ДФС нагадує про необхідність надсилання повідомлення про прийняття на роботу працівників

Офіс великих платників Державної фіскальної служби України (ДФС) нагадує, що працівник допускається до роботи тільки після укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, а також повідомлення, направленого до ДФС про прийняття працівника на роботу (далі — Повідомлення).

Форма такого Повідомлення затверд­жена постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413 (далі — Постанова № 413).

Воно буває двох типів:

  • початкове  — подається при працевлаштуванні нового працівника;
  • скасовуюче  — подається, якщо в початковому допущено помилки та в інших випадках, що потребують уточнення.

Повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою — підприємцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Повідомлення потрібно надіслати до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку або за допомогою сервісу «Електронний кабінет» за адресою: cabinet.sfs.gov.ua;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із 5 особами.

Інформація, що міститься в Повідом­ленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями.

За матеріалами officevp.sfs.gov.ua

Интересная информация для Вас:

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи