Пенсійний фонд України (ПФУ) інформує, що відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через
- у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді — шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів. Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.
Також ПФУ нагадує, що механізм подання роботодавцями і працівниками відомостей про трудову діяльність в електронній формі визначено Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2021 р. № 11-1.
За матеріалами kmu.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим