — пропонуємо такий різновид співпраці, як «Франчайзинговий партнер «D.S.». Це взаємовигідна та гнучка модель ведення бізнесу, яка дозволяє компанії-франчайзі вирішити проблеми у сфері товарообігу і дохідності та потребує менших інвестицій. Партнерство передбачає передачу окремих процесів і рішень без необхідності повного ребрендингу. До прикладу, за принципом франчайзингового партнерства з «D.S.» уже працює 3 аптечних заклади на Волині».
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим