Перше десятиріччя ТОВ «Натурпродукт-Вега»: «Нас надихає сила та краса буття»

26 червня 2004 р. співробітники, друзі та ділові партнери ТОВ «Натурпродукт-Вега» зібралися, щоб відсвяткувати десятиріччя створення цієї компанії. На гостей чекали приємне спілкування та оригінальна розважальна програма. Цікаво, що святкування відбулося не у буденних стінах міської будівлі, а поміж духмяними соснами передмістя Києва — в Ірпені, адже досягнення гармонії людини і сил природи — це одне з головних завдань компанії.

Петер Тайсс, генеральний директор компанії «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ»

Петер Тайсс, генеральний директор компанії «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ»

Свою місію співробітники фірми вбачають у забезпеченні населення України високоякісними лікарськими препаратами, лікувальною косметикою та біологічно активними добавками. ТОВ «Натурпродукт-Вега» — ексклюзивний дистриб’ютор і офіційний представник на  території України німецьких фармацевтичних компаній «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ», «Мерц Фармасьютікалз ГмбХ», «Др. Вільмар Швабе ГмбХ і Ко.», «Аркам ГмбХ». Датою заснування компанії вважається 21 червня 1994 р., коли Ірина та Олег Сокольцови (Україна) та представники компанії «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» доктор Петер Тайсс, Джузеппе Нарді й Галина Штіц (Німеччина) підписали угоду про створення спільного україно-німецького фармацевтичного підприємства «Натурпродукт-Вега» з головним офісом у Тернополі.

За 10 років діяльності фірма зайняла чільне місце на  фармацевтичному ринку України, її успіхи неодноразово було відзначено почесними званнями та нагородами. Так, у 2002 р. «Натурпродукт-Вега» стала лауреатом міжнародного конкурсу «Золоті торгові марки». Національний рейтинг працівників фармацевтичної галузі України «Панацея» у 2002 р. також відзначив «Натурпродукт-Вега» дипломом за промоцію високоякісних ліків на рослинній основі. А в 2000 р. компанія була нагороджена дипломом Міжнародного відкритого рейтингу популярності та якості товарів і послуг «Золота Фортуна» у номінації «Торгова марка як гарант якості».

За роки роботи компанії кількість її працівників збільшилась до 150, розширилася і географія діяльності: на  сьогоднішній день «Натурпродукт-Вега» має свої комерційні представництва у всіх обласних центрах України. У Києві засноване дочірнє підприємство, в Одесі, Донецьку, Львові, Харкові, Запоріжжі та Дніпропетровську діють філії компанії, з підприємством систематично співпрацюють близько 4,5 тис. аптек.

Компанія — постійний учасник міжнародних виставок, виступає спонсором з’їздів і конгресів фармакологів та лікарів, організує щорічні семінари для фармацевтів України. Крім проведення ряду рекламних кампаній на  телебаченні та в пресі, «Натурпродукт-Вега» видає щоквартальний журнал «Семейный доктор».

Під час святкування нашому кореспондентові випала можливість поспілкуватися з відомим вченим, доктором природничих наук, професором Петером Тайссом, генеральним директором і засновником компанії «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ».

— Докторе Тайсс, ваше підприємство досягло значних успіхів у виробництві лікарських засобів природного походження. Розкажіть, будь ласка, про діяльність компанії на світовій арені.

— Компанія «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» була заснована 26 років тому у м. Хомбурзі в Німеччині. На сьогодні фірма має 26 дочірніх підприємств у всьому світі, в тому числі й в Україні. Нині «Натурварен» виробляє понад 60 лікарських засобів та засобів лікувальної косметики, які постачаються до США, Австралії, Нової Зеландії, країн Західної та Східної Європи. Слід зазначити, що наше підприємство має сертифікат GMP, на ньому запроваджені найсучасніші технології виробництва. Я вважаю, що не тільки лікарські засоби, а й лікувальна косметика повинна реалізуватися через аптечні заклади, оскільки кваліфіковані спеціалісти можуть дати вичерпну інформацію щодо її властивостей та особливостей застосування.

— Як Ви оцінюєте позиції компанії на українському фармацевтичному ринку?

— Я задоволений діяльністю компанії на українському ринку. Слід сказати, що на ринки країн Східної Європи припадає значний обсяг реалізації продуктів «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ». Крім України, компанія успішно реалізує свою продукцію у Польщі, Чехії, Росії, Білорусі, Молдові. Я переконаний, що й надалі продукція нашої компанії в Україні буде користуватися великим попитом. До речі, мене добре знають у вашій країні, я це відчуваю навіть тоді, коли проходжу паспортний контроль на  кордоні.

— Яким чином формується асортимент продукції, представленої на ринку України?

— В Україні вибір препаратів майже не відрізняється від тих, що позиціонуються в Німеччині. У формуванні портфеля ми керуємося тим, що наші препарати — це безрецептурні лікарські засоби, призначені для самолікування, з них може складатися домашня аптечка. Великою популярністю користуються препарати протизастудної серії, до якої входять, зокрема, СИРОП ПОДОРОЖНИКА ВІД КАШЛЮ ДР. ТАЙСС, ЕКСТРАКТ ШАВЛІЇ З ВІТАМІНОМ С ДР. ТАЙСС. Також добре відомі наші протизапальні засоби — МАЗЬ ЖИВОКОСТУ ДР. ТАЙСС, МАЗЬ АРНІКИ ДР. ТАЙСС та ВЕНОЗНИЙ ГЕЛЬ ДР. ТАЙСС. Що стосується лікувальної косметики, то можна згадати косметичні засоби на основі олії нічної фіалки, які призначені для догляду за сухою шкірою, а також можуть використовуватись при нейродерміті. Серед нових розробок компанії — серія косметичних засобів з вітаміном С, засоби на основі календули.

— Які основні завдання ставить перед собою компанія «Др. Тайсс Натурварен ГмбХ» на ринку України?

— Наше завдання — представляти якомога ширший спектр препаратів та косметичної продукції компанії на  українському ринку. Ми прагнемо відродження традицій використання лікарських засобів на  основі рослинної сировини для лікування та профілактики захворювань. Як фармаколог своє завдання я вбачаю у створенні таких лікарських форм, у яких активні компоненти рослин можуть максимально виявляти свою дію. У природній скарбниці є все необхідне для повноцінного здорового життя та активного довголіття. Ми постійно працюємо над створенням нових препаратів, у розробці кожного з яких беруть участь десятки фармакологів та лікарів. Ми прагнемо враховувати специфіку ринків тих країн, де працює наша компанія. Зокрема, наші представники в Україні постійно вивчають потреби споживачів, спрямовують зусилля фармакологів на розробку нових препаратів.

— Як Ви оцінюєте партнерські відносини з ТОВ «Натурпродукт-Вега» і що хотіли б побажати цій компанії у день її десятиріччя?

— Ми не були б настільки відомими в Україні, якби не відмінна робота всієї команди «Натурпродукт-Вега». За 10 років своєї діяльності ця компанія продемонструвала виваженість та послідовність у просуванні продукції, яку вона представляє на  українському фармацевтичному ринку. Це підприємство, яке активно розвивається, вже добре зарекомендувало себе на ринку України, з ним легко та приємно працювати. Хочу побажати співробітникам ТОВ «Натурпродукт-Вега» ще більших успіхів, більшої завзятості й процвітання. o

Дар’я Полякова, фото надане ТОВ «Натурпродукт-Вега»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті