Антимонопольний комітет України закликає виробників не називати свої засоби антисептичними чи дезінфекційними без достатніх підстав

03 Квітня 2020 12:00 Поділитися

Антимонопольний комітет Украї­ни (АМКУ) застерігає виробників від поширення неправдивої, неповної або неточної інформації про антисептичні чи дезінфекційні властивості спреїв, розчинів, гелів, серветок та інших засобів, а також про їх здатність знищувати віруси, у тому числі й COVID-19, з метою приваблення споживачів. Про це йдеться на сайті АМКУ.

Наголошується, що під час зустрічі з представниками українських фармацевтичних компаній міністр охорони здоров’я зазначив, що наразі в Україні процедуру реєстрації антисептичних та стерилізуючих засобів законодавчо заблоковано. За його словами, Уряд лише збирається спростити зазначену процедуру для боротьби з коронавірусом.

Тому АМКУ попереджає виробників, що поширенням інформації (на упаковках, етикетках, у рекламі, інформаційних повідомленнях тощо), яка вводить в оману споживачів, зокрема, може вважатися:

  • стимулювання споживачів до придбання продукції шляхом викладення інформації з використанням похідних від коронавірус/COVID слів та/або візуального зображення вірусу без достатніх підстав;
  • поширення необґрунтованої інформації щодо здатності товару впливати на віруси, у тому числі COVID-19, чи підвищення імунітету;
  • зазначення інформації щодо властивостей засобу, що не відповідає інформації, зазначеній у технологічній документації;
  • відсутність або недостатня кількість діючої речовини у складі засобу;
  • поширення оманливої інформації про час ефективної дії, мінімально необхідної кількості засобу тощо;
  • поширення інформації, що засіб знешкод­жує конкретний відсоток бактерій (95%, 99%, 99,9% тощо) за відсутності відповідних випробувань;
  • відсутність дозвільних документів, наданих уповноваженими органами.

У разі виявлення фактів поширення суб’єктами господарювання інформації, яка вводить споживачів в оману, АМКУ вживатиме всіх передбачених Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції» заходів, у тому числі й накладення штрафів у розмірі до 5% доходу компанії за попередній рік.

За матеріалами amcu.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті