Витяг із Закону України від 3 липня 2012 р. № 5029-VI

31 Серпня 2012 12:30 Поділитися

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про засади державної мовної політики

від 3 липня 2012 р. № 5029-VI

Витяг

Розділ XI 
ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Внести зміни до законів України:

29) у Законі України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 39, ст. 181) статтю 6 викласти в новій редакції:

«Стаття 6. Мова реклами

Мова реклами визначається статтею 26 Закону України «Про засади державної мовної політики»;

30) у Законі України «Про лікарські засоби» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 22, ст. 86) статтю 12 доповнити частиною наступного змісту:

«Мова маркування лікарських засобів, інструкцій про їх застосування визначається відповідно до статті 26 Закону України «Про засади державної мовної політики»;

Президент України В. Янукович
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті