Комітет з питань свободи слова та інформації рекомендує парламенту прийняти за основу законопроект про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо уточнення сфери застосування Закону та удосконалення окремих положень). Законопроект передбачає доповнення термінологічного апарату чинного закону; конкретизацію питань рекламування лікарських засобів, дитячого харчування; удосконалення механізму надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах та за їх межами; уточнення переліку обов’язків органів державної влади, на які покладено контрольні функції у сфері реклами.
Проектом пропонується змінити редакцію п. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» щодо реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Зокрема, зараз однією з обов’язкових вимог до такої реклами є рекомендація щодо обов’язкового ознайомлення з інструкцією до застосування, що додається до лікарських засобів. Документом запропоновано доповнити цей пункт вимогою зазначення інформації про наявність протипоказань до застосування лікарського засобу.
Головне науково-експертне управління у своєму висновку від 15.06.2011 р. зазначило, що внесення таких змін є недоцільним. Підставою для цього є ч. 5 ст. 12 Закону України «Про лікарські засоби», якою передбачено, «що до кожного лікарського засобу, що реалізується, додається інструкція про застосування лікарського засобу, яка повинна містити протипоказання».
Коментарі