Аптечний саміт України – 2016

02 декабря 2016 11:58 Версия для печати

1 грудня 2016 р.

Київ, Конгрес-хол «Космополіт», вул. Вадима Гетьмана, 6

 

1-а сесія

 

Сподівання аптек та очікування пацієнтів: що готує 2017 рік

 

Забезпечення ліками: пацієнт в центрі уваги

Ігор Червоненко, голова правління Громадської спілки  «Аптечна професійна асоціація України»

Людиноцентричність – ключова мета фармгалузі

Олег Никулишин, генеральний директор, співвласник мережі аптек «D.S

Які і скільки аптек треба Україні?

Ірина Ступакова, виконавчий директор ТОВ «Лінда-Фарм»

Фармацевтичні ринки через призму конкурентного законодавства

Анжеліка Ізотова, начальник відділу ринків фармацевтики Антимонопольного комітету України

Нове регулювання. Такого ще не було…

Ігор Крячок,директор ТОВ «Моріон»

Державне регулювання цін на лікарські засоби

Дмитро Алешко, партнер ЮК«Правовий Альянс»

Контроль якості лікарських засобів

Ірина Суворова, в.о. голови Держлікслужби  України

Аптечні заклади

Олена Речкіна, директор Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами Держлікслужби України

 

2-га сесія

 

Аптечний ритейл: попередні підсумки та майбутні перспективи

 

Фармрынок Украины 2016

Сергій Іщенко, директор ТОВ «Проксіма Ресерч

Великі мережі та маленькі аптеки: спільні проблеми та різні підходи до їх вирішення

Юлія Клименюк, директор з маркетингу та продажів  ФК Здравиця

Впровадження інструментів ТОС в фармацевтичному ритейлі

Петро Чепель, генеральний директор компанії  «МедФармХолдинг»

Оптимізація витрат на оренду приміщень аптечних мереж

Сергій Сушко, директор RealtyStory

Аптечний бізнес — реалії та перспективи

Артем Чепурний, керівник комерційного департаменту ТОВ «Софарма Україна»

Мар’яна Котик, портфоліо продакт-менеджер

ТОВ «Софарма Україна»

 

3-тя сесія

 

Виробник — Аптека: нові погляди на співробітництво або що отримає пацієнт

 

Український споживач та його здоров’я 2016

Ольга Веремійчук, менеджер по роботі з клієнтами відділу регулярних досліджень ЗМІ компанії KANTARTNS

Стати ефективним – необхідність, чи реальність? Пацієнт оцінить…

Михайло Ванат, директор з маркетингу і продажів ЧАО «Фармак»

Партнерські програми. Успішний кейс взаємодії Виробник vs Аптечна мережа

Вікторія Запоточна, генеральний директор компанії «ТОРІ ГРУП Україна»

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи