Ринок спеціальних харчових продуктів: перспективи розвитку

11 Жовтня 2013 8:52 Поділитися
10 жовтня 2013 р. у Києві в готелі «Русь » відбулася 3-я Щорічна спеціалізована конференція «Parapharmaceuticals & Сosmeticsin UA — 2013», організатором якої виступили компанії «МОРІОН» та «УкрКомЕкспо» за партнерської підтримки міжнародної громадської організації (МГО) «Асоціація виробників, розробників та операторів ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-профілактичних косметичних засобів», Європейської Бізнес Асоціації, Американської торговельної палати в Україні, а також Асоціації «Оператори ринку медичних виробів». Генеральні партнери заходу — торгові марки «VICHY» та «Lа Roche-Posay». У заході взяли участь провідні експерти галузі, серед яких представники бізнесу, профільних асоціацій, наукових установ, аналітики та юристи.

Конференція такого масштабу надала учасникам унікальну можливість отримати комплекс­не бачення поточної ситуації на ринку парафармацевтичної продукції, а також обговорити перспективи його подальшого розвитку.

Перша сесія була присвячена регуляторним питанням функціонування ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-косметичних засобів в Україні. Доповідь «Регуляторний слалом в роботі компаній на українському ринку» представила Олена Шевчук, президент МГО «Асоціація виробників, розробників і операторів ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-профілактичних косметичних засобів», у якій розглянула законодавчі нововведення, що можуть призвести до змін у діяльності суб’єктів господарювання вже найближчим часом.

Що ж очікує на ринок парафармацевтики у разі євроінтеграції нашої країни? На це питання відповіла Євгенія Ярмолюк, юрист юридичної фірми «ОМП». Проблеми безпеки та якості косметичної продукції, а також роль ринку в гармонізації українського та європейського законодавства висвітлив у своїй доповіді Леонід Чернявський, юрист юридичної фірми «Danevych law firm», партнера Європейської Бізнес Асоціації.

Протиріччя в законодавстві та перепони, що виникають при реєстрації технічних умов в Україні, розглянула Євгенія Крицька, керівник відділу стандартизації Державного підприємства «Укрметртестстандарт».

Доповіді, що пролунали протягом першої сесії, стали підґрунтям для плідної дискусії, у якій також взяли участь Дмитро Алешко, партнер юридичної компанії «Правовий Альянс», та Анатолій Подрушняк, заступник директора ДУ «Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І. Медведя», заступник глави Національної комісії України з Кодексу Аліментаріус.

Другу сесію, присвячену трендам розвит­ку ринку парафармацевтики, відкрив Олег Добранчук, керівник аналітичної служби компанії «Proxima Research», який представив детальний аналіз структури та динаміки аптечного продажу цієї категорії товарів у розрізі окремих ніш.

Наталя Останіна, завідуюча лабораторією з контролю якості продукції ДУ «Інститут гігіє­ни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва» НАМН України виступила з доповіддю «Вітаміни і харчові добавки в світі. Якість продукції як стратегія розвитку ринку товарів для здоров’я».

Гжегож Орновскі, голова представництва компанії «Дермафарм АГ» в Україні, розглянув питання, що, на його погляд, необхідно для ефективної дистрибуції на українському ринку.

Особливості підготовки сучасних провізорів та провізорів-косметологів висвітлила Вікторія Кисличенко, завідуюча кафедрою хімії природних сполук Національного фармацевтичного університету.

Роль парафармацевтики та космецевтики в економіці аптеки розглянув Андрій Паніматченко, комерційний директор компанії «ФарТоп», окремо зупинившись на питанні налагодження взаємодії між виробником та аптекою.

У ході заключної, третьої сесії були висвітлені основні тренди аптечного просування космецевтики. З доповіддю «Український споживач під час штилю» виступила Світлана Жахалова, керівник відділу досліджень медичного та фармацевтичного ринків компанії «Gfk Ukraine». На її думку, протягом наступних 2 років основною метою маркетингу компаній — виробників космецевтики має стати формування лояльності до бренду.

Досвідом Франції щодо розвитку дермокосметичних марок поділилася з учасниками конференції Тетяна Шевроле, генеральний директор компанії «Глобал Дистриб’юшен», а Інна Овсяннікова, комерційний директор компанії «Фармастор», розповіла про особливості просування парафармацевтики і космецевтики в аптечних закладах.

Андрій Длигач, генеральний директор групи компаній «Advanter Group», та Ярослав Сірий, директор компанії «Концепт стор», представили доповідь на тему «Космецевтика в аптеці, інноваційний підхід у спілкуванні з відвідувачем», у якій йшлося про інноваційний проект «Аптека майбутнього», у якому поєднано широкий асортимент продукції для здоров’я з ексклюзивними сервісами.

Безумовно, розподіл товарів на категорії — двигун торгівлі в аптеці. Про особливості впровадження та використання категорійного менеджменту в аптеці розповіла Юлія Клименюк, керівник відділу маркетингу аптечної мережі «9-1-1».

Досвідом ТОВ «Стікс-Україна» стосовно пошуку форм та способів ефективного просування продукції та її рекламування поділилася Мирослава Павловська, директор компанії. Ірина Коляда, директор агентства «reMarco», представила доповідь «Споживач — заручник маркетингу чи свідомий покупець?».

У найближчих публікаціях ми запропонуємо до уваги наших читачів найцікавіші тези, які було озвучено на конференції. 

З доповідями конференції можна ознайомитися на сайті www.apteka.ua і www.morion.ua.

Ганна Барміна,
фото Сергія Бека
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті