«ЮРіЯ-ФАРМ» створює цілісну бізнес-модель управління продуктами

Для сучасної інноваційної компанії вже недостатньо мати лише передове виробництво та технології. Важливо дослухатися до ринкових тенденцій і створювати продукцію, яка відповідає потребам ринку та доносить цінності корпорації до кінцевого споживача.
Наталія Деркач,
Директор GROWTH
Юрій Маркевич, Керівник департаменту «Портфеля продуктів Health»

Для ефективної реалізації цієї стратегії Корпорація «ЮРіЯ-ФАРМ» створила дирекцію GROWTH. Подібна організаційна структура є безпрецедентною для українського фармацевтичного ринку. На  GROWTH покладено завдання зі створення потенціалу розвитку продуктів у майбутньому та постійного пошуку точок зростання в Корпорації і підтримки існуючого портфеля продуктів.

Дирекція GROWTH акумулює та координує всі ключові напрями діяльності Корпорації, які впливають на підвищення вартості портфелю продуктів. GROWTH керує цінністю продуктів протягом усього їх життєвого циклу, втілює стратегічне бачення розвитку Корпорації, координує розробки наукового центру, проводить клінічні та доклінічні дослідження, займається регуляторною діяльністю, юридичним супроводом та розвитком нових територій.

Ключовою посадою в дирекції є Product Ow­ner. Стратегічне бачення та компетентність дозволяють такому професіоналу оперативно реагувати на запити ринку й часто змінювати ринкові тенденції. Саме завдяки Product Owner з’являються інноваційні продукти і створюються нові ринки.

«Традиційно в «ЮРіЯ-ФАРМ», як і в інших компаніях, продуктами керували Product managers. Але багаторічний досвід показав, що останні ефективно працюють лише в рамках наявної стратегії продукту, а не створюють її. Саме тому виникла необхідність у запровадженні нової посади Product Owner, який би зміг сформувати стратегічне бачення розвитку продукту, а також ефективно взаємодіяти з усіма підрозділами», — зазначила Директор з росту Наталія Деркач.

«У Корпорації «ЮРіЯ-ФАРМ», — розповідає керівник департаменту дирекції GROWTH Юрій Маркевич, — Product Owner виконує три важливі функції. По-перше, він відповідає за продукт або портфель продуктів протягом життєвого циклу продукту, по-друге, він створює цілісну бізнес-модель від розрахунку необхідних інвестицій до визначення майбутньої вартості продукту та його конкурентоспроможності. По-третє, він тримає руку на пульсі просування та продажу і відповідає за просування продукту на ринку».

Запровадження цієї посади дозволило корпорації «ЮРіЯ-ФАРМ» модернізувати свою бізнес-модель, яка максимально відповідає потребам ринку та може доносити цінності до кінцевих споживачів продукту. Саме це робить продукти «ЮРіЯ-ФАРМ» відмінними від інших.

У «ЮРіЯ-ФАРМ» впевнені, що інноваційна команда під керівництвом Product Owner думає та діє іншим шляхом, вміє бачити тренди за окремими фактами та досягати неймовірних результатів.

Про «ЮРіЯ-ФАРМ»

«ЮРіЯ-ФАРМ» — міжнародна спеціалізована фармацевтична Корпорація, місією якої є створення унікальних рішень для лікування й оздоровлення людей у всьому світі. «ЮРіЯ-ФАРМ» налагодила виробництво як добре відомих госпітальних розчинів, так і лінійки оригінальних інфузійних препаратів, що не мають аналогів.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»,
за даними, наданими компанією «ЮРіЯ-ФАРМ»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті