«Київський вітамінний завод» — на сторожі вашого здоров’я!

Київський вітамінний завод працює на благо здоров’я українців уже багато років та входить до топ-10 фармацевтичних компаній на вітчизняному ринку* (рисунок). Для того щоб залишатися на провідних позиціях, компанії необхідно постійно розвиватися та відповідати викликам та вимогам сучасної системи охорони здоров’я в цілому та споживача зокрема. Саме задля того, щоб покращити доступ українців до якісних, безпечних та ефективних ліків, компанія «Київський вітамінний завод» випускає лінійку лікарських засобів у формі крапель. Першим представником таких засобів на вітчизняному ринку став офтальмологічний препарат ДОРЗІТІМ®, що є комбінованим протиглаукомним засобом для місцевого застосування.
Рисунок
Топ-20 маркетуючих організацій за обсягами роздрібного продажу лікарських засобів у грошовому вираженні у 2017 р., млн грн.
Топ-20 маркетуючих організацій за обсягами роздрібного продажу лікарських засобів у грошовому вираженні у 2017 р., млн грн.

ЯКІСТЬ БЕЗ КОМПРОМІСІВ!

Стабільний успіх компанії «Київський вітамінний завод», історія якої налічує більше 75 років, можна пояснити довірою та прихильністю споживачів та спеціалістів до продуктів, які вона виробляє. Так, філософія компанії чітко відображена в її гаслі — «Якість без компромісів». І якість у даному випадку стосується всіх без винятків аспектів життєдіяльності компанії-виробника.

Новітня історія компанії демонструє обґрунтоване зростання її рейтингу в умовах актуального світового фармацевтичного ринку. Адже Київський вітамінний завод — це сучасний націо­нальний виробник фармацевтичної продукції, який крокує в ногу з часом і має здорові амбіційні плани на майбутнє.

Підтримуючи постійний контакт із споживачами, компанія «Київський вітамінний завод» піклується про своєчасне виявлення їх потреб і докладає максимум зусиль для того, щоб пропонувати найбільш ефективні лікарські засоби за рахунок постійних інновацій, оновлення асортименту продукції, освоєння нових напрямків діяльності.

Окрім фінансової успішності, компанія «Київський вітамінний завод» приділяє багато уваги співробітникам та партнерам по бізнесу й фокусується на командній роботі. Саме тому Київський вітамінний завод — це колектив професіоналів, талантів і відданих своїй справі людей, які прагнуть забезпечити високу якість лікарських засобів, орієнтуючись на європейські стандарти, впровадження і розвиток інноваційних технологій.

Так, виробництво компанії відповідає міжнародним стандартам якості ISO 9001-2009 та ISO 9001-2008. Соціальна відповідальність перед суспільством, благодійна діяльність, гуманітарна допомога, підтримка професійних асоціацій і товариств, дбайливе ставлення до навколишнього середовища — усе це та багато іншого є основ­ними константами функціонування вітчизняного фармацевтичного виробника — компанії «Київський вітамінний завод».

Українські споживачі та спеціалісти вже доб­ре знайомі з різними офтальмологічними продуктами Київського вітамінного заводу, наприклад, Оптикс, Оптикс Форте і Візивіт. Однак компанія не стоїть на місці та постійно поповнює свій продуктовий портфель. Наразі до «дружньої родини» додали краплинні форми, лінійка яких буде розширюватися й надалі.

ДОРЗІТІМ® — НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК У БОРОТЬБІ З ГЛАУКОМОЮ!

Глаукома — це захворювання ока з прогресуючим пошкодженням зорового нерва, є важливою не лише медичною, а й соціальною проб­лемою. З цієї причини наявність доступних та ефективних лікарських засобів для лікування патології є вкрай важливою.

При цьому підвищення внутрішньоочного тиску є єдиним фактором ризику розвитку даної патології, що модифікується. Таким чином, рання діагностика і своєчасне лікування глаукоми відіграють ключову роль у попередженні втрати зору та інвалідизації пацієнта (Медведовська Н.В., Повч З.В., 2016).

Для підвищення ефективності медикаментозного лікування та якості життя пацієнтів свого часу було розроблено препарати-комбінації. Важливе місце серед них посідають засоби, що поєднують блокатори β-адренорецепторів (тимолол) та інгібітори карбоангідрази (дорзоламід). Кожен із цих компонентів, що входять до складу препарату ДОРЗІТІМ®, знижує підвищений внутрішньоочний тиск шляхом зменшення секреції внутрішньоочної рідини, але за різним механізмом дії.

Так, дорзоламіду гідрохлорид, який є потужним інгібітором карбоангідрази ІІ типу, зумовлює зниження секреції внутрішньоочної рідини за рахунок уповільнення утворення бікарбонатних іонів, що, у свою чергу, викликає зниження транспорту натрію та рідини. Тимололу малеат, що є неселективним блокатором β-адренергічних рецепторів, зумовлює зменшення секреції гуморальної рідини та посилює відтік вологи. Поєднана дія цих двох компонентів зумовлює більш виражене зниження внутрішньоочного тиску, ніж монотерапія цими препаратами.

Особливу увагу серед препаратів для лікування глаукоми українському споживачеві варто приділити очним краплям ДОРЗІТІМ® виробництва АТ «Київський вітамінний завод». Препарат є комбінованим засобом дорзоламіду гідрохлориду (інгібітора карбоангідрази ІІ типу) та тимололу малеату (блокатора β-адренорецептора).

Лікарський засіб показаний для зниження внутрішньоочного тиску у пацієнтів з відкритокутовою глаукомою або псевдоексфоліативною глаукомою, коли місцеве застосування лише блокаторів β-адренорецепторів є недостатнім. ДОРЗІТІМ® призначають по 1 краплі в кон’юнктивальний мішок 2 рази на добу.

Важливо, що після місцевого застосування ДОРЗІТІМ® знижує внутрішньоочний тиск незалежно від того, чи пов’язане його підвищення з глаукомою. ДОРЗІТІМ® також знижує внутрішньоочний тиск без розвитку характерних для міо­тичних засобів побічних ефектів, таких як нічна сліпота, спазм акомодації, звуження зіниці.

ДОРЗІТІМ® можна застосовувати протягом тривалого часу. Відомо, що у пацієнтів після початкової стабілізації внутрішньоочного тиску не виявлено значущих змін середнього показника внутрішньоочного тиску, які б свідчили про зниження чутливості до препарату ДОРЗІТІМ®.

ДОРЗІТІМ® — надійний захист для ваших очей!

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

*За обсягами роздрібного продажу лікарських засобів у грошовому вираженні у 2015–2017 рр. серед маркетуючих організацій, за даними аналітичної системи дослід­ження ринку «Фармстандарт»/«PharmXplorer» компанії «Proxima Research».
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*