“Олфа” плюс “Олайнфарм” – секрет успішного бізнесу

Читачі «Щотижневика АПТЕКА», напевно, пам’ятають про дві акції компанії «Олфа», що пройшли наприкінці жовтня поточного року («Щотижневик АПТЕКА», № 43(414) від 10 листопада 2003 р.) . Тоді одночасно відбулися науково-практична конференція за міжнародної участі «Актуальні питання фармакології та застосування препаратів з нейропротекторними та ноотропними властивостями» і підведення підсумків з урочистим нагородженням переможців акції «Вечеря з кінозіркою» серед фармацевтів і провізорів України, які найбільш успішно реалізовували препарат НООФЕН. Під час проведення цих акцій кореспондент «Щотижневика АПТЕКА» мала бесіду з президентом АТ «Олайнфарм» Валерієм Малигіним та директором фірми «Олфа» — Оленою Дудко. Фірма «Олфа» уже протягом 4 років представляє інтереси заводу «Олайнфарм» в Україні.

Валерій Малигін:

Зліва направо: В. Малигін, І. Калниньш,
О. Дудко
під час акції «Вечеря з кінозіркою»

— Ми дуже задоволені успіхами, яких досягла компанія «Олфа» на українському фармацевтичному ринку. Представляючи наші інтереси на ньому, вона провела величезну роботу, завдяки чому про нашу продукцію довідалися лікарі і пацієнти. ВО «Олайнфарм» було створено в 1972 р., за цей час підприємство встигло пережити багато чого. Після приватизації в 1997 р. виробниче об’єднання перетворилося на акціонерне товариство. На цей час штат підприємства налічує 720 висококваліфікованих працівників. Асортимент продуктів підприємства нараховує близько 120 найменувань, серед яких 80 — готові лікарські форми и 30 активних субстанцій. Що ж до готових лікарських форм, то сьогодні ми пропонуємо на фармацевтичному ринку 11 оригінальних препаратів з ексклюзивними правами на їх виробництво та розповсюдження. Наші продукти успішно реалізуються не тільки в країнах СНД, але й в Німеччині, США, Франції, Іспанії та інших західних державах. Тільки за останні декілька років обсяг експорту нашої продукції в ці країни збільшився з 7 до 17%.

Особливо хотілося б відзначити, що навіть у найскладніші для підприємства роки керівництво заводу вкладало кошти в його реконструкцію і приведення виробництва у відповідність зі стандартами GMP. Це питання особливо актуальне у зв’язку зі вступом Латвії до Європейської Співдружності, який планується в травні 2004 р. Але вже сьогодні ми маємо сертифікат відповідності якості ISO 14000, а виробнича лінія з випуску РЕМАНТАДИНУ відповідає жорстким вимогам FDA, оскільки препарат реалізується на фармринку США.

На завершення хотілося б зазначити, що за час мого керівництва заводом, тобто за більш ніж 7 років, ми не отримали жодної рекламації щодо якості нашої продукції.

Олена Дудко:

— Нам дуже приємно співпрацювати з АТ «Олайнфарм» завдяки тому, що вона виробляє якісну продукцію, яка користується попитом на ринку. Якщо говорити про діяльність компанії «Олфа» в цілому, то слід зазначити, що в топ-листі 100 компаній — імпортерів своєї продукції на український фармацевтичний ринок («Щотижневик АПТЕКА», № 37 (408) від 29 вересня 2003 р.) «Олфа» займає 16-ту позицію. Зважаючи на те, що ми працюємо на ринку всього 4 роки, такі показники свідчать багато про що. Наша компанія представляє в Україні продукцію декількох виробників: «Олайнфарм», «Гріндекс», «Талліннський фармацевтичний завод», «Каунаський завод ендокринних препаратів», «Тонус Еласт», а також італійської компанії «Замбон».

Якщо згадати початок нашого співробітництва з АТ «Олайнфарм», то без перебільшення можна сказати, що починали ми практично з нуля. Частина препаратів тільки реєструвалася, частина вже була зареєстрована, але обсяги продажу були дуже скромними. Декому не вірилося, що ситуацію в принципі можна змінити. Однак нам це вдалося, про що красномовно свідчать результати дослідження ринку. Гадаю, насамперед успіх став можливим завдяки професіоналізму наших працівників, досконалому знанню ринку та комерційному розрахунку, а також бажанню працювати, яке можна назвати справжній «кураж». Наприклад, ми вже 4 роки видаємо газету «Я — пацієнт». Видавнича справа сама по собі клопітка, але нам дуже цікаво цим займатися. Ті, хто читає нашу газету, можуть дізнатися не тільки про ті препарати, які представляє компанія «Олфа» на українському ринку, але й прочитати інтерв’ю з зірками кіно та естради. Сподіваємося, що газета буде видаватися ще багато років.

Наша компанія має досить специфічне поле діяльності: ми виступаємо в ролі представництва і дистриб’ютора одночасно. Тобто виконуємо не тільки весь комплекс робіт, пов’язаних з реєстрацією і просуванням на ринок нових продуктів, але й маємо можливість на початковому етапі забезпечити наявність товару в аптеках. Наше завдання як дистриб’ютора — не тільки задовольняти попит на продукцію тих виробників, з якими ми співпрацюємо, а й створювати цей попит і певним чином впливати на нього. Ми працюємо з продукцією, створюючи для неї інформаційне поле, і одночасно можемо поставляти той чи інший препарат в аптеки тоді, коли на нього прогнозується попит. Після того як продукт буде достатньо «розкручений», багато українських дистриб’юторів охоче включають його до своїх прайс-листів. На сьогодні і лікарі, і провізори, і дистриб’ютори, і пацієнти добре знають препарати АДАПТОЛ, НООФЕН, ФЕНКАРОЛ, ЕТАЦИЗИН, МІЛДРОНАТ тощо. Порівняно недавно ми почали працювати з такими препаратами, як НЕЙРОМІДИН, НЕОМІДАНТАН, ФУРАМАГ, КАПСИКАМ, і сподіваємося, що в найближчому майбутньому вони займуть свою нішу на ринку. Є також серйозні плани щодо реєстрації нових продуктів виробників, інтереси яких ми тут представляємо, однак нехай це залишиться нашим маленьким секретом.

Користуючись тим, що ця стаття вийде напередодні Нового року, хотілося б привітати всіх читачів «Щотижневика АПТЕКА» із цим чудовим святом та побажати їм усього найкращого.

Вікторія Матвєєва
Фото надано компанією «Олфа»

На правах реклами

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*


Останні новини та статті