Кожної осені, напередодні ухвалення корпоративних бюджетів на наступний рік, топменеджери фармацевтичних компаній, дистриб’юторів і аптечних мереж, а також представники профільних асоціацій та державних установ збираються у столиці, щоб обговорити фактори, які визначатимуть розвиток ринку.
Економічні прогнози, регуляторні зміни, споживчі тренди, огляд конкурентного середовища, перспективи інвестицій — усі ці теми формують підґрунтя для ухвалення управлінських рішень.
3 вересня 2025 р. у Конгресно-виставковому центрі «Парковий» відбулася конференція «ФАРМБЮДЖЕТ 2026», головним фокусом якої стала стратегія стійкості. Учасники шукали відповіді на запитання, як розвивати бізнес в умовах затяжної невизначеності, трансформувати управлінські моделі та знаходити нові точки зростання.
Хочете відчути атмосферу «ФАРМБЮДЖЕТ 2026»? Дивіться наш проморолик!
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим