10 жовтня 2013 р. у Києві в готелі «Русь » відбулася 3-я Щорічна спеціалізована конференція «Parapharmaceuticals & Сosmeticsin UA — 2013», організатором якої виступили компанії «МОРІОН» та «УкрКомЕкспо» за партнерської підтримки міжнародної громадської організації (МГО) «Асоціація виробників, розробників та операторів ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-профілактичних косметичних засобів», Європейської Бізнес Асоціації, Американської торговельної палати в Україні, а також Асоціації «Оператори ринку медичних виробів». Генеральні партнери заходу — торгові марки «VICHY» та «Lа Roche-Posay». У заході взяли участь провідні експерти галузі, серед яких представники бізнесу, профільних асоціацій, наукових установ, аналітики та юристи.Конференція такого масштабу надала учасникам унікальну можливість отримати комплексне бачення поточної ситуації на ринку парафармацевтичної продукції, а також обговорити перспективи його подальшого розвитку.
Перша сесія була присвячена регуляторним питанням функціонування ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-косметичних засобів в Україні. Доповідь «Регуляторний слалом в роботі компаній на українському ринку» представила Олена Шевчук, президент МГО «Асоціація виробників, розробників і операторів ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-профілактичних косметичних засобів», у якій розглянула законодавчі нововведення, що можуть призвести до змін у діяльності суб’єктів господарювання вже найближчим часом.
Що ж очікує на ринок парафармацевтики у разі євроінтеграції нашої країни? На це питання відповіла Євгенія Ярмолюк, юрист юридичної фірми «ОМП». Проблеми безпеки та якості косметичної продукції, а також роль ринку в гармонізації українського та європейського законодавства висвітлив у своїй доповіді Леонід Чернявський, юрист юридичної фірми «Danevych law firm», партнера Європейської Бізнес Асоціації.
Протиріччя в законодавстві та перепони, що виникають при реєстрації технічних умов в Україні, розглянула Євгенія Крицька, керівник відділу стандартизації Державного підприємства «Укрметртестстандарт».
Доповіді, що пролунали протягом першої сесії, стали підґрунтям для плідної дискусії, у якій також взяли участь Дмитро Алешко, партнер юридичної компанії «Правовий Альянс», та Анатолій Подрушняк, заступник директора ДУ «Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І. Медведя», заступник глави Національної комісії України з Кодексу Аліментаріус.
Другу сесію, присвячену трендам розвитку ринку парафармацевтики, відкрив Олег Добранчук, керівник аналітичної служби компанії «Proxima Research», який представив детальний аналіз структури та динаміки аптечного продажу цієї категорії товарів у розрізі окремих ніш.

Наталя Останіна, завідуюча лабораторією з контролю якості продукції ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва» НАМН України виступила з доповіддю «Вітаміни і харчові добавки в світі. Якість продукції як стратегія розвитку ринку товарів для здоров’я».
Гжегож Орновскі, голова представництва компанії «Дермафарм АГ» в Україні, розглянув питання, що, на його погляд, необхідно для ефективної дистрибуції на українському ринку.
Особливості підготовки сучасних провізорів та провізорів-косметологів висвітлила Вікторія Кисличенко, завідуюча кафедрою хімії природних сполук Національного фармацевтичного університету.
Роль парафармацевтики та космецевтики в економіці аптеки розглянув Андрій Паніматченко, комерційний директор компанії «ФарТоп», окремо зупинившись на питанні налагодження взаємодії між виробником та аптекою.
У ході заключної, третьої сесії були висвітлені основні тренди аптечного просування космецевтики. З доповіддю «Український споживач під час штилю» виступила Світлана Жахалова, керівник відділу досліджень медичного та фармацевтичного ринків компанії «Gfk Ukraine». На її думку, протягом наступних 2 років основною метою маркетингу компаній — виробників космецевтики має стати формування лояльності до бренду.
Досвідом Франції щодо розвитку дермокосметичних марок поділилася з учасниками конференції Тетяна Шевроле, генеральний директор компанії «Глобал Дистриб’юшен», а Інна Овсяннікова, комерційний директор компанії «Фармастор», розповіла про особливості просування парафармацевтики і космецевтики в аптечних закладах.
Андрій Длигач, генеральний директор групи компаній «Advanter Group», та Ярослав Сірий, директор компанії «Концепт стор», представили доповідь на тему «Космецевтика в аптеці, інноваційний підхід у спілкуванні з відвідувачем», у якій йшлося про інноваційний проект «Аптека майбутнього», у якому поєднано широкий асортимент продукції для здоров’я з ексклюзивними сервісами.
Безумовно, розподіл товарів на категорії — двигун торгівлі в аптеці. Про особливості впровадження та використання категорійного менеджменту в аптеці розповіла Юлія Клименюк, керівник відділу маркетингу аптечної мережі «9-1-1».
Досвідом ТОВ «Стікс-Україна» стосовно пошуку форм та способів ефективного просування продукції та її рекламування поділилася Мирослава Павловська, директор компанії. Ірина Коляда, директор агентства «reMarco», представила доповідь «Споживач — заручник маркетингу чи свідомий покупець?».
У найближчих публікаціях ми запропонуємо до уваги наших читачів найцікавіші тези, які було озвучено на конференції.
З доповідями конференції можна ознайомитися на сайті www.apteka.ua і .
фото Сергія Бека
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим