Бізнес центр фармація — абсолютний фаворит Олімпу

24 січня 2004 р. у приміщенні Національного палацу «Україна» відбулося урочисте нагородження переможців бізнес-конкурсу «Фаворит Олімпу», організованого компанією «Фаворит Олімпу» за підтримки Інституту соціології НАН України та Української асоціації маркетингу. В присутності широкого кола глядачів, представників бізнесу і культури інших держав, переможців вітали офіційний аудитор конкурсу генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто та директор Офіційної рейтингової агенції конкурсу Research Service Наталія Гасаненко.

Юлія Спальвиш, генеральний директор компанії «Бізнес Центр Фармація»

Понад 170 досвідчених експертів дали професійну оцінку учасникам конкурсу — представникам різних галузей. Критерієм відбору переможців була не лише успішна робота компанії, але й діяльність, спрямована на розроблення і впровадження новітніх технологій з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства.

За високу репутацію в українських та міжнародних ділових колах в напрямку «Дистриб’ютор лікарських препаратів» у номінації «Репутація» переможцем визнано фармацевтичну дистриб’юторську компанію «Бізнес Центр Фармація». Генеральний директор Юлія Спальвиш отримала нагороду як визнання компанії ефективним оператором ринку та надійним партнером, що здобула високу репутацію серед представників медичної галузі та колег по бізнесу.

Користуючись нагодою, кореспондент «Щотижневика АПТЕКА» звернулася до генерального директора компанії «Бізнес Центр Фармація» Юлії Спальвиш, яка люб’язно погодилася відповісти на запитання:

— Чим зумовлене визнання компанії «Бізнес Центр Фармація»? Чому компанія обрала такий досить складний вид діяльності, як дистриб’юція лікарських засобів?

— Діяльність компанії зумовлена, перш за все, специфікою українського фармацевтичного ринку та його потребами і має соціально-орієнтоване спрямування. Пріоритетним напрямком діяльності керівництво «Бізнес Центр Фармації» вибрало дистрибуцію життєво необхідних лікарських засобів (рецептурні препарати для застосування в онкології та ендокринології тощо), що стало «візитною карткою» компанії.

Наш прайс-лист містить близько 300 найменувань, більшість з яких —оригінальні лікарські засоби. У найближчій перспективі плануємо розширити асортимент життєво необхідних препаратів. Чи доцільно це? Безперечно, адже збільшення кількості пацієнтів з тяжкими захворюваннями, поява нових препаратів для їх лікування потребують постійної корекції портфелю препаратів. Компанія виконує дійсно важливу місію, надаючи можливість пацієнтам отримати якісні препарати для лікування захворювань, у тому числі рідкісних.

Переможця бізнес-конкурсу «Фаворит Олімпу» визначали за допомогою методу експертних оцінок. Мені дуже приємно, що компанія «Бізнес Центр Фармація» визнана «Абсолютним Фаворитом Олімпу» в номінації «Репутація», оскільки це свідчить не лише про її ефективну діяльність, а й про положення на ринку, позитивний імідж і авторитет серед фахівців. А це — запорука подальшого розвитку компанії.?o

Олена Кучерук, фото Євгена Чорного

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи