Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській обл. нагадує суб’єктам господарювання про правильний та своєчасний порядок оплати за видачу ліцензії.
Відповідно до ч. 9 та 10 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі — Закон) набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
У рішенні про видачу ліцензії орган ліцензування зазначає розрахункові реквізити для внесення плати за видачу ліцензії.
Відповідно до ч. 1, 2 та 3 ст. 14 Закону за видачу ліцензії справляється разова плата в розмірі одного прожиткового мінімуму, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, якщо інший розмір плати не встановлений законом.
Плата за видачу ліцензії вноситься ліцензіатом у строк не пізніше ніж 10 робочих днів з дня оприлюднення на порталі електронних сервісів рішення про видачу ліцензії.
Документом, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.
Ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено у 2019 р. прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі:
- з 1 липня 2019 р. — 2007 грн.,
- з 1 грудня 2019 р. — 2102 грн.
Відповідно до ст. 16 Закону однією з підстав для анулювання ліцензії, зокрема, є несплата за видачу ліцензії.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим