АМКУ ухвалив рішення про застосування штрафних санкцій до компанії «Boehringer Ingelheim»

16 Березня 2010 7:09 Поділитися

16 березня 2010 р. відбулося засідання Антимонопольного комітету України (АМКУ), на якому розглядалася справа щодо розповсюдження австрійською компанією «Boehrin­ger Ingelheim RCV GmbH&Co KG» оманливої реклами відомого лікарського засобу Лазолван.

Олександр Мельниченко, в.о. голови АМКУ, повідомив, що комітет закінчив розгляд однієї із справ, пов’язаних із рекламою лікарських засобів, яка вводить споживачів в оману. Він зазначив, що за пропозицією АМКУ Верховною Радою прийнято Закон України від 18.02.2008 р. № 689 «Про внесення змін до Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», ст. 15-1 якого передбачає відповідальність за поширення інформації, що вводить в оману.

До поширення такої інформації відносяться повідомлення суб’єктом господарювання безпосередньо або через іншу особу одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб’єкта господарювання.

Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору; неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб’єкта господарювання; приписують повноваження та права, яких не мають, або відносини, в яких не перебувають; містять посилання на обсяги виробництва, придбання, продажу чи поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, яких фактично не було на день поширення інформації.

Відповідно до цього закону та результатів проведеного розслідування АМКУ прийняв рішення про притягнення до відповідальності за недобросовісну рекламу лікарського засобу Лазолван австрійської компанії «Boehringer Ingelheim RCV GmbH&Co KG», яка відповідає за просування в Україні фармацевтичної продукції групи компаній «Boehringer Ingelheim». Відповідальність полягає у застосуванні до компанії штрафних санкцій у розмірі 1 млн грн.

В.о. керівника АМКУ закликав усіх учасників ринку рекламних послуг та лікарських засобів звернути особливу увагу на достовірність інформації, яка міститься в рекламі лікарських засобів.

Слід зазначити, що таку позицію АМКУ підтримав Валерій Печаєв, президент Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України, та Ольга Баула, перший заступник директора ДП «Державний фармакологічний центр» МОЗ України.

Докладно про засідання та подробиці розслідування цієї справи читайте найближчим часом на шпальтах нашого видання.

Олександр Устінов, фото автора

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті